*HEINÄHATUT vk40*

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei heinähatut,

Päätin taas pikkuhiljaa palailla tänne palstalle kurkkimaan. Keskenmenosta on nyt suunnilleen kuukausi aikaa ja tätikin on taas tullut käymään, mennään kp 5. Rankkaa on ollut, mutta nyt taas uudella innolla eteenpäin ja vauvatouhuja miettimään. Onneksi jälkitarkastuksen gyne oli tosi ihana ja lohdutteli, että useimmiten naiset selviävät yhdellä keskenmenolla ja sitten taas raskautuminen onnistuu normaalisti. Ja kun esikoinenkin meillä jo on niin ei ole sellaista pelkoa raskaaksi tulemisesta tai jatkuvista keskenmenoista.

Töissä pitää onneksi sen verran kiirettä, ettei ehdi liikaa ruveta vauvantuoksuisissa ajatuksissa pyörimään, vaan edetään rauhallisesti ja jalat maassa. Toivottavasti nyt vain tärppäisi pian uudelleen, että pääsisi uudelleen odottamaan (ja pelkäämään...). Mukavaa viikkoa kaikille!

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Mulla ollut piinailut käynnissä nyt kp 32/28-32 ja testasin tänään haamun!! En tiedä mitä ajatella, täytyy vaan pitää ittensä jotenkin kasassa ja testata uudelleen onko se totta vai ei.

Vierailija

Aika monta plussaa jo, vaikka lisää saisi vielä tulla ja rutkasti! Onneksi olkoon Red_Cat, toivotaan että tuo olisi oikein tarttuvaa laatua! :) Toivottavasti väsymys helpottaa pian ja pääset nauttimaan raskaudestasi!

pubu: olet oikeassa, minäkin muutun aina kauhean malttamattomaksi vaikka aina näin kierron alussa " päätän" olla testailematta liian aikasin, liian usein... :) Ei ole turhia puheita ne, mitä miehet vitsailevat kuukautiskierron vaikutuksesta naisten elämään. Tietäisivätpä vaan kuinka hirveän tarkkaan täällä kiertoja syynäillään! :)

Vierailija

Jansku on vaihtanut nimimerkkiä, eli kirjoittaa nyt nimellä Hemuli :))

Eli kiitos paljon myötätunnosta kaikille!! Tuossa edellinen onkin samassa tilanteessa minun kanssa, eli tuo kemiallinen raskaus täälläkin oli.Nyt vaan uutta putkeen!!! Ei auta jäädä masentumaan... Parempaa onnea tässä kierrossa ;) kp nyt 5

Vierailija

Ei sitten kestänyt ilo tämän kauempaa, sen takia olikin haamu kun oli jo pois tulossa :( eli tänään alkoi kovat kivut ja kirkas vuoto...

mieli on aika maassa. Jotenkin eilen ajattelin et kaikki ei oo kunnossa kun oireet hävis päivän aikana ja tuntui omituiselta, ihan erilaiseslta alavattalla.

Vierailija

Täällä olisi nyt menossa kp 29/29... Hui..

Ei ole kyllä mitään menkka tai muutakaan tunnetta..

Koko ajan vain toivon ettei täti tulis kylää (En oikein pidä hänestä) ;)

La iltaa yritän oottaa mut katotaan että jaksanko, vai testaanko jo huomenna, jos ei tätiä ole näkynyt siihen mennessä...

Hui hui hui....

Vierailija

Testasin tänään iltapäivällä, kun oli koko päivän yökkiny.. Samantien ilmesty kaks viivaa:)

Olo on aika epätodellinen vaikka tavallaan tiesin jo ennen koko testiä että on tärpänny.

Mahaa vihloo aika inhottavasti ja varsinki ku nousee makuuasennosta seisomaan, mutta se kai kuuluu asiaan??

Onnea myös muille!!

Kivi 4+4 (taijotain.. ja LA ton laskurin mukaan olis 8.6.)

Vierailija

Paljon on plussia ropissut heinähattujen joukkoon, toivottavasti se on tarttuvaa!!! Kilokaupalla vauvaliimaa!!!

Jansku: Pahoittelut puolestasi :(. Vaikeuksien kautta voittoon.

Oma napa: Nyt on menossa kp 15 /35, eli pupuilut olisivat käsillä. Torstaina tuntui vasemmalla alavatsalla pientä nipistelyä, mikä sopisi ovulaatioon. Mies vaan ei ole suostunut kumpanakaan iltana lakanoiden väliin! No, jos tänään kävisi parempi onni. Ei ole kyllä ennen tarvinnut pahemmin suostutella... Se ajatus meillä on kyllä ollut, että ei sitä vauvaa aleta hampaat irvessä tekemään, jos ei huvita niin sitten ei huvita. Mutta enhän mä sille mitään voi, että se alkoi harmittamaan. Toivottavasti vielä ei ole liian myöhäistä.

Vierailija

Yhden keskenmenon jälkeen seuraavat raskaudet ovat tietenkin varmasti vähän erilaisia. Toivottavasti uusi raskaus onnistuu teillä pian ja vauva saa kasvaa loppuun asti!

Oma (.): nyt on menossa kp 10/35 eli vähän vielä tarttee odotella ovulaatiota. Nyt tänään on vaihteeksi tällainen stressitön päivä ja sitä ajattelee, että pupuillaan kun huvittaa, niin eiköhän se vatsa ala tämän kierron jälkeen pyöristyä. No kyllähän mä sen tiedän, että viikon päästä on toinen ääni kellossa. Nautitaan nyt kuitenkin tästä olotilasta niin kauan kuin sitä kestää. Pikkuinen vauva olisi niin kovin tervetullut.

+++++++++++++++++++ säteitä kaikille heiniksille!

Vierailija

Jospa minä tänne alkaisin kirjoitella, eli aika uusi olen palstalla.

Olen 34v ja mieheni 35v ja toista lasta kovasti kuumeillaan. Yritys aloitettiin heinäkuussa ja täti on sen jälkeen tullut ihan kyllästymíseen asti kyläilee, viimeks eilen änkes. Nyt vaan ootellaan että lähtis pois ja pääsis taas yrittää :)

Kyllähän se joka kerta mielen matalaks saa, mutta kummasti oviksen aikoihin alkaa taas kuume nousta pintaan :)

Pinossa taisi olla useampikin plussannut, en nyt muista nimiä (anteeks huonomuistisuus), ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!

nellariina

Vierailija

Näköjään on noita plussanneitakin. Voi että, kun meitä loppujakin onnistaisi lähiaikoina..:)

Niin ja tietty onnittelut toisellekin joka jo kasvattaa masun asukkia.(Hitsi kun en muistanu enää nimeä, muisti temppuilee...)

Mut onnea teille kummallekin ja tarrasukkia!!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat