Suomen kansa juo itsensä perikatoon

Vierailija

Terveydenhoidon kustannuksista menee aivan järkyttävä osa alkoholin aiheuttamien vaivojen hoitoon! Kunnilla pyyhkisi huomattavasti paremmin, jos ei olisi tuota hemmetin, koko maan kattavaa alkoholiongelmaa. Älkää hyvät ihmiset pilatko itsenne ja muiden elämää juomalla liikaa. Suomessa alkoholismi koskettaa ainakin tilatollisesti JOKAISTA ihmistä jollain lailla (itse tai läheinen). Alkoholistien hoitaminen vie paljon rahaa muulta terveydenhoidolta.

Kommentit (5)

Vierailija

Diabeteksen voi saada myös syömällä roskaruokaa. Sokerin syöjät eivät maksa veroja päinvastoin kuin alkoholistit, jotka kuolevat ennen aikojaan ilman että kuluttavat suomen eläkemenoja. Helsingin kaupungin sairaalapaikoista 11% käyttävät diabetes potilaat lieveilmiöineen. Mielestäni suurempi huoli on mista rahat munkkipossu kansalle. Ylipainoiset diabetes lapset ovat kasvava uusi ongelmakenttä. Sokeriko ja roskaruoka verolle ? Perheet jotka ostavat ja kuluttavat myös maksavat terveyslaskunsa veroissa. Näin kansa oppii terveellisemmänt ruokatottumukset. Suolistomme on pinta-alaltaan jalkapallokentän kokoinen alue. Ruoka vaikuttuuaa todella paljon hyvinvointiimme. Suomalainen nainen painaa jo nelissäkymmenissä 20 kiloa liikaa, tästä on riskinä verenpaine, diabetes ja sydän sairaudet. Mielestäni ruokatottumukset ovat suurempi ongelma kuin viinan juonti. Juomareita on vähemmän kuin syömäreitä

Vierailija

Alkoholinkulutus on noussut rutkasti viime vuosina ja varsinkin nyt viime aikoina. Suurin osa sairauksista Suomessa johtuu alkoholista. Ajatelkaa sitä! Ja mitä kaikkea muuta alkoholi sitten saa aikaan... On se vaan hullua, että Suomessa raitista ihmistä katsotaan kieroon tai pidetään pilkkana. Kai se on siksi, että enemmistö siis juo ja juo liikaa.

Vierailija

Siis diabeteshan ei synny pelkästä vääränlaisen ruoan syönnistä. Eikä sitä voi parantaa syömällä tietyllä tavalla.

Jos suomessa alettaisiin todella miettiä syitä diabeteksen vähentämiseksi, voisipa alkaa myös tarkkailemaan, kenenkä kanssa itse kukin meistä alkaa lisääntymään. Riski saada diabetes on myös osittain kiinni ihmisen perimästä.

Itse en ala tekemään lapsia, koska en halua siirtää tätä kansantautiperintöäni jälkeläisilleni. Nautin siitä, että ( minunkin maksamillani) veromarkoilla kustannetaan minun ja muiden diabeetikoiten lääkkeitä ja hoitoja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat