Äiti kaipaa 2-vuotiaalle pojalle leikkiseuraa

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tampereen Linnainmaalta. Meillä ei ole yhtään samanikäistä perhetuttua eikä poika näin ollen ole lainkaan tottunut lapsiin. Minusta olisi ihanaa, jos hän voisi tutustua edes yhteen samanikäiseen, jonka kanssa " leikkiä" säännöllisesti ja seurata, mitä tämänikäiset yleensä tekevät. Meillä olisi paljon leluja ja tilaa leikkiä - ja äiti saisi kahvia ja pullaa myös. Tavataanko?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kirjoitin sulle just pitkän viestin, mut jostain syystä kone ei suostunut sitä lähettämään. Nyt uusi yritys ja lyhyemmin, jos tää taas katoaa...

Niin, me voitas itse tulla kymmenen kieppeillä jonnekin teidän lähelle, koska lähdetään neuvolasta varmaan vartin yli yhdeksän, ja sen jälkeen meillä on aikaa kävellä kauemmaskin. Mites se junapuisto, jota kerran ehdotit? Mä en kyllä ole varma se sijainnista :) Onko se siinä Jussilankadun lähellä?

Toinen vaihtoehto olis nähdä vaikka ostarilla, kun sinne molemmat löytää :) Siitä vois sitten lähteä vaikka kävelylle, niin pojat saisivat ihan rauhassa tarkkailla toisiaan rattaista käsin. Meillä on nimittäin sellainen vili-vilpertti, että ujompi voi säikähtää!

Vierailija

te joutuisitte odottamaan meitä hirveän pitkään, jos olette jo yhdeksän jälkeen vapautumassa neuvolasta! Realistisesti ajatellen ja lapseni tavat tuntien en uskalla kauhean paljon aikaisemmin luvata meidän pääsevän liikkeelle kuin tuo klo 10. Olisiko maanantai parempi päivä? Jos taas odottelu ei teitä haittaa, niin nähdään siinä Jussilankadun junapuistossa sitten kymmenen maissa ja jatketaan ratasajelulla eteenpäin. (menipäs tämä monimutkaiseksi :))

Vierailija

Nyt saimme taas nettiyhteyden toimimaan. Kivaa, kun tuli vähän lunta ja pakkasta - nähtäisiinkö jonain päivänä vaikka puistossa? Milloin teille kävisi?

Vierailija

periaatteessa meille kävisi ensi viikolla mikä päivä vaan. Me ulkoillaan yleensä 10 jälkeen - olisiko se teille hyvä aika? Valitse siis päivä ja ilmoita aika niin me tulemme teitä katsomaan :)

Vierailija

Harmi vain, etten itse lukenut viestiäsi aiemmin. Toivottavasti ehdit tänään nähdä tämän. Jos et, niin uusitaan yritys toisena päivänä!

Vierailija

Nähdäänkö perjantaina siinä Piettasenristiä lähellä olevassa puistossa - onkohan se nimeltään Käpylehmänpuisto? Siinä punatiilisten rivitalojen ja vaaleiden kerrostalojen välissä. Klo 10 kävisi meillekin hyvin.

Vierailija

Olis kiva tavata! Pystytkö laittamaan vaikka sähköpostiosoitteesi? Mä en viitsi, kun omassani näkyy nimi...

t. yks äityli ja 2-vuotias vesseli :-)

Vierailija

anteeksi, etten ole vastannut aiemmin, mutta en ole muistanut katsoa tänne sivuille vähään aikaan...

Huomisesta: ensinnäkin: minulla ei ole aavistustakaan (vielä), missä se puisto sijaitsee, mutta yritän löytää sen kyllä. Olisiko sinulla yhtään tarkempaa osoitetta? Kun me asutaan noin parin kilometrin päässä sieltä puistosta (arvioisin), niin sopiiko, että tullaan vasta vähän jälkeen kymmenen? Meidän nuori mies nukkuu helposti puoli yhdeksään, niin usein päästään lähtemään vasta kymmenen maissa ulos. Ollaan kuitenkin tulossa. Ja sitten vielä kolmas juttu: poika on tooosi ujo eikä ollenkaan rakasta muiden lasten seuraa, että huomenna hänestä ei kyllä ole leikkijäksi ulkona, mutta eikös tässä ollutkin tarkoitus totuttaa lapsia vähitellen toistensa seuraan ;) Katsotaan, kuinka meidän käy...

Kun tämä vastaaminen jäi niin viime hetkiin, niin jos sinulla on jo sovittuna muuta menoa, ymmärrän kyllä. Ehtisitkö kuitenkin vielä varmistaa, että olet tämän nähnyt. Ellet kirjoittele mitään tänään, yritetään sitten joku toinen päivä uudelleen.

Terv. Vilma ja epeli

Vierailija

Sama vika minun sähköpostiosoitteessani, mutta kävisikös tapaaminen junapuistossa? Mikä tietää, vaikka olisimme siellä jo tavanneetkin:) Mitenkäs olisi perjantaina? Klo 11?

Vierailija

Joo, puistotärskyt sopii kyllä! Me ollaan lähdössä reissuun ja tullaan takas vasta parin viikon kuluttua, mutta nähdään sen jälkeen. Mä pidän asian mielessä ja ilmoittelen sitten kun ollaan tultu, niin sovitaan jokin aika! :-)

t. äippä kera pojun

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat