TOUKOKYLVÄJIEN LOKAKUU

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[color=lime][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=lime][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=lime][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=lime][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=lime][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=lime][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=lime][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=lime][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=lime][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color]

[color=green][size=3] Me Toukokylväjät olemme ryhtyneet vauvankylvöpuuhiin touko-kesäkuussa 2005. Vauvat ovat tervetulleita missä kuussa tahansa - toivottavasti kuitenkin ilmoittavat tuloistaan mahdollisimman pian! [/color][/size]

[color=cornflowerblue] Me olemme Toukokylväjiä:

Lainaus:

anzkuli1982

Syntymävuosi: 1982

Perhe: mies ja koira

Asuinpaikka: ulvila

LA: 22.5.2006 [size=4] + [/size]

Lainaus:

Bea76

Syntymävuosi: 1976

Perhe: Mies 1973

Asuinpaikka: Helsinki

Muuta: esikoisen LA 20.4.2006 [size=4] + [/size]

Lainaus:

hankalin

Syntymävuosi: 1967

perhe: aviomies s. 1964, poika s. 2003

asuinpaikka: etelä-pirkanmaa

Muuta: hoitovapaalla

Lainaus:

katriin@

Asuinpaikka: itä-suomi

Oma ja miehen ikä: itse 30 mies 34

Monettako toivotaan: esikoista

Yritys aloitettu: tammi 2005

Lainaus:

Krist@78

Syntymävuosi: 1978

Perhe: aviomies ja tyttö 10/03, akvaariokalat

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi

Muuta itsestä: hoitovapaalla, kuntoutusalan yrittäjänä muutamia asiakkaita viikossa

Laskettu aika: 2.5.2006 [size=4] + [/size]

Lainaus:

Laivakoira

Syntymävuosi: 1973

Perhe: kaksi lasta edellisestä liitosta, 8v ja 10v

Asuinpaikka: Kuusamo

Laskettu aika: 12.2.2006 [size=4] + [/size]

Lainaus:

Minea68

Minä -68, mies -74 ja 3 poikaa -91,-01 ja -04) + 2 kissaa.

Esikoinen nuoruuden liitosta. Vielä haaveilemme neljännestä lapsesta. Asutaan Keski-Suomessa.

Lainaus:

nellakerttu

Syntymävuosi: 78

perhe: minä, mies 38v, kolme lasta

asuinpaikka: häme

Muuta: hoitovapaalla

Laskettu aika: 25.4.2006 [size=4] + [/size]

Lainaus:

Niamey_85

Syntymävuosi: 1985

Perhe: Minä ja avomies 28v.

Asuinpaikka: Keski-pohjanmaa.

Muuta itsestä: Osa-aika työssä. Ensimmäisen lapsen toivoisimme ilmoittavan tulostaan..

Lainaus:

pepsimax7

Syntymävuosi:1979

Perhe: Mies 26v. ja minä

Asuinpaikka: Itä-Suomi

Muuta itsestäsi: Eipä muuta

Lainaus:

Sanni25

Perhe: mies ja esikoinen 03/05

Asuinpaikka: Pirkanmaa

Laskettu aika: 26.2.2006 [size=4] + [/size]

Muuta: opiskeleva kotiäiti, tuleva kieltenope

Lainaus:

suket

Syntymävuosi: 1983

Perhe: minä, mies 23v ja poika 1v7kk +koira

Asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

Lainaus:

sunniva

Perhe: mies vm.-80 ja muksut 01/03 ja 04/04

Asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

Muuta itsestä: hoitovapaalla

Laskettu aika: 23.3 [size=4] + [/size]

Lainaus:

Tintu80

Syntymävuosi: 80

perhe: minä ja mies, molemmat 25-vuotiaita

asuinpaikka: Keski-Pohjanmaa

Muuta: Tällä hetkellä töissä, opiskelemaan syyskuun alusta. Toivottavasti samalla saan tehdä myös jotain töitä =)

Lainaus:

viliweera

Synt.vuosi: 1977

Perhe: mies -68 ja lapset 4v. ja 5v.

Asuinpaikka: etelä-suomi

Muuta itsestäsi: iltatähteä kovasti toivoen... [/color]

[color=cornflowerblue] Plussanneet Toukokylväjät:

Lainaus:

Enni80

LA 02/2006?

Lainaus:

Laivakoira

LA 12.2.2006

Lainaus:

Sanni25

LA 26.2.2006

Lainaus:

Sunniva

LA 23.3.2006

Lainaus:

Suzy2

LA 14.3.2006

Lainaus:

Bea76

LA 20.4.2006

Lainaus:

Nellakerttu

LA 25.4.2006

Lainaus:

Krist@78

LA 2.5.2006

Lainaus:

Anzkuli1982

LA 22.5.2006 [/color]

[color=green][size=3] Plussaonnea kylväjille +++++++++

ja onnellista odotusta plussanneille! [/color][/size]

[size=3] P.S. Löydymme rekisteröityneille käyttäjille nykyään myös osoitteesta

http://groups.yahoo.com/group/toukokylvajat

[/size]

[color=lime][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=lime][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=lime][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=lime][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=lime][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=lime][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=lime][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=lime][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=lime][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color]

Kommentit (10)

Vierailija

Nyt se täti tuli:) kyllä sitä jo odotettiinkin.. Täällä ollaan täysillä mukana taas kunhan " Arvon rouva" suostuu lopettamaan vierailunsa meillä!

Vierailija

Sua on kyllä kovasti kaipailtu tuolla yahoo-ryhmässä.. Aina ei kaikkia hoksaa huudella ja aktivoida keskusteluun, mutta ajatuksiasi on ollut mukava lukea.. Kaikkea hyvää!

Vierailija

Niamey_85: Hyvä että täti tuli että nyt pääsette kunnolla kylvöpuuhiin sitten!!!

+++++plussaonnea kaikille+++++

Mites pepsimaxilla menee??? ja onko täl viikolla jollain piinaviikko??

Vierailija

Tarkoitus oli poistua ja kirjautua kokonaan uudestaan.. Sähelsin niiden osoitteiden kanssa (yllättäin) ja en päässyt kirjoittamaan mitään! Käynyt vaan lukemassa teidän kuulumisia:) Kirjaudun takaisin pikinmiten..

Täällä ovisplussa tänään ja kylvöt alotettu viime yönä.. josko tuota pääsisi taas jännäilemään;)

Vierailija

Huhuilin sua tuolla yahoo-ryhmässämme, mutta kuulin modelta, että olitkin jättäytynyt sieltä pois :-( Toivottavasti haluat jossain vaiheessa tulla takaisin!! Huomasin hakutoiminnon avulla, että olet liittynyt haahuilijoihin. Sieltä varmaan saakin tukea km:n jälkeisiin kiertoihin. Mua pelotti itseäni kovasti uusi keskenmeno tämän uuden raskauden alussa, mutta nyt rv 13+0 olen alkamassa uskoa, että se oli vain se eka raskaus, joka päättyi niin ikävästi, ja tämä toinen vielä tulee päättymään siihen toivottuun kääröön.

Samanlaisia onnellisia uutisia sulle toivoen, Bea.

Vierailija

Lisäänny tässä nyt sitten. Tärppipäivät käsillä ja mies meni klo 21 maissa nukuttamaan poikaa. Kävin klo 22 katsomassa mikä mättää kun ei miestä kuulu takaisin, niin siellä se vetelee hirsiä ja poika killittelee hereillä vieressä! Ilmeisesti vaistoaa että jotain vehkeillään hänen selkänsä takana, kun on ollu niin vaikeaa saada sitä yöunille viime aikoina.

Vierailija

[color=deeppink]ihanaa niamey jos tulet takaisin. mä olin jo ihan harmissani että olet hermostunut meille kun me ollaan vaan jauhettu pahoista oloista ja ultrista!!! Tervetuloa takaisin yahoon puolelle!! olis ollu olo niin orpo ilman sua!!!tottunut jo tähän porukkaan!!Lueskelin tuolla että olet alkanu tikutellakin ovista!! nyt sit vaa ahkerat kylvöt päälle!!! ja plussaonnea!!!!!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat