amk-tutkinto hävettää

Vierailija

valmistun nyt tradenomiksi ja hävettää sanoa ihmisille etten ole opiskellut yliopistossa.en aikoinani päässyt yliopistoon lukemaan kansantaloustiedettä(tiedän,olen ääliö) ja menin sitten amk:iin.nyt kuitenkin v..ttaa koska vanhat kaverit eivät kehtaa tuntea eivätkä sukulaisetkaan enää suostu tapaamaan minua,häpeäpilkkua.oliskohan mitään" helppoa" alaa yliopistossa jota minäkin voisin päästä opiskelemaan,vai pitääkö hävetä itseään koko loppuelämä?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

ole kiltti ja LOPETA.vaikka olenkin tyhmempi kuin te niin olen silti ihminen.miksi ihmeessä tahdot ilkeillä minulle?eikö kysymys minun elämästäni ole sinun mielestäsi tarpeeksi arvokas?

Vierailija

etkö/ettekö ta ihmiset osaa suhtautua toisiin kunnioittavasti mikäli nämä eivät ole teidän mielestänne yhtä arvokkaita kuin te?millä se arvo mitataan?taidat 30 olla julma ihminen?

Vierailija

ihan yleisesti Auta Meitä Kaikessa- sairaanhoitajiksi, syystä että monet vastavalmistuneista on työelämään tullessaaan aivan tumpeloita- on kovasti opiskeltu hoitoteidettä mutta käytännöstä ei ole hajuakaan.

T. vanhamuotoisen koulutksen saanut sh

Vierailija:

Lainaus:

mä olen sairaanhoitaja AMK ja olen ainakin ylpeä siitä!!!

Vierailija

Varsinkin kun opiskelin sen perheen ja työn ohessa, vaikkakin nuoruuden haaveeni oli olla ekonomi. Sekin voi olla joku päivä saavutettu.

t:tradenomi

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

ihan yleisesti Auta Meitä Kaikessa- sairaanhoitajiksi, syystä että monet vastavalmistuneista on työelämään tullessaaan aivan tumpeloita- on kovasti opiskeltu hoitoteidettä mutta käytännöstä ei ole hajuakaan.

T. vanhamuotoisen koulutksen saanut sh

Vierailija:

Lainaus:

mä olen sairaanhoitaja AMK ja olen ainakin ylpeä siitä!!!

Vierailija

mutta jos itse et ole tyytyväinen ja opiskelumotivaatiota riittää, niin pääsykoekirjoja lukemaan ja uudelleen yliopistoon pyrkimään!

Vierailija

Tosin voithan sinä jatkaa opiskeluakin, jos siltä tuntuu. Mieti mikä on sinulle sopiva ja sinua kiinnostava ala ja jätä muiden mielipiteet vähemmälle.

Vierailija

tulee sellainen olo että pakkohan tässä on yliopistoon mennä,vaikka vain siksi että voi näyttää kaltaisillenne ihmisille että maailmassa on monenlaisia ihmisiä joilla on ihmisarvo siinä missä teilläkin.en todella voi ymmärtää miten olette niiiiiiiiiin ahdasmielisiä ja ilkeitä.

Vierailija

mun on pakko todistaa ihmisille että olen(lähes)normaaliälyinen koska minua aina puhutellaan" vajakiksi" ,idiootiksi,luuseriksi,kehitysvammaiseksi,jne.

eikös täällä nyt ole yhtään viisasta akateemista joka kertoisi onko minulla mahdollisuuksia vai tulenko aina olemaan tälläinen aivovaurioinen luuseri?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat