Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

seksiä nykyisen ja entisen kanssa????

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen eronnut ja ollaan asuttu ex-miehen kanssa puoli vuotta erillään.Vauvan tullessa meille tuli jonkinlainen kriisi ja oli otettava etäisyyttä suhteeseen.Välimme ovat pysyneet lämpöisinä vaikka välillä kovasti yhteen otetaan.Olemme koko erillään asumisen ajan harrastaneet seksiä,miehen aloitteesta.

Miehelläni on uusi naisystävä,vaikka hän minulle sanoi ettei seurustele.Harrastamme edelleen seksiä miehen uudesta suhteesta huolimatta ja miehen aloitteesta.Itse en seurustele enkä koskaan pystyi niin tekemäänkään niinkuin ex-mieheni tekee.Olen sanonut miehelle että hän varmasti loukkaa pahasti naisystäväänsä touhuillaan.

Itselläni ei ole mitään menetettävää puuhailuista huolimatta.Olen pyytänyt miestäni palaamaan luokseni.Mustasukkaisuus kalvaa eikä syyttä.Perjantai-iltana oli minun kanssani ja la-iltana uuden naisystävän kanssa.

Haluaisin kyllä sanoa naiselle,mitä mies puuhailee minun kanssa.Varmasti sanonkin.Kuitenkaan tämä ei voi jatkua näin.Hyviä neuvoja kaivataan!!!

Kommentit (9)

Vierailija

Olen samaa mieltä edellisen vastaajan kanssa. Tilanne estää sinua tekemästä lopullista eroa mieheesi. Tämä taas estää sinua löytämästä ihanaa sinua rakastavaa ja kunnioittavaa miestä itsellesi. Tilannehan on niin sanotusti täysin syvältä sinun kannaltasi!! Mitä ikinä tekisit miehellä, jolle ei ole mikään moraalinen ongelma pitää muutamaa naista yhtäaikaa?

Vierailija

Tein päätökseni aika pian sen jälkeen kun kirjoitin.Päätin heittää ex-miehen ulos kuvioista lopullisesti!Eikä se helppoa miehelle ole ollut,mutta omapa on ongelmansa.Minua odottaa parempi tulevaisuus!!!

Vierailija

sinulla on sikäli menetettävää että mies jatkaa niin kauan kuin lystää, koska tilanne on hänelle suorastaan ylellinen. Miksi haluat miehen palaavan? Uskotko hänen olevan uskollinen vaikka muuttaisikin kotiin? Ovat eron syyt poistuneet vai haluatko hänet takaisin kun et usko ansaitsevasi parempaa? Itse en naisystävälle ilmoittelisi mitään. Jos miehesi on fiksu hän tekee sen itse.

On olemassa myös rehellisiä kilttejä miehiä. Miksi roikut tuollaisessa tilanteessa?

Vierailija

tosta ei kyllä hyvä seuraa ja mies vedättää sinua kuin litran mittaa. ulkoistapa itsesi tuosta kuvioista ja kuvittele sim kertovasi lapsellesi että mikä teidän perhekuvio oikein on. Kuulostaa pahalta vai mitä?

nyt itsekunnioitusta kuvioon nainen! sinä ansaitset parempaa!

Vierailija

Kyllä sinua nyt vedätetään. Tilannehan on miehelle ihanteellinen, saa elää poikamiehen elämää ja pitää sinua varalla jos sattuu että elämä kohtelee kaltoin. Jos muuttaisitte takaisin yhteen, veikkaan että mies jatkaisi ihan samaan malliin, muutoksena vain se että peti sijaitsisi sitten eri osoitteessa, koska nytkin muille naisille on " hiljainen hyväksyntä" . Suosittelen että laitat jalat ristiin ja menet elämässä eteenpäin, löydät sitten mukavan miehen kun aika on otollinen ja itsestäsi siltä tuntuu. Jos jatkat samaan malliin, mustasukkaisuus kalvaa ja kohta huomaat olevasi katkera ja onneton ihminen.

Vierailija

käyttää sinua ihan hyväkseen??? HERÄTYS NAINEN!!

Sanon saman kuten edellisetkin kirjoittajat, että ukkohan vedättää sua ihan kuusnolla ja sä annat sen tehdä sen!

Kunnioita itseäs nyt hyvä nainen sen verran ettet suostu mihin vaan. Sähän olet nyt ihan hätävara - jos ei pesää muualta irtoa, niin exälle vaan niin johan irtoaa! aattele nyt itekin...eikö sua okseta ajatella että se juoksee sen toisen eukon sängystä sun lakanoihin??? yök.

Maailmassa on tosiaan kivoja kunnollisia miehiä jotka kunnioittaa toista ihmistä. Enkä usko että se seksi voi exän kanssa olla niin taivaallista että kannattais sen takia suhteessa roikkua..

ps. mitäs exäs snois, jos sä alatkin seurustella jonkun toisen kanssa? Anna maistaa omaa lääkettään.

Vierailija

kuin sinulla. Muutimme mieheni kanssa erilleen ja sovimme että kolmansia osapuolia ei oteta vaan katsotaan rauhassa mutta mies jaksoi kaksi viikkoa ja sitten jo oli tavannut toisen naisen. Minulle kertoi n. kk päästä naisen käskystä.

Ensin soitin naiselle ja kerroin tilanteemme (välimme miehen kanssa olivat nimittäin lämmenneet) koska olin varma että mies ei ollut aivan totuutta kertonut. Nainen kuitenkin päätti jatkaa mieheni tapailua joten ilmoitin miehelle että kaikki palvelut (pyykinpesusta petihommiin) lakkaavat. Silloin syttyi sota. Mies suuttui ja alkoi tappelemaan joka asiasta. Tätä kesti pari kolme viikkoa.

Minä sitkeästi kestin joskus paremmin ja joskus huonommin kaikki tappelut ja lopulta mies ilmoitti katkasevansa suhteensa minuun ja tapaavansa vain lapsia. Sen ilmoituksen jälkeen hän vielä soitti perääni ja huusi ja haukkui minut. Ensimmäistä kertaa yhteiselomme aikana sanoin hänelle että minun ei enään tarvitse kuunnella hänen haukkumisiaan. Hän katkaisi suhteensa minuun joten painukoon h' ' ' iin.

Seuraavana päivänä hän oli ruusujen kanssa vastassa, jätti toisen naisen ja halusi yrittää kanssani vielä.

Tämä oli siis lyhyt versio tapahtumista mutta tarkoitan että näytä miehellesi että pärjäät ilman häntä. Tällä hetkellä hänen ei tarvitse edes miettiä että miltä tuntuu jos jonain päivänä ovesi avaa vieras mies. Laita hänet miettimään asiaa ja parhaiten se onnistuu kun et enään olekaan hänen käytettävissään. Älä ole hänen tavoitettavissaan aina ja ala oikeasti elämään omaa elämääsi.

Alkuun voisit ilmoitaa että hän voi käydä toki luonasi mutta vain etukäteen sovittuina aikoina katsomassa lastanne. Et enään päästä häntä sänkyysi koska hänellä on toinen. Annat hänelle vain lapsen hoitoon. Laita itsesi kauniiksi kun hän tulee ja lähde itse jonnekkin " tapaamiseen" , vaikka sitten kirjastoon mutta tee menoja itsellesi ja salmyhkäisyyttä. Näytä että elämä tarjoaa sinulle muutakin.

Uusimmat

Suosituimmat