Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aconin haamuista

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli kyselenpä tältä puolelta että onko acon 10 testit näyttäneet haamun haamua ja silti on plussaa myöhemmin? Eli jos myöhemmin tuon sallitun rajan yli on tullut ns. haamu viiva testiin niin voisikohan se olla oikeasti positiivinen tulos?

Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (3)

Vierailija

Raskaus vain saattaa näkyä tosi, tosi aikaisin näillä herkillä testeillä ja kun suuri osa raskauksista kuitenkin menee kesken ihan alussa (tutkittu, en nyt muista prosentteja), niin nainen ehtii tietää olleensa raskaana, kun ilman testausta luulisi vain, että menkat oli myöhässä. Eli mielestäni ne " väärät" plussat tai ainakin suurin osa niistä, johtuu tästä.

Kerronpa tässä vielä oman tarinani aikaisista testauksista viimeisessä raskaudessani (tein kaikki testit Acon 10 -kasettitestillä=sellaisella isommalla muovipäällysteisellä testillä). Minulla on lyhyt kierto, yleensä 24 pv ja olin innokas testaaja! ;)

-----

Kp 16 testi negaa siinä ajassa kuin testiviivan pitäisi ilmestyä (oliko se nyt 3 min, en muista varmaksi enää), mutta 10 min. kuluttua ilmestyi aivan himmeä viiva.

Kp 19 testiin ilmestyi 10 minuutin kuluttua himmeä viiva.

Kp 20 testiin ilmestyi 6 min. kuluttua himmeä viiva.

Kp 23 kunnon plussa jo minuutin kuluttua testin kastumisesta!

-----

Eli minulla ainakin tuo testiajan jälkeenkin tuleva haamuviiva viittasi myöhemmin tulevaan plussaan! Mitä enemmän raskaushormonia alkoi olla, niin sitä nopeammin viiva ilmestyi!

Ja tässä se " viiva" nyt kitisee sylissä ja on 9 kk:n ikäinen suloinen nassikka!

Tsemppiä kaikille!!!

Vierailija

Tein testin Acon10:llä kp26 ja sain haamujen haamun. Tuskin kukaan muu olisi siinä mitään nähnyt. Tein testin päiväpissasta, noin tunnin oli pissa vaan ehtinyt olla rakossa. Seuraavana aamuna tein testin uudelleen, kun pissa oli ollut useamman tunnin rakossa ja sain haalean, mutta selvästi näkyvän viivan. Testasin vielä parin päivän päästä uudelleen Acon 25 ja silloin ei enää voinut epäillä tulosta yhtään!

Onnea sulle testailuun!

Vierailija

Minä olen testaillut Acon 10:llä muutaman kerran ja aina olen mennyt tiirailemaan niitä testiajan jälkeenkin. Olen saanut haamun testiajan ulkopuolella enkä ollut raskaana (varmistin toisella testillä), toisella kertaa testasin aika aikaisessa vaiheessa ja sain haamun, joka sittemmin vahvistui oikeaksi plussaksi.

Uusimmat

Suosituimmat