~Ex haahut~ vko 40

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[color=6959cd][size=4]¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤ [/size][/color]

[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

[b][color=6959cd]Nette: [/b][/color] Minä -72, mies -71, lapset -00 ja -02. Km 3/05. [color=red] LA 14.3[/color]

[b][color=darkviolet]beyond:[/b][/color] Minä -77, mies -74. Km 11/04. Esikoinen tulossa, [color=red]LA 17.10.[/color] Turun seudulta.

[b][color=darkviolet]Margariini: [/b][/color] Minä -75, mies -73, esikoinen -04. Km -03 ja 7/05. [color=red] LA toukokuussa [/color]

[b][color=6959cd]riax: [/b][/color] Minä -77, mies -72, tyttö 4/03. Km 10/04, 2/05 (kohdun ulkoiset) ja 5/05. [color=red] LA 20.4.[/color]

[b][color=darkviolet]Mauku75: [/b][/color] Minä -75, mies -69. Km 10/04. [color=red] LA 26.5 [/color]

[b][color=6959cd]ranki: [/b][/color] Km -04. [color=red]LA 24.4[/color]

[b][color=darkviolet]Melike77: [/b][/color] Minä -77, mies -73. Espoossa asutaan. Km 9/04 ja 1/05. Esikoinen tulossa, [color=red] LA 27.3. [/color]

[b][color=6959cd]_siru_:[/b][/color] Minä -74, mies -76. Pojat 9/00 ja 5/03, km 10/04. [color=red]LA 25.11.[/color] Koti Keski-Pojanmaalla

[b][color=darkviolet]miusumausu: [/b][/color] Minä 25v, mies 28v. Km 3/05. [color=red] LA 11.3[/color]

[b][color=6959cd]Helis77:[/b][/color] Km 7/04. Pk-seudulta. [color=red]LA 15.11.[/color]

[b][color=darkviolet]rouva80: [/b][/color] Minä 25v, mies 25v. Km 3/05. Oulusta ollaan. [color=red]LA 10.1 [/color]

[b][color=6959cd]Miikuko: [/b][/color]

[b][color=darkviolet]n.1979: [/b][/color] Km -97, sen jälkeen 2 lasta. [color=red] LA 19.3 [/color]

[b][color=6959cd]IinaMiio:[/b][/color] Minä -71, mies -70, tyttö 1/99, poika 9/00 ja poika 6/03. Km 1/05. Ruotsissa asutaan. [color=red] LA 22.11[/color]

[b][color=darkviolet]Pilkukas: [/b][/color] Minä 25v, mies 30v. Km 9/04. Asustelemme Turussa. Esikoinen tulossa, [color=red]LA 1.12[/color]

[b][color=6959cd]Minttuli79: [/b][/color] Minä 26v, mies 31v. Km 7/05. [color=red] LA 21.5 [/color]

[b][color=darkviolet]Sonnette: [/b][/color] Minä -73, mies -69, esikoispoika 3/03. Km 11/04. Kymenlaaksosta. [color=red]LA 7.12[/color]

[b][color=6959cd]tiitiäinen05: [/b][/color] Minä 26v, mies 29v, esikoinen 7/03. Km rv 16 5/05. Espoossa asustellaan. [color=red]LA 16.3[/color]

[b][color=darkviolet]joanna04: [/b][/color] Minä -75, mies -74. Km 10/04 ja 7/05. Esikoisen [color=red] LA 4.5[/color]

[b][color=6959cd]maaria73:[/b][/color] Minä 31v, mies 32 v. Helsingistä. Km 10/04, alkuraskauden km 2/05. [color=red]LA 30.11[/color]

[b][color=darkviolet]hilarius-hiiri: [/b][/color] Poika 2v4kk. [color=red]LA 7.12 [/color]

[b][color=6959cd]Bisquit: [/b][/color] Tyttö 2/03. Km 3/05 ja 6/05. [color=red]LA 12.5[/color]

[b][color=darkviolet]Bojo: [/b][/color] Minä 34v, poika 3/03, km 10/04. [color=red]LA 17.12[/color]

[b][color=6959cd]inkulaattori: [/b][/color] Minä 32v, mies 34v, tyttö 10/03. Km 8/04 ja 1/05. Savossa asustellaan. [color=red] LA 2.1[/color]

[b][color=darkviolet]Emmasophia: [/b][/color] Minä 27v, mies 29v. Km 12/04. Ruotsissa asutaan. [color=red]LA 14.1[/color]

[b][color=6959cd]Wilkuna-72: [/b][/color] Minä 33v, mies 32v, poika 2v3kk. Km 2/05 ja 5/05. [color=red]LA 4.4[/color]

[b][color=darkviolet]Viiru74: [/b][/color] Minä 31v, mies 35v. Poika -03, Uudeltamaalta. [color=red] LA 30.3[/color]

[b][color=6959cd].kati.:[/b][/color] Minä 31v, mies 35v, esikoinen 6/03. Km 10/04 ja 4/05. [color=red] LA 25.3 [/color]

[b][color=darkviolet]Vivu: [/b][/color] Minä -74, mies -74. Km 4/05. Esikoisen [color=red] LA 10.4 tai 14.4 [/color]

[b][color=6959cd]Fiona80: [/b][/color] Lapsi 11/04. Km 4/01 ja 12/03. [color=red]LA 29.5[/color]

[b][color=6959cd] LA:t aika järjestyksessä [/b][/color]

[color=darkviolet] beyond [b]17.10[/b]

Helis77 [b]15.11[/b]

IinaMiio [b]22.11[/b]

_siru_ [b]25.11[/b]

maaria-73 [b]30.11[/b]

Pilkukas [b]1.12[/b]

hilarius-hiiri [b]7.12[/b]

Sonnette [b]7.12[/b]

Bojo [b]17.12[/b]

inkulaattori [b]2.1[/b]

rouva-80 [b]10.1[/b]

Emmasophia [b]14.1[/b]

miusumausu [b]11.3[/b]

Nette [b]14.3[/b]

tiitiäinen05 [b]16.3[/b]

n.1979 [b]19.3[/b]

.kati. [b]25.3[/b]

Melike77 [b]27.3[/b]

Wilkuna-72 [b]29.3[/b]

Viiru74 [b]30.3 [/b]

Vivu [b]10.4 tai 14.4[/b]

riax [b]20.4[/b]

ranki [b]24.4[/b]

joanna04 [b]4.5[/b]

Bisquit [b]12.5[/b]

Minttuli79 [b]21.5[/b]

Mauku75 [b]26.5[/b]

Fiona80 [b]29.5[/b]

Margariini [b]??.5[/b]

Miikuko [b]??[/b][/color]

[color=6959cd]♥ [/color][color=darkviolet] Vauvoja: [/color][color=6959cd] ♥[/color]

[color=6959cd][b] Emmiimi [/color][/b] 24.5 [color=blue]poika [/color], 3260g, 49cm

[color=6959cd][b] tirppana-78 [/color][/b] 25.6 [color=red]tyttö [/color], 3930g, 52cm, hattu 37

[color=6959cd][b] Rilla78 [/color][/b] 9.7 [color=blue]poika [/color], 3685g, 53cm

[color=6959cd][b] Authr [/color][/b]

[color=6959cd][b] Bella_Bambina [/color][/b] 5.8 [color=red]tyttö [/color], 3750g, 51cm, hattu 35,5cm

[color=6959cd][b] amiel [/color][/b] 12.8 [color=blue]poika[/color], 4570g, 54cm, hattu 38cm

[color=6959cd][b] mindi74 [/color][/b] 15.8 [color=red] tyttö[/color], 3900g, 52cm, hattu 36cm

[color=6959cd][b] Taika-80 [/color][/b] 24.8 [color=red]tyttö[/color], 3480g, 50cm

[color=6959cd][b] napoltti [/color][/b] 4.9 [color=red]tyttö[/color], 3860g, 52cm

[color=6959cd][b] molli_sointu [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 4650g, 55cm, hattu 34,5

[color=6959cd][b] nelely [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 2325g, 45cm, hattu 31cm

[color=6959cd][b] Kiana [/color][/b] 26.9 [color=blue]poika[/color], 4360g, 55cm, hattu 37,5cm

[color=6959cd][b] huip [/color][/b] 30.9. [color=red]tyttö[/color]

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Mulle terkka sanoi, että pääsen kunnalliselle alkuraskauden ultraan toistuvien keskenmenojen vuoksi. Pitäisi kuulema vain ottaa tarpeeksi aikaisin yhteyttä neuvolaan, niin laittavat lähetteen. Terkka suositteli rv7+ silloin kuulema pitäisi viimeistään näkyä syke.

AloeVera

Vierailija

Onneksi toimenpide on nyt ainakin ohi, vaikka piinaavaa odotusta on vielä pari viikkoa edessäpäin. Millä viikolla olet? Oikein kovasti peukkuja, sydämestäni toivon että oli pelkkä väärä hälytys, ja saisit parin viikon kuluttua mitä parhaimmat uutiset! Minä en taida uskaltaa mennä siihen seerumiseulaan, varasin ajan pelkkään np-ultraan... Jos siitä selviän, niin se saa riittää.

Miikuko, ikävää tuollainen unohdus! Aika usein näyttäis lähetteet unohtuvan jonnekin matkan varrelle... Tosi kurjaa, mutta onneksi järjestyi! Toivottavasti ehdit vielä saada sen ajankin " oikeeseen" aikaan.

Niin mun pitikin kysyä, että mistä viikosta alkaen sydänääniä voi kuunnella neuvolassa, siis yleensä? Mietin että saisinkos rauhallisemman mielen jos kysyisin neuvolasta voisinko käydä kuuntelemassa... Mutta vielä ei taida kuulua, vai miten on (10+0)?

joanna

Vierailija

Täällä uusi ex-haahu, joka tosin vielä palstailee haahuissakin. Ehdin juuri liittyä haahuihin ja sitten tulikin ylläriplussa, ekasta kierrosta km:n (rv 6+) jälkeen! Kotona ilahduttaa 2v esikoistyttö.

Tänään on huikeat 5+1 kasassa. Huoli raskauden jatkumisesta on aivan järkyttävä. Koko ajan tarkkailen oloani, ravaan vessassa tarkistelemassa tilannetta yms. yms. mikä teille, kanssasisaret, on varmasti myös tuttua.

Parhainta mitä voisi nyt tehdä on se, että ' unohtaisi' raskauden vähäksi aikaa kokonaan. Joopa joo, tosi helppoa. Onko teillä jotain vinkkejä oman mielen rauhoittamiseksi? Tätä piinaahan on edessä monta monta viikkoa (toivottavasti) ja tulen kyllä hulluksi tätä menoa. Töissä on myös tosi vaikea keskittyä kun ajatukset kiertää sitä yhtä ja samaa rataa.

Vierailija

Vaikka mulla onkin sinua ja petjua ikävä tuolla haahuissa, niin en kyllä ikinä toivo, että sinä tai kukaan muukaan ex-haahu sinne joutuisi palaamaan. Niinpä lähetän hiljaisia rukouksia tuonne yläkertaan, että te nyt saisitte tämän vauvan pitää. Eli että tuo selkäsärky olisi vain normaaliin raskauteen liittyvää. Kyllähän monilla kaikenlaisia vaivoja raskausaikana on. Toivotaan, että kysymys on vain siitä.

neronja, joka palailee nyt tuonne " yläkertaan" (jos odottajat on " alakerta" ;-)

Vierailija

Jos mukaan vain mahtuu. :-) Aloevera1 -79 ja mies -72, esikoinen 06/04, km 12/04, km 04/05, km 08/04. Testi näytti plussaa ensimmäisen kerran maanantaina, mutta lasketusta ajasta ei ole tietoa, koska kuukautiset eivät ehtineet alkaa viimeisimmän keskenmenon jälkeen. Kesäkuun puolelle menee kuitenkin. :-)

Turvallista ja onnellista odotusta kaikille

toivotteleepi: AloeVera

Vierailija

Onnittelut Huip:lle tyttövauvan syntymän johdosta!!!

Eilen kävin neuvolassa ja Mikki on (onneksi) kääntynyt takaisin raivotarjontaan sekä laskeutunut vielä aika alaskin. Muutenkin oli kaikki ihan OK, paitsi hemppa ei ole noussut 111:sta ylöspäin vaikka syön 2 rautatabua päivittäin. Nyt ostin sitten sellaisia lastenjuomia mihin lisätty rautaa, jos niillä saisi vähän nostettua.

Mikki potkii niin kovasti pitkin päivää, että se oikein sattuu tuonne vasempaan kylkeen. Masukin on " kivikova" melkein koko ajan supistusten takia. Tuntuu välillä inhottavalta pistää noita verenonennuspiikkejä, kun " pelkää" että jos Mikki potkaseekin just silloin siihen pistoskohtaan.

Nyt täytyy mennä syömään. Tullut taas sellaiseksi että jos ei syö tarpeeksi usein, niin tuntuu että tulee huono-olo. Ja perhanan närästyskin on tullut takaisin, kun oli monta viikkoa pois.

T:IinaMiio ja Mikki 33+0

Vierailija

Apua, mitä neuvolantätejä meillä on! Tuo on kyllä jo kaiken huippu, mauku! Vai että keittelyä... Ei voi käsittää että " ammattilainen" päästää tuollaista suustaan. Onnea vaan mauku sinne keittelyyn :) TUlepas sitten heti kertomaan kuulumisia. Peukkuja.

Huh, onneksi on taas parempi olo. Aika vuoristorataa nää mun tunnelmat näköjään! Viime viikolla olin pari päivää tosi ahdistunut, nyt on taas luottavaisempi mieli, jos niin voi sanoa. Oireet ovat pysyneet samoina. Toivottavasti pysyisivät tuonne np-ultraan saakka. Muussa tapauksessa joudun varmaan käymään tarkistamassa tilanteen ennen sitä :)

Ihana mies sulla petju! Oma mieheni kyllä vähän toppuuttelee, että aivan turhaa rahanmenoa... No, ei hän todellakaan kiellä jos haluan mennä.

Aika vetämätön olo! En saa oikein mitään aikaiseksi. Vaatii hurjia ponnistuksia jos pitäis vaikka kauppaan lähteä :) No, ehkä tämä tästä pikkuhiljaa. Maanantaina alkaa taas uusi rv! Missä se " raja" muuten menee, kun puhutaan että 12 viikkoa olis se kriittisin aika km:n suhteen (tapaahtuuhan niitä tuonkin jälkeen ikävä kyllä). Eli onko se nyt sitten rv12+0 vai rv13+0 kun " raja" on ylitetty...?

joanna 10+5

Vierailija

uba-aba:

Lainaus:

Juu oli meillä viimeksikin samana päivänä.

Mulla on taas klo 9, mihin aikaan sulla?? Enää 5 yötä....

Tosin tuskin uskallan henkäistä helpotuksesta, vaikka syke näkyisikin,, koska viimeksin ultrassa oli kaikki hyvin 7+1 ja sitten vuoto alkoi 7+6.

Sama täällä. Viimeks ultrassa lääkäri totes, että nyt saa varmaan onnitella. Kyllä täällä selvä syke näkyy. Mä vaan totesin, että joo, enpä tuosta itse osaa kauheesti iloita. Näkyihän kesäkuussakin syke ja meni silti kesken.

Eli pessimisti olen. Nyt pelottaa ihan kamalasti, että kesäkuinen toistuu. Kolmannessa ultrassa sain ikäviä uutisia, nytkin ois kolmas ultra edessä. KÄÄÄK! Pelottaa, että joko alkion sydän ei enää lyö tai, että ehkä näkyy syke, mutta alkio ei vastaa kooltaan viikkoja. Hui jui. Mutta ei kai siinä sitten auta kuin ottaa vastaan se mitä annetaan.

Nyt on pari päivää taas ollut suht hyviä. Öisin kyllä ei ole oikein missään asennossa hyvä, vaan alkaa häntäluun kohdilta ikävästi jomotella. Tuhruilu on hetkeksi taas vähentynyt, mutta kai se taas kohta uudelleen alkaa. Sais kyllä lakata vallan!

Vierailija

Ihanaa ulkoilla esikoisen kanssa kun on näin nätti sää. Se saa ajatuksiakin vähän muualle tästä oman navan ympäristöstä pyörimästä. Perjantaina iski joku ihme ahdistuskohtaus, olin yhtäkkiä ihan varma että mahassa ei enää kasva ketään/mitään. Musta raskausoireet on vähentyneet ja tämä oli km-raskaudessakin eka merkki siitä että kaikki ei ole kunnossa. Kauheeta vain istua ja ajatella näin synkkiä ajatuksia. Huomenna on ihan PAKKO soittaa itselle ultra-aika mahd. pian, saisi jotain tietoa edes. Kiitos kaikille (ainakin AloeVera, sori en muista nyt muiden nimiä) ultrakommenteista.

Toivottavasti muilla on ollut levollisempi viikonloppu! Ihanaa myös kuulla loppuraskauden kuulumisia, sinnekin asti voi tosiaan päästä!

Toive06 rv 5+6(?)

Vierailija

Moi,

Laitoin nyt uuden pinon alulle kun edellisessä oli jo 75 viestiä! :-) Eikös kukaan nyt tahtoisi ottaa listaemon pestiä itelleen... ? Jos kukaan ei tahdo, niin voinhan minäkin hommaa hoitaa tulevat pari kuukautta.

Huipille vauvaonnitttelut ja Kianalle kiitokset synnytyskertomuksesta. Loppu hyvin kaikki hyvin.

Bojo: Juu, yllättävän ylös nuo meidän nimet on tuossa listassa kivunneet. :-) Olisihan se kyllä jo mukava saadakin käärö kainaloon - minä nyt lähinnä odottelen hipun kääntymistä, ettei vaan tarvitsisi turvautua sectioon. Alakautta en perätilassa olevaa kyllä uskalla synnyttää ja haluaisin kovasti kokea vielä toisen synnytyksen ihan perinteiseen tyyliin. Esikoisen synnytyksestä jäi niin hyvät muistot. Haminassa asustelen tosiaan - tosin olen Kotkan puolella töissä ja Kotkasta kotoisin, joten molemmat on tavallaan " kotikaupunkeja" . Eikä tuo Pohjois-Kymenlaaksokaan ihan vierasta seutua ole, kun sielläkin on tullut pari vuotta asuttua. Missä päin Kymenlaaksoa te mökkeilette?

Beyondille piti vielä laittaa sympatiahalit kurjan lääkärikokemuksen takia. Vähän liukuhihnakohtelua minäkin olen monesti neuvolalääkäriltä saanut ja meidän vakilääkäri neuvolassa on lisäksi aika kokematon. Th jo viime neuvolassa sanoikin, että hän haluaa tarkistaa tarjonnan sitten kun mulla on aika vimppoon lääkärineuvolaan, kun ei se lääkäri osaa... :-/

Mitäs muuta - otsikko kertoneekin kaiken. :-) Me ollaan koko viikonloppu purettu meidän keittiötä - tänään on vuorossa putkimiehen visiitti meillä - toivottavasti. Sen piti tulla jo torstaina ja sitten taas perjantaina ja viel ei oo äijää näkyny. Jospa kolmas kerta sanoisi toden. No viikon päästä meidän oma urakka on ohi, kun annetaan vuoro uuden keittiön asentajile, mutta sitä ennen kotona odottaa aina toinen työvuoro kun täältä työpaikalta lähden. No, meneepä vimpot viikot ennen äitiyslomaa vähän kuin huomaamatta...

En nyt enää muista pitikö vielä jollekin kommentoida, mutta onhan tässäkin jo tarinaa jonkun verran. :-) Lisää sitten kun mieleen tulee.

Sonnette & hippu 30+5

Vierailija

onnea huipille, siitä se vauva-arki lähtee pyörimään sitten!!

ja ihanaa neronja että sinulla on voimia käydä meillä kylässä <3, voi kun pääsisit itsekkin meidän joukkoon.Mulla on ainakin ollut sinua ihan tolkuton ikävä, ja sen vuoksi usein haahutkin käyn lukemassa.Toivottavasti onnistaisi.

Jep, me joannan kanssa ollaan aika säätäjiä, tiedetään juu yhtä ja toista :) nyt olenkin ollut aika lailla takavasemalla, olen ekaksi ollut tolkuttoman väsynyt ja rauhallisempi olen ollut kun en niin paljon roiku ja lue netin tarinoita km;sta sun muista.ja sitten on töissäkin ollut aikas vauhdikasta.Vihlonta koppui, tutkittiin plv joka oli puhdas ja ultrattiin ja siellä ei muutoksia kohdunsuulla mutta jossain vaiheessa otetann steptokokki B multa varuiksi.Niin taas tosiaan kävin rauhoitusultrassa jossa kaikki edelleen loistavasti ja lääkäri sanoikin että kin oppikirjasta etenee kasvut sun muut :) <3 eli rauhoitun taas hetkeksi.

Kyllä muakin ahdistaa ja itkettää ja mieheni sanoikin etten plussan jälkee juuri onnelliselta ole vaikutanut..Mutta mä en haluaisi pudota koreelta jos tämä viedään pois, tiedän että turha surra ku ei ole surtavaakaan.seuraavan ultran jälkeen täytyis kai varailla neuvolaakin..

voikaa hyvin rakkaat ystävät.

petju joka huitelee 9+.. :)

Vierailija

Tervetuloa mukaan uudet, Aloevera ja toive! Toivottavasti muistin nimimerkit oikein... Toivottavasti täällä saa kaikki ex-haahut pysyä eikä kukaan enää palaisi haahuihin. Ja Neronja, kiva kuulla kuulumisia ja tänne saa vapaasti tulla moikkaamaan!! Vaikka eniten toivon sun siirtyvän tänne ihan " kunnolla" . Mulla kans vähän sama olo kuin jollain muullakin, eli en oikein enää kehtaa tulla haahuihin kertomaan kuulumisia kun ne voivat pahoittaa jonkun mielen...

Joanna, mulla oli kovaakin selkäsärkyä noilla alkuviikoilla ja se on mulla aina ollut menkkaoire. Eli ihan normaalia eikä pitäis olla vaarallista jos ei vuoda. Mullahan oli vielä sellainen pieni vuoto rv 8+2 joka oli tullut pikkareista läpi mut sitten ei enää koskaan tullut mitään. Se kyllä silloin pelästytti... Mutta kaikki siis voi olla ihan hyvin vaikka selkää särkee, mä olen yksi esimerkki!! Ja sydänäänistä... Mulla oli eka neuvola rv8+4 (menkkojen mukaan silloin oli " jo" 9+3) ja neuvolantäti kuunteli äänet ilman erityispyyntöä. Sanoi kyllä että pitää varautua jos on taaksepäin kallistunut kohtu että ei kuulu. Kauan haki ja etsi niitä ääniä ja kyllä ne sieltä sitten kuului!! Oli melkoinen yllätys kun LA siirtyi np-ultrassa ja totesin että ne äänet kuului siis tosiaan jo rv 8+4. Eli ei ollu ainakaan huono vehje millä kuunteli+oli todella kokenut terkka. Tämä oli siis Suomessa. Täällä Ruotsissa ei sydänääniä kuunnella ennen rv20... Multa kuunteli rv 17+ kun sanoin että Suomessa on jo kuultu, muuten ei ois kuunnellu. Mut hyvin on kuulunut joka kerta.

Täällä on mahassa bileet aika usein nykyään, ihanaa kun ei tarvi huolehtia liikkeiden puuttumisesta :) Yöllä alkaa neljän aikoihin sellainen vartin sessio ja sama aamuysin aikoihin. Mahtaakohan ennustaa meidän tulevia syöttöaikoja? Heh, varmaan toiveajattelua vaan mun osalta.

Ai niin, meinas vallan unohtua! HUIP!!! Suurensuuret onnittelut tyttövauvasta!!! Kylläpäs meni nopiaan koko toimitus... *auts*

Emmis 25+4

Vierailija

Paljon onnea Huipille nyytistä! Mielenkiinnolla odotellaan synnytyskertomusta.

Omassa navassa ei kai kummempaa. Eilen kävin taas kuunteluttamassa sydänäänet ja siellähän se kirppu köllötteli. Tai oikeastaan jumppasi taas kovasti. Kyllä helpotti taas hetkeksi. Liikkeet on tähän asti olleet todella hentoisia ja harvoin olen tuntenut. Ekat hipaisut tunsin 12+ ja siitä oikeastaan viikoin välein jotain hyvin pientä. Eilen illalla sitten telkkaria katsoessa tunsin muutamia kunnon töytäisyjä ja pieniä potkuja päälle. Samaten nyt aamupäivällä olen muutaman pienen tuntenut. Kaipa ne sitten sieltä vahvistuu piakkoin. :)

Mitään varsinaisia vaivoja ei vielä ole, paitsi selkä kipeytyy kun joutuu koko päivän istumaan päätteen ääressä. Ja silloin tällöin tulee muutamia supistuksia. Saa nähdä joudunkin nytkin sairaslomalle. Esikoisesta jäin noin 5 viikkoa ennen äippälomaa. Työmotivaatiota ei kyllä ole juurikaan enää.

Viikko seuraavaan neuvolaan ja kolme viikkoa rakenneultraan.

Tiitiäinen ja kirppu 16+4

Vierailija

Täällä ollaan iltavuorossa ja olo kohtuullinen. Se sunnuntai tais olla pahin päivä tähän mennessä tässä raskaudessa. Eipä tuo ruoka oo maistunu hirveesti, mutta jotain on kuitenkin saanut syötyä. Lihaa ei tulis mieleenkään suuhunsa pistää. Mies paistoi eilen lihaa ja mun oli pakko mennä ulos hetkeksi, kun tuoksahti niin etovalta.

Tilasin sitten tosiaan ajan sinne ultraan, vaikka aikaisemmin muuta ajattelin. Viime yönä näin tuulimuna- ja veriunta, eli maksan mielelläni, että saa jotain selvyyttä tuosta mahan sisällöstä. Ultra on ensi viikon keskiviikkona klo 10.20. Ihan vielä ei jännitä. Huomenna onkin muuten jo eka neuvola.

Toive: mulla on tuon ultran aikaan rv 7+5.

Mauku rv 6+5

Vierailija

Täällä ollaan iltavuorossa ja olo kohtuullinen. Se sunnuntai tais olla pahin päivä tähän mennessä tässä raskaudessa. Eipä tuo ruoka oo maistunu hirveesti, mutta jotain on kuitenkin saanut syötyä. Lihaa ei tulis mieleenkään suuhunsa pistää. Mies paistoi eilen lihaa ja mun oli pakko mennä ulos hetkeksi, kun tuoksahti niin etovalta.

Tilasin sitten tosiaan ajan sinne ultraan, vaikka aikaisemmin muuta ajattelin. Viime yönä näin tuulimuna- ja veriunta, eli maksan mielelläni, että saa jotain selvyyttä tuosta mahan sisällöstä. Ultra on ensi viikon keskiviikkona klo 10.20. Ihan vielä ei jännitä. Huomenna onkin muuten jo eka neuvola.

Toive: mulla on tuon ultran aikaan rv 7+5.

Mauku rv 6+5

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat