Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys muslimeille

Vierailija

millä kannalla olette, voiko riisua huivin naisen, mutta ei-muslimin, seurassa?

jos ei voi, niin miksi ei voi?

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

...ja siis ymmärrän että kiusallistahan se on ystävälleni että käyttää huivia peittääkseen itseään ja sitten joku on tutulle miehelle juoruillut miten kaunis hän on ja millaiset hiukset hänellä on ym...

Vierailija

Tiedän useampiakin tapauksia missä esim luokkatoveri on käynyt muslimikaverin luona ja juorunnut sitten koko koululle " tiedättekö millaiset hiukset sillä oli jne" . Erilaisia tapauksia on useita. Ja kaikissa se on juuri ollut SINÄ ei-muslimi joka olet niin mielenkiinnolla kuvaillut meikäläisten ominaisuuksia.

Kerran eräs oma opiskelukaverini kysyi jatkuvasti, että millaiset hiukset minulla on kun hänen on niin vaikea kuvitella asiaa kun ei ole koskaan hiuksiani nähnyt. Just.

Vierailija

antaa ne henget olla nyt ihan rauhassa.

Se ei ole mikään ongelma käydä alasti suihkussa (anna mun kaikki jo kestää teijän kanssa)...

Pliiiz... nää tyhmät kysymykjset senkun lisääntyy. AV-taso..

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tiedän useampiakin tapauksia missä esim luokkatoveri on käynyt muslimikaverin luona ja juorunnut sitten koko koululle " tiedättekö millaiset hiukset sillä oli jne" . Erilaisia tapauksia on useita. Ja kaikissa se on juuri ollut SINÄ ei-muslimi joka olet niin mielenkiinnolla kuvaillut meikäläisten ominaisuuksia.

Kerran eräs oma opiskelukaverini kysyi jatkuvasti, että millaiset hiukset minulla on kun hänen on niin vaikea kuvitella asiaa kun ei ole koskaan hiuksiani nähnyt. Just.

Vierailija

...omasta kokemuksesta voin tosiaan sanoa että on " valtava" elämys nähdä joku sellainen henkilö yhtäkkiä ilman huivia jonka on AINA tottunut näkemään verhottuna!

ihminen on oikeesti todella eri näköinen ilman huivia kuin huivin kanssa.

Ihan kuin toinen ihminen.

Ja en ihmettele yhtään että tulee kiusaus mennä kuvailemaan muille ko.henkilöstä yhtä sun toista...

t.ap (kristitty)

Vierailija

se on oma valintani

mutta tosiaan, puolituttu henkilö jos oisi jonka seurassa riisun sen, niin mitä varmemmin sen tapaamsen jälkeen tää nainen juoruaisi kavereilleen ja miehilleen minkälaiset hiukset mulla sitten olikin tai millaiset vaatteet...

:(

kakspiippuinen juttu

en kyllä sanois etteikö joku muslimi voisi tehdä ihan samaa

se tekeekin tämän asian sellaiseksi henkilökohtaiseksi valinnaksi

Vierailija

se on sallittua ja oma häpeä jos joku on niin pässi ja oma elämä on niin tyhjää että täytyy kuvailla mun tukkaa jollekin. Voi hyvä ihme jos jollain oikeesti on niin kurja elämä.

Toisaalta tunnen kyllä itse ainakin yhden muslimin joka kertoi miehelleen ummet ja lammet minusta. Uskoisin hänen kyllä jo saaneen rangaistuksensa juoruilusta jo tässä elämässä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat