Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mistä löytyy johanna broman

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

etsin kovatsi selvännäkijä johanna bromannin yht. tietoja.

numerotiedust löytyy useampi joten vaikea selvittää kuka on ja missä se oikea. haluaisin keskustella hänen kansaan tai saada jotain mielipidettä seusraavaan ongelmaan:

2,5 vuotias poikani on valvonut koko pienen ikänsä, lähes joka kevyt uni vaiheessa herää.

itkee ja on hysteerinen. kaikkea on kokeiltu. vyöhyketerapiaa, homeopatiaa, neurolog poul selvitetty ja vaikka mitä.

lisäksi hänellä on ollut päivisin raivokohtauksia.

olemme koko ajan lasten psykiatris osast. hoidossa.

Nyt ku lasi on oppinut puhumaan, hän on jankuttanut kuukauden että, mummo ( siis minun äitini joka kuoli -97) istuu hänen sängyn päässä, ja kiertää ympäyrää hänen huoneessaan ja paijaa häntä ja pikkuvejeä.

hän saa myös päivisin kauhukohtauksia ja hyppää yht äkkiä syliin. Äitini kuvan hän on nähnyt vain parikertaa valokuvia katsellessa. kun kysyin kuka sängyn päässä istuu hän vastaa aina että oma mummo. sitten katselimme kuvia ja osoitti äitini kuvaa ja sanoo että enkeli. ja että enkeli tulee ikkunasta, lentää, Lapseni on hyvin, hyvin peloikas ja on alkanut sulkeutumaan asiasta, vaikka nään sen selvästi mikä painaa.

lisäksi olen kertonut että enkelit suojelevat ja ovat vaarattomia sekä jos hän sellaisen näkee, etenkin minun äitini hän ei meille pahaa halua. olen myös suoraa ilmaissus että en itse sitä nää. mutta jos lapseni sellaista näkee sitä ei tarvitse pelätä.

jos tästä asiasta alan hänen lääkäreilleen puhua, leimaavat varmasta poikani hulluksi.

MISTÄ APUA? Auttakaahan kuka voi, kuuntelen kaikkea vaihto ehtoja kyllä, mutta köyhyys vaivaa ja rahat lopussa joten kalliisiin hoitojuttuihin ei ole enää mahdollista ruveta

Kommentit (8)

Vierailija

mistään " selvännäkijöistä" . Puoskarointi ja kuvitteellsessa henkimaailmassa seikkailu eivät luultavasti ole parhaita keinoja auttaa lastanne, hän saattaa joutua enemmän pois tolaltaan. Ei ole olemassa mitään tieteellistä näyttöä, että kukaan ihminen maailmassa osaisi oikeasti ennustaa yhtään mitään tai " selvän nähdä" . Rahat kyllä voi mennä. Ja mielenterveys. Jos poikanne näkee noita juttuja, ettekä kerro siitä lääkärille, he eivät voi poissulkea esim skitsofrenian mahdollisuutta, tai helpottaa teitä sillä tiedolla, että pojallanne on vain liian vilkas mielikuvitus. Eivätkä näkemiset tuohon lopu, jos taustalla on oikeasti sairaus. Mutta niin tai näin, kannattaisi varmasti pitää ainakin omat jalat maan pinnalla.

Vierailija

selvennän siis, että perheessämme on kiaiiki mahd. apu kunnan ja sairaanhoidon puolelta käytössä ja tutkimuksia on tehty jo liikaakin.

poikani tuntuu olevan ns. normaali lapsi jolla on monen asian summasta tullut kehityksellistä viivettä ja ottaa kovasti ikäisiään kiinni, kaikki ns. autismit epilepsiat ja vaikka mitkä on selvitetty sekä pois suljettu. herkkä poikani on kaikin puolin ollut aina ja niin hyvässä kun pahassa reagoi voimakkaasti. nämä uudet ns. enkeli asiat eivät vaan millään meinaa loppua vaikka en itse asiaa vouhota, hän itse tuo asiaa ja pelkoansa esille. kaikesta rauhotuksesta huolimatta. joten myös olen miettynyt miksi lapseni puppua puhuisi ja mistä kukaan tietää mitä muuta taivaan alla on. tästä syystä olen itse avoin myös kuuntelemaan esim meedio selvännäk. johanna bromania jos hänet jotenkin tavoittaisin. ei asiasta tuskin minulle haittaa olisi.

terv alkuper

Vierailija

Luin kirjoittamasi viestin eilen ja kieltämättä hieman ahdistuin. Yöllä herätessäni asia tuli aina mieleeni ja ajattelinkin kirjoittaa muutaman rivin. Eli... Kerro ihmeessä lastasi hoitaville ihmisille asiasta!! Jos poikasi tosiaan näkee esim. harhoja on siihen kai jokin lääkitys lapsillekin. Asian kertominen saattaa parhaassa tapauksessa helpottaa lapsesi elämää.

Voimia sinulle ja etenkin pienoisellesi! Haluaisin kuulla jatkossa kuulumisia lapsesi voinnista, eli kirjoittelehan, jos jaksat.

Vierailija

luin vasta nyt ajatuksella...eli pappia kehiin ja lapselle vaikka yksityislääkärin kautta apua uneen,jotta poloinen nukkuisi!ja jos univaikeudet kovia niin tutkimuksiin uniosastolle yliopistolliseen sairaalaan!!??

Vierailija

tai lähiympäristöstä joku muu vastaava(siis kristitty)??

Äläs ny noitten puoskareitten matkaan lähe....nimim.selvännäkijän tytär!!Hah!...mutta asiasta sun asiaan...pappi!!! ja jos pienestä kylästä olet niin eti niin kauan kus löytyy lähimmältä isolta paikkakunnalta!ja siinä ohessa käyt lääkärissä tutkituttaa jne.!!!Voimia sulle lapses kanssa!

Uusimmat

Suosituimmat