Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oltiin 2 vko erossa, mies sekstas ilman kumia --> alustavat testit negaa ja heti pitäis saada " paljaalla"

Vierailija

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Teidän suhteenne on todellakin vakaalla pohjalla ja olette toisellenne uskollisia. Jättäisin koko ukon, jos noin uskollista ja tyhmää laatua on.

Vierailija

Aikuinen, vastuunsa kantava mies ymmärtää odottaa testien tuloksia, kyseessähän on paitsi sinun niin myös syntymättömän lapsenne terveys.

Vierailija

Mutta jotain akkaa piti päästä painamaan jo vajaan 2 viikon kuluessa. Huh, laita mies hoitoon tai laita kävelemään pihalle. Voit varmaan jo kuvitella ukkosi tekemiset sun synnytyksen jälkeisellä ajalla. Vai pitääkö päästä jo painamaan sua heti synnytyksen jälkeen ???

Vierailija

Jos miehelläsi on joku tauti niin se voi olla vaarallinen raskaana olevalle. Esim. herpes estää alatie synnytyksen. Miehes on ihan täysi sika!!! Jos ei voi odottaa niin anna mennä....Mihin sä tarviit miestä kun meet ostaan vaunuja? Kyllä sä voit sen päätöksen tehdä itsekkin, jos mies ei kerran mukaan halua. Voi olla tulossa kun oot lähdössä ovesta ulos!!! Älä suostu oleen kynnysmatto.

Vierailija

Tuossa tulee vähän sellainen kuva kuin miehesi alistaisi sinua tahallaan.

Pelkääkö sitten lopullista sitoutumista lapsen saannin myötä vai yrittääkö näillä tempauksilla " eroon" teistä ja tulevasta vastuustaan.

Älä jää tilanteessa yksin tai alistetuksi, tsemppiä sinulla on oikeus nauttia raskaudestasi, elämästäsi ja tulevasta lapsestasi!

Vierailija

älä ihmeessä anna.raskaanakin vielä eikö se yhtään mieti!!!toivottavasti pystyt pysymään kovana etkä murru tuollaisen kiristyksen edessä...veikkaisin ettei teillä tule kovin hyvin menemään vauvan synnyttyä jos nyt jo tuollainen....mutta toivon kyllä onnea.naura miehen kiristyksille jos tajuais jossain vaiheessa kuinka lapsenkengissä vielä kulkee...ja naura sille miehelle ei sulla varmasti ainakaan vaikeampaa olisi ilman sitä kun nyt se vaikuttaa lähinnä teini-ikäseltä testosteroni idiootilta....toivossa on hyvä elää että tuokin tuosta kasvaisi.

Vierailija

Kyllä harmittaa, että tollaisesta asiasta joutuu edes keskustelee saati sit riitelemään!

" kondomit tulee muka kalliiksi" ... voisin itse vaikka ne kondomit ostaa, mutta harmittaa niin paljon koko asia, että tais lähtee kyllä vähäks aikaa halut kokonaan! =(

Vierailija

Minkä takia menit heti ilman kondoomia edes nussimaan? Kait nyt järkevä ihminen käyttäisi suojaa aluksi.

TYHMIÄ molemmat, teinejä jotka leikkivät aikuisia.

Vierailija

Minä olin se kuka jätti niin enhän mä voi miestä syyttää " pettämisestä" vaikka kyllä se ottaakin päähän, että jo viikossa etsi uuden panon!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat