Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IVF/ICSI vkolla 39-40 - kuulumisia

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moi kaikki piinailijat ja vielä punktiota odottelevat!

Mites jakselette? Täällä aika kuluu niiiiin hitaasti - eilen aamulla jo tuntui perjantaisesta punktiosta kuluneen viikko, vaikka hädintuskin oli kaks päivää mennyt. Yritän kauheesti keksiä tekemistä, millä sais ajatukset pois tästä hoidosta, mutta vaikeetahan tuo on! Yllätys, yllätys - ei mitään oireita, mutta tuskin on vielä kiinnittymistäkään edes tapahtunut...

Onnea huomisiin punktioihin ja piinisvoimia meille jo piinaileville!

Pumpukka ja naperot pp3

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Meillä oli nyt eka IVF syys-lokakuussa ja 28.9 oli punktio jossa saatiin 27 munasolua, joista tosin 13 hedelmöittyi. 11 jatkoi jakautumistaan ja 30.10 siirrettiin yksi ykköluokan alkio kasvamaan. 10 meni pakkaseen neljässä erässä. Näistä kymmenestä kaksi oli 1 luokkaa ja loput 2 luokkaa.

Tähän asti olo on olllut luottavainen, mut tänä aamuna tuli uskonpuute ja päässäni myllää koko ajan ajatus, et tämä ei onnistu ja mä en jaksasi sitä perrymystä taas. Yli kolme vuotta ollaan väännetty tätä juttua ja pelottaa.

Kiitti, kun olette täällä niin ei unne olevansa niin yksin.

Vierailija

Ei ole helppoa tämä elämä, kaikista raskainta näissä hoidoissa on kyllä tuo piina-aika ja sitten tämä pettymys. Pistämiset ja muu on ihan ok, niitä en stressaa.

Kyllä sitä jo alkaa kehonsa tuntea, minulla kun on tuo jalkasärky se inhottava oire ja se tulee aina!!

Pitänee myös minun huomenna soittaa Oys:iin, jos vain ehdin kotiin töistä soittoajan puitteissa tai sitten jätän soittamisen ensi viikkoon.

Mikäpä kiire tässä enään on :(

Kerro toki pumpukka ja myös mimosa miten teidät jatkot menee, aina kiva kuulla toistenkin jatkosuunnitelmista.

T:minerva

Vierailija

että tuoresiirrossa kiinnittyminen tapahtuu noin 3-4 päivän kuluttua siirrosta.

Luomukonsteillahan siihen menee noin 4-7 päivää, mutta matkakin hedelmöittymisestä on pidempi.

Piinispinnaa piinailijoille.

Mä pistin eilen illalla Pregnyl 7500IU ja pistoskohta on sikamaisen kipeä. Mulla on ennenkin tullut tuosta aina kutisevaa ihottumaa ja kipeäksi se pistoskohdan alue. Housutkin olevinaan hankaavat... toivotaan nyt että niistä 21 follista tulis hyviä soluja ainakin muutama kappale. Viimeksi kun kävi niin kehnosti, että 24 tuli vaan 4 solua.

Vatsa on aika turvonnut joten niinkuin Leevi and The Leavingsin biisissäkin " vaihdoin farkut verkkarihousuun" ... Huomenna sitten punktio ja jännittää jo aikas paljon :))

Muistan kuinka viime kerralla sanoin, että ei tähän ihan heti uudestaan ja tässä sitä nyt ollaan. Olin sen verran kipeä. Mietin, että en varmaan ollut umpparileikkauksenkaan jälkeen niin kipeä, mutta umpparileikkauksen jälkeen sain koko ajan kyllä särkylääkettä....

Että näin täällä. Vielä on paljon jännitettävää ennenkuin saadaan mahdollisesti kyytiläinen/set matkaan.

Vierailija

(laitoin kuulumisia tuonne " vanhempaan" pinoon, kunnes huomasin tämän) Eli nyt se on siis takana, elämäni ensimmäinen punktio.

Aika kivuliasta oli, mutta onneksi ei kestänyt kauaa..

Nyt olo on ihan ok, ei juuri kipuja, särkylääkettä en ole tarvinnut.

14 solua löytyi ja niistä 8 hedelmöityskelpoisia, torstaina sitten siirtoon, ellei huomenna sitten puhelin soi ja saada huonoja uutisia..

Mutta jos siis mitään ei kuulu niin sitten torstaina taas tosi toimiin!

TZEMIÄ KAIKILLE!

Vierailija

Juu, eli kunnon menkat alko täälläkin ja en ole sitten edes viitsinyt raskaustestiä tehdä. Soittelin sitten sairaalaan ja sain kohdunkaula operaatioon ajan marraskuun alulle eli tässä kierrossa ei ainakaan huuruneniä päästä testaileen. Toivotaan, että jo sitten seuraavassa päästäisiin. Mites Charlotte? Tuliko verikokeesta toivottu plussa uutinen?

Jaksuja kaikille!

Vierailija

ala ja tulee ihan hulluksi kun on pakko käydä vessassa tutkimassa asiaa. Koita jaksaa.

Itsellä on mahakivut hellittäneet. Jonkin verran on vielä munasarjat arat, mutta ei pahemmin. Vielä on ainakin piinailun suhteen tosi rauhallinen fiilis.

Vierailija

pp14 ja vuoto alkoi, ihan kuten kyllä arvelinkin.

Pettymys on kuitenkin aina rankka paikka, ottaa niin ohimosta.

Nyt sitten vain jonotetaan huhtikuulle saakka, silloin vasta seuraava hoito. Toisaalta ihan hyvä, että saa hermot hieman levähtää välillä.

T:Minerva

Vierailija

Eli eilen alkoi niukka tiputtelu vuoto. Vuoto on hyvin vähäistä ja ihmeellisintä on se, että mulla ei ole laisinkaan kuukautiskipuja, joita mulla normaalisti on aivan valtavasti eli saatan jopa oksennella. Soitinkin tänään hoitajalle ja se sanoi, että odotellaan vielä. Torstaina mun pitäisi sitten testata ja sitten soitella sinne uudelleen. Puhuttiin myös mun erittäin kivuliaasta siirrosta ja hoitaja sanoi, että jos on kivulias siirto niin yleensä tuloksena negaa. Joten ihme taitaisi olla, jos raskaana olisin. Onnkesi pakkasessa on kolme olkea ja vielä topluokan alkioita ja toivon vain että ne kestää sulatuksen ja siirtokin päästäis tekeen mahdollisimman pian. Tosin mulla edessä ennen seuraavaa siirtoa kohdunkaulan laajennusoperaatio...

Onnea kaikille plussanneille :)

Voimia ja jaksamisia negaa testanneille!

Reetuna joka vielä odottelee kunnon kuukautisten alkamista

Vierailija

alkio on jo jakaantunut niin se kiinnittymisaika ei ole sama, kuin luomutekniikalla ajateltuna. Eli lyhyempi siis on se kiinnittymisaika siirrossa.

Vierailija

tiistaina kävin verikokeessa ja nega tuli, josta tosin olin ihan varma jo ennen testiä. Nooh, eipä sille mitään voi, nyt on menkat päällä ja parinviikon päästä on taas aika lääkärille, meinasivat että seuraava yritys tehdään luonnolliseen seuraavaan kiertoon, eli pakkasesta pikkuinen yritetään saada matkaan.

Mieli hyvä, mukava viikonloppu takana ja reipas työviikko edessä! :)

Vierailija

Mulla kans tavattoman tavalliset menkkaoireet - ja menkat, hoidosta huolimatta. Veren määrä sama, kesto sama jne. Ja tammikuussa jatkamme siis mekin.

Mulla on lähipiirissä paljon vauvoja. Ne ei (vielä) tunnu pahalta, päinvastoin saan varsinkin siskoni vauvan myötä paljon lohtua. Mutta mä oon aika lailla tieni alussa. Vielä on paljon toivoa, ja sillä mä elänkin! Ja jos ei lasta saa, niin pakkohan sitä on elää siinäkin tapauksessa. Vaikka tällä hetkellä se tuntuukin täysin yhdentekevältä...

On ihan " kiva" seurata tässäkin ketjussa esiintyneiden tuloksia, vaikka aina sattuu sydämeen kun näen jonkun joutuneen pettymään. Ja iloitsen, kun " joku" onnistuu!! 2U2: olet elävä todiste siitä, että aina jollakin onnistuukin. Pidän peukkuja, että kaikki sujuu onnellisesti loppuun asti!!!

Mulla ei ole itselläni tietokonetta, siksi kirjoitan harvakseltaan. Älkää ihmetelkö. Meitä lähtee siis melkonen joukko seuraavallekin kierrokselle, kukin ajallaan. Lämmin rutistus kaikille!

/Mimosa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat