*****SUURPERHEKUUMEILIJAT VIIKOLLA 40*****

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

[color=fuchsia] Tulethan vielä joskus tänne moikkaamaan meitä?

Muumimammalle tärppionnea!

Leijona, yritetään kestää ja saada vahinko aikaiseksi...

dorinda

Vierailija

Uuestaan tekemässä testin ja näyttää viiva vaan tummenevan...

Joten kaipa se päätös etten halua enään näitä lokakuun menkkoja oli hyvä :)

Menkkamaista nippailua on havaittavissa kyllä, mutta toisaalta kun tuo + vaan tummenee niin kaiketi mä nyt sit olen raskautettu :)

vaalea se oli vieläkin tuo + mutta toisaalta eipä tuo pissi ollutkaan ku vajaa 2h.. ravattava on jatkuvasti.. hyvä että sai tuon piettyä.

Kaiketi sitä muuten on hullu, kun noita testejä tossa on niin tekisi mieli jatkuvasti vaan testailla ja katella viivan tuloa.. jep dille mikä dille..

Pikku hiljaa varmaan siirryn tuonne odottajiin, joten tulkaapas perässä ja kun sinne päästään niin ei hevilä poistuta!!!!!

Vierailija

Yhä kovasti voimia toivotan!

Itse en ole tietääkseni keskenmenoa kokenut, eli siinä mielessä en ihan tiedä, mitä nyt käyt läpi. Omalla kohdallani kun voi ajatella, että kuukautisten tulo ei ole jonkun loppu, vaan uuden alku.

Onneksi sinulla on ilmeisen hyvä(t) lääkäri(t). Eli siinä mielessä saat asiat tutkittua ja hoidettua.Varmasti parasta nyt koko perheen kannalta on saada sinut kuntoon ja sen takia uskon, että myös jaksat ja selviät siitäkin ruljanssista.

Sinulla on kuitenkin vielä hyvin aikaa ja mahdollisuuksia saada pienokainen, kunhan tulet kuntoon. Sitten pikkuinen varmasti pysyy paremmin matkassa.

Näin ajattelisin.

Hyvä, että teillä on matka tiedossa. Meettekö muuten vain, vai juhlitteko jotain? Eli menettekö sinne 10v matkalle vielä keväällä uudelleen vai olenko nyt mennyt jotenkin sekaisin näissä jutuissa?

Opemammalle myös kivaa reissua! Ja olikos joku muukin vielä lähdössä.

Erityiseti teitä ajatellen T@hti

Vierailija

Sudenkorento! Tosi ikävä juttu. Kyllä varmaan ajatukset pyörivät siinä tilanteessa aika pitkään. Voimia!

Taas on huono omatunto, kun täällä pinoutuvat kaikki siivousintoilijat :) Mitenkäs minäkin oppisin nauttimaan kotitöistä? Huhkin juuri neljä tuntia pyykkituvalla. Pesin kahdeksan koneellista pyykkiä, kuivasin rummussa ja ripustin narulle. Olen nykyään ruvennut käymään taloyhtiön ilmaisessa pyykkituvassa kun siellä saa koko viikon pyykit näpsästi suoraan takaisin kaappiin. Oma kone ja kuivurikin on, mutta aika harvakseltaan käytetään niitä, kun en jaksa katsoa joka päivä pyykkejä pitkin kylppäriä. Säästyypä sähköäkin :) Kieltämättä oli kyllä ihan mukavaa olla pyykkituvan lämpimässä tunnelmassa ihan yksin. Tällaisista kotitöistä voisinkin nauttia. Mutta kipot ja kapot lojuu pitkin tiskipöytää ja ruokapöytää ja lelujakin on lattialla. Ahdistavaa!

Vaatteista olen itsekin tarkka. Tosin valitsen yleensä helposti siliäviä materiaaleja sillä silitän ani harvoin. Varsinkin tytölle ostan vaatteet aina setteinä: pusero, hame, sukkikset, ja kaiken pitää pinnejä myöten sointua yhteen. Poikien vaatteetkin ovat parin viime vuoden aikana olleet mielestäni tosi kivoja ja on niitä tullut hankittuakin vinot pinot. Kuopuksellekin olen ostanut aika paljon, kun ehdin antaa pois isoveljen vanhoja ja huomaan kyllä muutenkin makuni muuttuneen. En voisi laittaa lapsen päälle vaatetta, josta en itse pidä. Puhumattakaan omista vaatteistani. Tässä välissä oli aika, jolloin katsoin kaupasta vain ja ainoastaan lasten vaatteita ja tuskastuin jos piti itselle löytää jotain. Nyt tuntuu taas että kivannäköiset vaatteet pomppivat silmille ja vaativat tulla ostetuiksi. Olen myös hurahtanut kaikenlaisiin muotikoruihin, joista pitää korvikset, sormukset kaulaketju ja rannekoru olla sävy sävyyn vaatteiden kans :) Ja tyttö tulee perässä :) Pihalle ja puistoon en kyllä yleensä tälläydy...

No olipas materialistisia mietteitä näin alkuviikkoon...

dorinda ja 00 02 04 jne

Vierailija

Tervehdys kaikille uusille ja tervetuloa mukaan!

Röllille täältä virtuaalihalaus ja tarrasukkia. Kaikille niille, joilla hïeman ankeampaa arkea syystä tai toisesta voimia ja positiivista energiaa.

Minä kyllästyin odottelemaan ja päivittelemään kiertoni sekavuutta ja niinpä sain varattua itselleni lääkärin. 17. päivä menen tsekattavaksi ja keltarauhashormooniresepti lykätään varmaan matkaan. No pääsepä välivuodoista ja liian pitkistä kierroista eroon ja kenties km jälkeinen raskautuminenkin onnistuu paremmin. No se jää nähtäväksi.

Joku kyseli ruuista...Meillä mies kokkaa suuriman osan ruuista (kokki koulutukseltaan), joten minun laittamini ruokavalikoima ei ole suuren suuri (makaroonilaatikko, keitot, kanakastike jne. siis sellaista perussuomalaista ruokaa). Mies näkee sitten hioeman enemmän vaivaa, tekee välillä etnistä yms. Lapset ovat tottuneet syömään monipuolisesti, mutta kolmonen on niiiiiiin kranttu. Menemme ensi viikolla hänen kanssaan allergiatutkimuksiin.

Meillä on pienimmällä korvatulehdus, joten yöt ovat ollet tosi rikkonaisia. Hyvin olen silti jaksanut, vaikka mieskin on ollut poissa, joten eiköhän sitä vielä yhden pienokaisen kanssa jaksaisi valvoa...Kun vaan saisi sen oviksen edes bongattua...se helpottais varmaan asiaa...Minä kun olen niin kärsimätön.

Harmittelen puolestasi Shannon! Tädin vierailu kismittää niin armottomasti, kun on yrityskierto meneillään. Toista se on täällä ,kun toivotaan, että tulisi nyt, että pääsisi seuraavassa kierrossa yrittämään. Koskaan ei taideta olla tädin kanssa sujut?!

Voi Leanna! Toivon sinulle voimia ja tuhannesti tarrasukkia!

Nyt menen katsomaan, mitä pojat kinastelevat...Palaan!

Opemamma, nelikko ja se viidennen villahousun toive

Vierailija

Juu, kyllä minullekin tuli vähän huono omatunto kun meillä sentään ei ole kuin pieni kolmio, enkä jaksa sitäkään kovin usein puunata...

Vaatteiden silittämistäkin inhoan, enkä kyllä sitä oikeastaan koskaan teekään. Enkä jaksa/kehtaa lasten kanssa ulkoilla tai käydä missään aktiviteeteissä. Laiska mikä laiska...

Ruokaa tykkäisin joskus tehdä, mutta tosi vaikeaa on tuo ruokalajien keksiminen, koska en jaksa mitään hirveän monimutkaisia juttuja ruveta tekemään. Nyt vähän gallupin tapaista tästä, että saisi vähän vinkkejä korvan taakse.

Mitä teillä yleensä syödään?

Meillä yleisimmät taitaa olla jauhelihakastike+perunat, makaroonimuhennos, perunalaatikko, ranskalaiset+makkara ja karjalanpaisti+perunat.

Tyttö taisikin herätä torkuiltaan, joten palaillaan taas myöhemmin.

Vierailija

Näin unta, että olin lasten kanssa menossa risteilylle Vuokattiin (?!?). Mulle mainostettiin autopaikkaa komean punaisen porschen vieressä. Sanoin, että tunnenkin omistajan, se on mun nettikaveri Neronja! Neronja pakkaa aina kaikki viisi lastaan porscheen ja lähtee ajelulle :D

Että silleen. Meneeköhän överiksi? Toivottavasti olis Neronjalle jotain enteellistä viisi muksua ja porsche...

Vierailija

Röllille sylin täydeltä onnentoivotuksia! Meille muille runsaasti plussasäteitä!

En ole ehtinyt tänään koneelle, mies on ollut koko viikon reissussa tai töissä ja olen pitänyt yksin huushollia pystyssä. Masentuneisuus vaivaa vielä aika ajoin, kiitokset Neronjalle huolenpidosta! Eiköhän se päivä ala paistaa risukasaan, kun saa kiertonsa edes jonkinlaiselle mallille. Lääkäri auttaa asiaa, kun käyn 17. päivä vastaanotolla. Lähdemme myös sinne etelän reissulle kolmen viikon kuluttua. Jospa siitä saisi positiivista virtaa vanttuuseen.

Joku kyseli harrastuksista... Minä käyn lähes joka päivä vaunulenkillä ja luen kirjoja aina kun ehdin. Olen ollut ennen intohimoinen jumppaaja ja kuntosalilla kävijä, mutta lasten lukumäärän kasvaessa kaikki kodin ulkopuolinen harrastustoiminta on jäänyt. Mies on niin paljon kuitenkin poissa, etten pysty sitoutumaan mihinkään vakituiseen ajankohtaan ja en halua käydä vain " rääppimässä" .

Jaaha, nyt on taas pakko mennä, pienin kiljuu kurkku suorana...

Opemamma, nelikko ja haave haikaran tuomasta

Vierailija

Röllille varovaiset onnittelut! Toivotaan, että se haamu siitä vielä vahvistuu.

Shannon75: Tsemppiä! Tiedän tuon tunteen, koska itsellänikin tällä hetkellä hirveä tappiomieliala päällä. Seuraan sitten kohta sinun perässä tuonne heinäsirkkoihin. Meillä tosin tämä oli vasta ensimmäinen yrityskierto, mutta negatiiviset uutiset jaksavat kyllä aina masentaa vähäksi aikaa, etenkin kun on luonteeltaan sellainen, että kaiken pitäisi tapahtua heti, eikä kohta... Mutta kaikesta huolimatta, jos me ollaan ennenkin ne vauvat lopulta saatu, niin kyllä ne jossain vaiheessa meille suodaan nytkin! Näin uskon, jollei toisin todisteta.

Niin, tein siis tänä aamuna (kp 23/24-28) Aconilla toisen negan, joten uskottava on, ettei meille tule sitä kesäkerttua. Jos tästä nyt jotain positiivistä tahtoo löytää, niin se on kiva, ettei mene muiden lapsien (koululaisten) kesäloma pilalle kun voidaan olla mökillä, eikä tarvitse päivystää synnytyksen käynnistymistä. Ja kuopuskin saa olla vähän pidempään meidän vauva.

Vierailija

Ihmiset ovat toisinaan niin kovin ajattelemattomia sanoissaan! Itselläni on kaksi keskenmenoa takana,toinen aika varhaisessa vaiheessa,toinen jo kolmannella kuulla. Ja kamalinta oli just kuulla nuo sanat,että onhan sulla jo lapsia ennestään,iloitse niistä. Tottakai minä iloitsinkin,valtavasti,mutta kun on jo kerinnyt iloita siitä,että saisi jälleen uuden ihanan pienokaisen,niin miksi sitä ei saisi surra. Kyllä suruun täytyy olla oikeus eikä se vie pois iloa muista! Mutta vielä se päivä taas hymyileekin,en toivota pikaisia toipumisia,koska itsellänikin surutyö vei pitkät tovit,mutta paljon,paljon VOIMIA!!!

H ja viisikko

Vierailija

Itse testailen viikon päästä jos menkkoja ei näy, mutta mahdollisuudet raskauteen on kyllä tosi pienet. Serkkupoika ja sen vaimo ovat saaneet tytön alkuviikosta, pääsevät tänään kotiin. Ajattelin vielä iltasella niille kakun kunhan saan tehtyä ja jos pikkuisen asun löytäis tuolta kaupasta. Jos vahingossa pääsis vauvaakin kurkkaamaan. =) APUA =) Taidan laittaa takin alle. =) No höh, en vaiteskaan, mutta voisin kyllä sylissä pitää, ihan kuule sydän kihisee kun tietää että jollain on pieni nyytti kaunalossa. Minäkin tahtoo. =) Mies vaan sanoo aina että hän ei tee enää lapsia. Ja silti harrastaa petipuuhia ilman kumia välillä.

Harrastuksia minulla ei oikein ole. Lenkkeilyä olen aikonut kokoajan aloittaa iltaisin, mutta ei vaan saa itseä niskasta ja kiinni ja sen myös huomaa. Minnekkään salille, enkä aerobikkiin tai muuhun vastaavaan en oo edes haaveillut kun kunto on ihan nollassa että vähän pitäis itsekseen kävellä, hölkätä tai pyöräillä ja kotona on tuollainen vatsalihas laite tv-shopista tilattu niin sitäkin vois käyttää niin sen jälkeen vois ajatella jotain muutakin.

Täytyypä nyt nuille pikkuisille antaa aamupalat ja lähtä sinne kauppaan hakeen tyttövauva pukua ja kakkutarvikkeita. =)

Vierailija

t@hti:tämä tuleva matka on " muuten vaan matka" etelään ja tammikuussa on se meidän 10 vuotis hääpäivä matka tiedossa.

pitää onneksi nämä mielenkiinnon muualla!

nyt arjen askareihin,puuro tulee kohta hellalle ja esikoinen pyytää vielä kiiseliä ennen kouluun lähtöä.loppuja täytyy lähteä herättelemään...

L+5

ja kiitos kaikille sanoista!!!!

Vierailija

Voi että, leanna :(

Juuri hiljattain mietin, että kohta pitää sinua huhuilla. Koitahan nyt rauhassa hoitaa itsesi kuntoon! Sinun vuorosi tulee varmasti vielä.

Onnea, Rölli! Luulin jo, että seuraan piankin perässäsi, mutta se oli harhaluulo (.

Tsemppiä muillekin, joilla kuukautiset on alkaneet! Eli täällä myös kp1.

Eli kierrot tähän mennessä 37pv, 35pv ja 31pv, että mitähän lie jatkossa?

Mutta hyvä uutinen on se, että mies on innolla ja täysillä mukana. Sanoi heti aamulla, että nyt sinua tietysti harmittaa.

Neronja. Minä olen yleensä ruennut viimeistään tässä vaiheessa, eli nuoromman ollessa 1v, laittelemaan varusteita pois. Siinä toivossa, että ne saisi vielä ottaa uudelleen esille. Vauvan vaatteet oon yrittäny viedä varastoon sitä mukaa kuin oon ehtinyt. Nyt täytyisi palauttaa lainassa ollut rintapumppu ja sitteri ja laittaa imetysliivit ym. sivummalle. Ei sillä varmaan oikeasti merkistystä niin oo, jos täällä palstalla sitte kuitenkin roikkuu. Mutta tavallaan siinä siirtää ajatuksiaan muualle. Siihen tilanteeseen, jota nyt elää. Ja tulevaisuus on avoimena edessä.

Lapsia4. Onnea opiskeluun! Toivottavasti pääset haluamaasi paikkaan!

T@hti ja lapset 00, 02 ja 04

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat