++Pikkukakkosen Posti vko 40++

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Aloitetaanpas pinoa..

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Pitää jotain kirjoitella,ettei pääse pino tippumaan. Meillä siis tärppipäivät on tässä nyt olleet ja kovasti touhuiltukin.Mies tuossa totesi,että olis ihan päästä lemmenlomalla!!Vaikka johkin toiseen kaupunkiin kahestaan hotelliin yhdeksi yöksi. Se kyllä toteutetaan,jos tämä kierto ei tuo tulosta.Mummo pääsee vasta ensi kuussa hoitamaan esikoista kun jää talveksi työttömäksi.

Onhan se niin,että jos joka toinen, kolmas päivä rakastelee,niin vaikea sitä on joka kerran olla niin hekumoissaan..Etenkin kun klo on paljon ja nukkumaan pitäs käydä. =) Kyllä sitä virtaa kuitenkin sen verran on löytynyt eikä nyt ihan pakko pullaa ole ;)

Jaahas,pitäneen mennä pesemään ikkunoita ennen kuin neiti herää..

Tuulia

Vierailija

Meillä ei siis ole yritystä vieläkään. Pian ois (ellei parhaillaan) otollisemmat ajat, mutta ilman siis yritystä.

Esikoinen on 2v4kk ja kilot ovat sahanneet enemmän kuin ikinä ennen. Noin vuosi sitten olin kyllä laihempi kuin vuosiin. Oli paljon stressiä, remonttia,lopputyötä, uusi työ, muutto jne.

Nyt sitten istumatyö ( ja lähikauppa + suklaanhimo) ovat taas tehneet tehtävänsä ja vuodessa tullut takaisin noin 6-8 kiloa. Olen nyt samoissa tai vähän enemmän kuin ennen esikoisen raskautta. Mielestäni pari kiloa voisi lähteä, kun vuosis sitten halusin pari kiloa lisää.

Tärppionnea!

Vierailija

Sen verran alas oli pino tipahtanut.. :)

Itsekin tulin vain kurkkasemaan. Uutta kuulumista ei omaan napaan olekaan, samoissa tunnelmissa mennään edelleen.

++++++säteitä ja mukavaa päivää toivotellen

Anmari

Vierailija

Tänne taas eksyin " pitkästä" aikaa... Pidin tuossa palstailusta hieman taukoa, kun tuntui niin epäreilulta lukea muiden plussista. Täällä nimittäin ei ole edes menkkoja näkynyt elokuun alun jälkeen!!! Niin, kaksi testiä antoi negan joskus kp45 tai jotain. Nyt siis menee kierrossa jo jotain yli 70.päivä tai jotain, enpä ole enää viitsinyt laskea :( ja testiäkään en ole enää ostanut, tuskin tuo tulos minnekään muuttuisi... Voisipa sanoa, että tässä on jo jonkin aikaa toivonut, että mankat alkaisi!

Onneksi on tuo esikoinen, niin ei ehdi ihan koko aikaa itsesäälissä rypeä... kohta saa järjestää " vauvalle" 1v synttärit :) Niin, meidän vauva on jo niin iso, että " pitäisi" hänelle kohta saada pikkuveli tai -sisko. Aina olen toivonut lapset melko pienellä ikäerolla! Mutta ainahan ei toiveet toteudu...

Olihan tuolla jotain gallupia painosta... mulla lähes 10kg enemmän painoa kuin esikoisen raskauden alussa (ja silloinkin oli jo ylipainoa). Mielessä kyllä on, että pudottaisi jonkun verran, mutta ei ole sitä inspistä vielä löytynyt... saattaisihan paremmin tärpätä jos hieman laihduttaisi.

Nyt vaan kun on tuo rakentaminen menossa, niin päivisin syöminen unohtuu ja sitten tulee syötyä aina joskus ysin jälkeen illalla... joo, eipä ole terveellistä ei...

Kiva, jos joku jaksoi lukea tämänkin valituksen... Ehkä tämä joku päivä helpottaa:)

Vierailija

Kun nyt viimeinkin uskaltauduin eksymään tällaiselle palstalle, niin ilmoittaudun joukkoonne uutena tulokkaana! :D

Esikoinen 1v.2kk ja kovaa kuumeilua kummankin taholta. Nyt vasta ensimmäinen kierto, jolloin virallisesti aloitettiin pienokaista yrittämään...

Nyt menossa kp19/26 Viime aikoina kuukautiseni ovat jostain syystä olleet hieman epäsäännölliset, en tiedä miksi. Tänään tuli tippa ruskeaa vuotoa, enkä oikein tiedä mistä johtunee/täytyisikö tästä olla huolissaan, vai onko juuri tämä " tuhruläiskä" ovulaatiosta johtuvaa? Lieneekö kenelläkään tietoa/kokemusta tällaisesta?

*Plussasäteitä* kaikille ja mukavaa sekä jännittävää viikkoa kaikille odotuksen odottajille! :D

Vierailija

Meilläkin on ollut miehen kanssa puhetta että lähdettäisiin jonnekin yhdeksi yöksi lemmenlomalle. :) Samoissa ajatuksissa ollaan tuulia77 kanssa. :)

Joskus kyllä olen miettinyt sitäkin että jospa se vauvanalku ei sen takia tärppää kun rakastelee ihan väsyneenä eikä ole niin täysillä mukana kun tekis jo mieli nukkumaan. :I No joo, harvoinhan sitä noin oikeasti ajattelen, onhan se touhuilu tosiaan mukavaa! ;) Mutta voishan sinne sänkyyn hieman aikaisemmin pyrkiä, ei väsy ehtisi yllättää. :)

Jeps, ei mulla kummempia, kunhan vain höpisin. :)

T: Anmari

Vierailija

Voi kamala, eilen oli työn puolesta jonkin sortin edustustehtävä ja nyt olo on niin ohut kuin olla ja voi... kiva istua täällä töissä kun tuntuu, että kohta saa juosta vessaan yrjölle. Niin hirveä olo... :( Toivottavasti tärppäisi pian uudelleen, niin ei tarvitsisi tuota miestä väkevämpääkään enää nauttia:) Vaikka eipä sitä kukaan oo juomaan pakottanut, mutta tiedättehän te, mukava meno päällä niin hups sitä onkin juonut jo enemmän kuin laki sallii...

Kp7/26-28 menossa ja pian saisi alkaa taas touhuilemaan. Taitaa olla kyllä mahikset aika vähissä seuraavina päivinä, kun ollaan viikonloppu sukulaisten kanssa saman katon alla. Mutta sitten ens viikolla taas uudella innolla kakkosta yrittämään!

Keskenmeno pyörii edelleen silloin tällöin mielessä, onhan siitä vasta muutama viikko. Nyt osaa jo ajatella, että onneksi se tapahtui kuitenkin noin alkuvaiheessa, sillä myöhemmin se olisi varmasti ollut vielä kamalampaa. Mietin vain kun jo noinkin pienillä viikoilla (6+0) sitä oli ehtinyt asennoitua masun kasvamiseen ja vauvan syntymään, saatika sitten jos viikkoja olisi ollut enemmän. Toivottavasti ei tarvi moista enää kokea.

Kunhan olo tästä tokenee niin täytyy hakea esikoinen hoidosta ja lähteä neidin kanssa ulkoilemaan. ++++Plussasäteitä!!+++++

Vierailija

Maanantaita vaan kaikille!!!

Tuli tuossa mieleen GALLUPPIA,eli oletteko palutuneet normaaliin mittoihin/painoon esikoisesta? Vai jäikö kiloja? Itselläni on vielä n. 6kg pudotettavaa.Ei millään ole motivaatiota kun " kohtahan sitä taas lihoo" ... Onko muita,jolla samanlaisia fiiliksiä?

Nyt on menossa kp16/31.Olin huomaavinani lauantaina limoja,muuta tuntemusta ei ole ollut.Joka päivä on mies kuitenkin kellistänyt peiton alle ;) ,eiköhän sama tahti jatku tärppipäivien ajan.. Sillä on niin kova vauvakuume,ettei tosikaan..Kunhan ei nyt pettyisi,jos ei ollakaan idetty tästä kierrosta.Miten teillä muilla miehet reagoi tädin kyläilyyn?

Vaikken asiaa haluisi ajatella,mutta vaikeaahan tämä on.Jotenkin on vaan sellain olo,että kyllä se nyt onnistui..Yritän kuitenkin pitää jalat maassa!!

Se on sitten lokakuu! Toivottavasti paistaa aurinko!!

Tuulia

Vierailija

Esikoinen nyt 1v. 5kk ja mun paino on alempi kuin ennen raskautumista. Vähän oli stressiä tossa kk sitten ja silloin tuntui, että lähti pari kiloa. Tosin lihaksetkin ovat varmaan surkastuneet kun ei ole " kerennyt" /jaksanut urheilla. Nyt olen ihannepainossani, mutta toivon, että pian paino taas nousee... :)

Täällä menossa kp 11/26 ja limoja sekä menkkasärkyjä ilmaantunut. Ovista odotellessa..mies on kyllä mukana tässä vauvahommassa, mutta minulla se vauvakuume taitaa enimmäkseen olla.

++++++säteitä kaikille

Vierailija

Oikein paljon onnea sinulle ja tarrasukkia toukalle. :) Hienoa että plussa tuli. :)

Näköjään sitä tärppää vähemmälläkin touhuamisella kun jättää sen vouhotuksenkin vähemmälle. :) Pitänee itsekin yrittää sitä. Saas nähdä pystyykö sitä olemaan ajattelematta asiaa, saati pitämään taukoa palstailusta.. :)

Joka tapauksessa meillä näinä päivinä otolliset hetket. Jospa sitä saisi tuon miehen houkuteltua tänään petipuuhiin. Tosin harvoin meillä kahta kertaa tarvitsee asiasta mainita... ;) tai " pakottaa" niihin hommiin. Hih! ;)

Vierailija

Pikkukakkosta on yritetty alkukesästä saakka. Esikoinen on vuosikas. Esikoinen onnistui aikoinaan ekasta kierrosta ku jätin pillerit, mutta nyt on saanut ihan yrittämällä yrittää :( No, jospa se joskuis tärppäisi. Tällä hetkellä menossa kp10/29-31 eli tärppipäivinä odotellaan ensi viikolle.

Vierailija

menkat alkoi tänään..eli kp1/30. menis kaks viikkoo nopsaan niin pääsis taas yrittämään.

toinen yrityskierto siis meni mönkään..josko kolmas kerta toden sanois.

taidan ottaa ne ovistikut käyttöön,en oo koskaan käyttäny ennen.

on niin kova hinku taas raskautua ja että se lasten ikäero ei kasvaisi niin suureksi poika myt 9kk.

mun paino on +10kg mitä viime raskaudenalussa.siis painan nyt yhtä paljon kun viimisilläni raskaana....................

en voi tajuta miten annoin itteni lihoo nii no ne herkut ja karkit varmaan edes auttoi aikapaljon..

salilla ja uimassa aloin käydä pari kk sitten ihan monta kertaa viikossa.

paino ei vielä ole pudonnut,mutta kiinteytynyt paikat jonkun verran.

aloitin herkku ja lihalakon. josko sillä saisi painon putoamaan.

kauhulla ajattelen että mitä seuraavan raskauden aikana painan jos en saa itseniä nyt kuriin...

vilpittömästi onnea teille muille plussaukseen+++++++

Vierailija

Eli painogalluppiin sen verran että kyllä on esikon odotusajasta jäänyt semmoinen 2-3 kg,mutta en kyllä hirveen aktiivisesti ole laihduttanutkaan.Sairaalasta kun viimisellä kotiuduin (sektio) näytti vaaka -10kg ja ajattelin silloin että tämähän menee kivasti kun nopsaan tippuu paino,mut mitä vielä! Siihenhän se painon tippuminen sit jämähti ainakin puoleks vuodeks kunnes sen verran sain niskasta itseäni kiinni että tiputin 5kg ja nyt siis jäljellä vielä tuo pari kiloa että oltais samassa ku ennen raskautta.Tosin pitäis kyllä kaikkiaan tiputtaa semmonen 10kg että olisin niissä mitoissa missä haluaisin olla.

Nyt on kyllä ajatukset vaan niin kovasti tässä kakkosen haluamisessa että ei paljon laihdutukselle intoa jää.

No nyt poju heräs päikkäreiltä..täytyy mennä.

Hei vaan tältä erää!

Vierailija

Täällä täti on saateltu matkoihinsa, tai oikeastaan jo viikonloppuna. Eli uutta yritystä vaan päälle. Viime kierrossahan mulla oli olevinaan niiiiiin selvät NE merkit mutta vielä mitä, ei edes päivällä viitsinyt täti myöhästyä kyläilyltään. No parempi tietysti niin, mitä sitä turhaan jännäämään jos ei tärppiä ole tapahtunut.

Kp 7/27-29 tänään ja kuumeilu jatkuu. Mies kertoi töistä kotiuduttuaan että työkaverille tulee perheen lisäystä keväällä. Minä siihen että: " niin sitä toisille, ei meille vaan.." Mies sitten ihanaan - ja tällä kertaa aikuisten oikeasti - ihanaan tyyliinsä sanoi: " no eikun vaan sänku hetkumaan että saadaan kaverit kiinni!" :D Nii´in. Kun se oliskin vaan niin helppoa. No toivotaan että pian tärppää. :)

Gallupista... ennen esikoista harrastin kilpaurheilua, joten niihin mittoihin en taatusti pääse enää ikinä. :) Ura kilpaurheilun parissa jäi siihen mutta kyllä olen nytkin yrittänyt urheilla miten nyt ehtii perheeltä ja töiltä. Mutta painoon ennen esikoista mulla on matkaa n. 6kg mutta tämä paino on ihan passeli. Tietysti toivon kovasti jo reipasta painon nousua. Pitäiskö meidän kaikkien nyt toivoa pikapikaa " ylimääräisiä makkaroita vyötärölle" ! ;D

Pikaisia plussia siis kaikille ja leppoista viikkoa!

Vierailija

Olen pitänyt vähän matalaa profiilia täällä palstalla kun päätimme miehen kanssa että alamme yrityksen tosissaan vuoden alusta. Nyt kävi kuitenkin niin onnellisesti että plussasin tänään :)

Vauva on oikeastaan täysi yllätys, nimittäin se on saanut alkunsa " kertalaakista" . Mies on tehnyt nyt niin paljon töitä että petipuuhat on todellakin jäänyt yhteen kertaan koko viime kierron aikana!! Että näinkin voi käydä...Ihana mutta mietteliäs olo kun tuo meidän esikoinenkin on vasta 11 kk. Laskettu aika olisi 13.6.2006. Tsemppiä ja plussaonnea kaikille kuumeilijoille!

t. justiina ja masuasukkia 4+5

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat