Travallen Remusta kokemusta (anteeksi jos sama aihe taas...)?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Itse olen tykännyt Reimatecistä ja olin lähes varma että se on neidin (1v10kk) talvihaalari mutta nyt on nähnyt remun mallia ja myyjä vakuutti että yhtä hyvä kuin Reimatecia???!! Kaverini sanoi että R-tec parempi, hän ei pitänyt Remusta eikä hänen mielestä pitänyt vettä samalla lailla kun R-teciä. Mitä mieltä olette täällä? Uskon että R-tec parempi koska se on niin pehmeä (näin pienelle) kun taas Remu on sitä kovempaa kangasta (kun Lassie).

Kommentit (13)

Vierailija

Reimateciä en ole edes kokeillut, oli mielestäni kovin " tönkkö" . Lapsen haalarin pitää olla joustava ja sallia leikkiminen. Vedenkestävyyden kanssa ei ole ollut ongelmia.

Vierailija

Meillä ollut käytössä noin 10 Reimatec haalaria ja yksi Remu ja toista en osta. Vedenpitävyydessä en käytössä huomannut merkittävää eroa vaikkakin VTT:n tutkimuksissa Reimatec kestää enemmän vettä. Suurin ero olikin kulutuksen kestävyydessä. Ainut haalari josta on polvet kuluneet oli Remu, kaikki Reimatecin puvut ovat periytyneet pienemmälle lähes uuden veroisina. Osa haalareista on jo kolmannella lapsella.

Vierailija

Meillä kaksoset, joista toisella on Reimatec ja toisella Remu. Reimatec on kulahtanut polvista ja peppusaumassa (rakastavat liukumäkiä) ja Remu on ihan uudenveroinen edelleen. Kummatkin pitää hyvin vettä, kun niitä aina suihkunalle huuhtelen. Mielestäni on järkevämpää ostaa Tampereellta tehty Remu kuin Kiina Reimatec.

Vierailija

Remut kestäneet meillä tosi hyvin, Reimatecit taas kuluneet heti puhki polvista ja saumat hajoilleet. Meille ei osteta enää yhtään Reimatec-haalaria.

Vierailija

Viime talvena silloin 2-vuotiaalla oli Remu ja oli ihanan kevyt, ohut, mutta lämmin. Kertaakaan en pessyt, vaan pyyhin marseillesaippuaisella sienellä liat tuoreeltaan pois. Nyt ostin kokeeksi Reimatecin välikausihaalarin ja vaikuttaa PALJON tönkömmältä, kuin Remu (syyshaalaria kaupassa kokeilin). Nyt 3-vuotistalveksi ostin Reiman Peuharin touhukkaalle tytölle, mutta saas nähdä vetääkö Remu voiton... :)

Vierailija

Mutta täysin tyytyväisiä on oltu Remuun. Ei olla kokeiltu muutakaan kun tämä on ollut niin hyvä, on sekä talvi- että kevät/syyshaalarina. Pitää kuivana, ei ainakaan meillä ole kastunut vaikka silloin tällöin on märempiinkin paikkoihin pyllähdetty. Remussahan vaan se alaosa on kosteussuojattu, yläosa ei, mutta en ole kyllä sitä yläosan kosteussuojaa kaivannutkaan. Jos on kunnolla satanut vettä niin sitten on joka tapauksessa laitettu sadetakki.

Lämmin, kevyt ja äidin silmin katsottuna pojan on siinä helppo liikkua.

Ja myös kestävä, meidänkin touhukkaalla taaperolla on kestänyt tosi siistinä käytössä, pienen pientä tuskin havaittavaa hankaumaa on polvissa ja takapuolessa, mutta nekin on tullut mm. siitä kun ei poika uskonut ettei sulalla hiekkatiellä voi laskea pyllymäkeä niinkuin talvisaikaan.

Vierailija

Viime vuonna ostin tytölle Remun ja koska se oli niin hyvä ostin myös täksi vuodeksi. Hän oli viime talvena vuoden ikäinen eikä puku ollut mielestäni yhtään jäykkä.

Minulle on 3 myyjää eri liikkeistä sanonut että on ihan yhtä hyviä Reimatecin kanssa. Viime talvena myyjä jopa suositteli enemmän Remua kuin Reimateciä. Sanoi että saumat on liimattu ja pitää veden poissa.

Kokemusta ei ole Reimatecistä, muuta kuin hanskoista. Mielestäni puvut on heillä ylihinnoiteltu ja koska sitä käytetään vaan yhden talven niin miksi maksaa jos samanvertaisia pukuja saa edullisemmin? Tänä vuonna olin värin takia ostamassa Reimatecin mutta S-kortilla sai Sokoksesta hyvään hintaan Remun.

Vierailija

Onko tuo Hulluilla päivillä oleva Reiman toppahaalari just tuollainen Reima-tec? Onko hinta 49,90 halpa? Eli kannattaako lähteä keskiviikkona jonottamaan :) ?

Ostin vuoden vanhalle esikoiselle täksi talveksi Remun, mutta tuon Reimanhan vois ostaa jo varastoon vuoden päästä käytettävksi. Vai kannattaako? Mikäs se 2+ vuotiaan koko onkaan keskimäärin?

Vierailija

Meillä oli Remun haalari jo viime talvena, jolloin tyttö oli 1-1,5 vuotias ja olin erittäin tyytyväinen haalariin. Minun mielestä ei mitenkään " tönkkö" vaan tyttö kyllä möyri ja juoksi ihan täysiään puku päällä! =)

Ja vaikka istui hangessa ja muutenkin touhusi siellä, niin ihan pysyi kuivana eli haalari pitää hyvin kosteuden.

Ollaan hankittu jo uusi haalari ensi talvea varten ja se on tietty Remu! Siinä on hinta-laatu kohdillaan! =)

Ei sen kallis aina ole hyvää....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat