Espoolaisia mamma ystäviä?? :)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heipsis kaikille!! :)

Olen 22v tuleva mamma (laskettuaika 3.11) ja kaipailisin kovasti mamma/tulevia mamma ystäviä joiden kanssa jakaa vauva arjen ilot ja surut :) Itselläni ei ystäväpiirissä ole oikeestaan äitejä/tulevia äitejä tai jos on niin asustelevat hurjan kaukana. Asustelemme espoonkeskustassa (suvelassa) ja olisi kiva jos tekin asustelisitte lähistöllä niin voitaisiin sitten tavatakin vaikkapa vaunuttelun tai pienen shoppailun merkeissä :) Olis tosi kiva saada kerättyä ympärilleen sellainen tukiverkosto että tietää ettei tarvitte olla yksin ja että on aina joku jonka kanssa jakaa ilot ja surut ja jolta kysyä neuovoa, voitaisiin yhdessä kerätä kasaan pieni mamma ryhmä :)

Kaikki jotka ovat vailla ystäviä ja kuuntelevia korvia niin laittakaa s.postia tulemaan :)

Ihanaa syksyä kaikille :)

Kommentit (7)

Vierailija

moi!

laitapa sähköposti osoittees, ni voisin meilata!

mulla jo 3vee poika toista kovasti yrtetään... myös espoon keskukses asustellaan ja myös 22vee itse..

kirppu

Vierailija

Heippa vaan olen 3 kk ikäisen Asser pojan äiti Suvelasta. Mulla on kyllä itselläni ikää jo 40 v. Itse kaipaan myös tukiverkostoa ja nimenomaan vaunutteluseuraa. Mulle voi laittaa viestiä osoitteeseen reetta.jarvinen@gmail.com. Muitakin lapsia on isot pojat ovat jo 15- ja 12 -vuotiaita, mutta asuvat meillä vain vuoroviikkoisin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat