Kuinka paljon???

Vierailija

Minkä verran poltatte raskaana ollessa?Itse oon raskaana ja tupakoin(valitettavasti)....ni olis kiva tietää minkä verran muilla menee päivässä tupakkaa???

Kommentit (4)

Vierailija

mulla menee (valitettavasti) n. 5-8 tupakkaa päivässä...huono omatunto soimaa mut sitä kun ei ole ollut tarpeeksi hyvä ihminen että pystyis noin vain lopettamaan...

Ja olen kuitenkin ylpeä itsestäni siinä mielessä että olen saanut vähennettyä yli puolella tupakointia... ja koko raskausaika on mennyt todella hyvin ja muutenkin tunnen että vauvalla on kaikki hyvin niin en kuitenkaan anna sen liikaa masentaa...

Nyt saan tietysti hirveän määrän p***aa niskaani ja minut haukutaan lapsen myrkyttäjäksi ja huonoksi äidiksi...

Mutta te jotka haluatte valittaa...: SE EI AUTA MITÄÄN! (valitettavasti)

Vierailija

...syyllistä mutta ihan mielenkiinnosta niin minkä perusteella päättelet että vauvalla on kaikki hyvin? Äidinvaisto?

Ja ihan vinkkinä että jos sinulla on semmoinen asenne että et ole " tarpeeksi hyvä ihminen" lopettamiseen niin se ei myöskään koskaan tule onnistumaan. Selkä suoraksi ensin ja sitten tsemppiä. Nimimerkillä " kokemusta on" .

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat