Laitetaanko pino vasta vaavinsa saaneille ja kohta synnyttäville/yleensäkin odottaville??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Meillä täällä sellanen tilanne että La on 7.10, ja kovasti odotellaan pikkuista tulevaksi. Saisi tulla jo... :)

Minä olen 19v, ja valmistuin keväällä tarjoilijaksi. Mies on 24v, töissä sahurina, ja esikoista odotellaan. Asutaan Pohjois-Karjalassa.

Kaikki alkaa olla valmista vauvaa varten, tavaraa on varmaan jo liikaakin, ei ehdi kaikkea edes käyttää varmaan. :)

Olisi kiva täällä pinoilla muiden samassa elämäntilanteessa olevien kanssa, jutella kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä. Iästä/ siviilisäädystä/ mistään muustakaan riippumatta. :)

Heidi86 & Onni rv 39+1

Kommentit (11)

Vierailija

onko oikeasti syytä pelätä raskausmyrkytystä. Mutta katsellaan, ja jos jollain on kokemusta raskausmyrkytyksestä niin kertokaa miten asiaa hoidettiin, onko mahdollista että synnytys käynnistetään tms.?

Mulla todetttiin kohonnut verenpaine ja virtsassa oli valkuaista viikolla 34, tai siis jo aiemmin... vkolla34 jouduin sairaalaan vuodelepoon ja synnytys käynnistettiin vkolla 36.

Kannattaa ottaa tosissaan nää jutut... kaikkihan on niin yksilöllistä, mutta kokemuksesta sanon että kannattaa kuunnella terveydenhoitajaa. Mulle määrättiin ainakin lepoa, mutta en uskonut, kun ei sitä sanottu niin tosissaan... Muista levätä.. älä enää siivoa turhia ja ota rennosti. Se on kai hyvä lääke!!!

Hyvää vointia ja tsemppiä ;)

Vierailija

Mutta nuori äippä kuitenkin :D Olen 20v, ammatiltani elektroniikka-asentaja, mies 22v kultaseppä, esikoinen täytti juuri 1v ja pikkukakkosen laskettu aika on 13.2.2006. Ikäeroa tulee siis vähän vajaa 1v6kk.

Vierailija

...mutta onneksi myös muun nimisiä :)

Kuulumisia tulin kirjoittelemaan/ lukemaan. Edelleenkin sitä mieltä kun olen että meidän nuorten äitien pitäisi olla aktiivisempia. :)

Meillä oli neuvola eilen (4.10) ja siellä olikin verenpaineet koholla ja valkuaista virtsassa. :( Jo kuukauden noita verenpaineita ollaan seurailtu ihan kotimittarillakin kun aiemmin jo nousivat koholle, mutta valkuainen on uusi juttu, sanoin kuin orastava ylävatsakipuilu ja näköhäiriöt. Huomenna saan varmaan lisätietoja labraan tänään viedystä virtsanäytteestä, että onko oikeasti syytä pelätä raskausmyrkytystä. Mutta katsellaan, ja jos jollain on kokemusta raskausmyrkytyksestä niin kertokaa miten asiaa hoidettiin, onko mahdollista että synnytys käynnistetään tms.?

-Heidi ja Onni rv 39+4-

Ja lisää ihmisiä juttelemaan mistä vaan, aihe vapaa! :)

Vierailija

jos se on raskausmyrkytys niin kyl se voi olla et ne käynnistää kun sul on jo niin monta viikkoa. mun esikoinen syntyi just rv 39+4. =) mut kaikkihan on niin yksilöllistä. riippu varmaan siitä kuin paha on. onnea näin loppumetreillä. =)

Vierailija

Täällä on melko tuore äippä, kesäkuussa syntyi pieni tytöntyllerö joka on kyllä maailman ihanin otus! Itse olen 21 ja mies täyttää parin viikon päästä 25. Perheeseen kuuluu myös kissa ja koira. Mies valmistuu kohta tradenomiksi ja minä olen tallainen elämänkoululainen. Täytyisi kai kohta alkaa miettimään mihin suuntaan sitä jatkaisi, mutta eipä vielä kiirettä. Toivon että saisin pitää lapseni kotihoidossa mahdollisimman pitkään. Jos joku haluaa pidempiä sepustuksia jutella niin: dingeridoo@jippii.fi

Vierailija

Meidän esikois tyttö syntyi 17.9.2005!:) Että aika tuore äiti olen!:) Ollaan miehen kanssa molemmat 21 ja opiskelijoita ja Jyväskylässä asutaan..:)

Iida-Ilona ja Amira 3 vk

Vierailija

Kyselit raskausmyrkytyksestä, mulla todettii rv 38 korkee verenpaine, valkuaista ++ ja päänsärky, käynnistettii 39+1 ja tyttö synty 39+2, kylläkin viime vuonna, mutta uutta täälläkin odotellaan la on 18.3 (alunperin oli 22.2) ja esikko tosiaan 1v4kk =)

Vierailija

heips!meille syntyi toinen ihana poika 8.9.05 eli pikkuinen on nyt 3vk3pv vanha:) esikoinen on muutaman päivän kuluttua 1v6kk!

ite olen siis 19v ja kaimasi:) mies on 20v.hän vakituisessa työssä,minä äippälomalla...että semmoista:D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat