Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinulle, jonka koti on kaaos, mutta et halua sitä:

Vierailija

http://personal.inet.fi/koti/k.tv/index.htm

tämä on suomenkielinen sivu ja hyvä alku- Alkuperäinen sivu on enkuksi. Muutti meidän perheen elämän:)

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Eihän tossa sisäkenkä-jutussa ollu oikeen mitään järkeä..." Kun sinulla on valmiiksi kengät jalassa, olet valmiina kaikkeen: viemään roskat ulos, hakemaan lapsen päiväkodista, lähtemään, kun ystäväsi soittaa pyytääkseen sinua lounaalle..."

Siis mikäs idea on lähteä niillä sisäkengillä ulos viemään roskat ja sitten rompsia paskasilla kengillä juuri puunatulle lattialle...eipähän lopu tekeminen. :)

Vierailija

ei sieltä kaikkea tarvitse kopioida, mutta ihan turha sitä on mistään romuvuoren takaa mollatakaan. Aikaisemmin organisointikyvyttömänä ja rutiineja omaavattomana voin sanoa, että works fine for me.

Ja jos nykyään näytän amerikkalaiselta kotiäidiltä niin no prob, olen kyllä ihan suomalainen vuorotyössä käyvä nainen;)

Vierailija

Hyviä vinkkejä, etenkin pukeudu joka päivä! Muistan kotiäiti ajoilta päiviä, että olin yöpaidassa tai kylpytakissa :/ ja silloin ei kyllä todellakaan tunne itseään tehokkaaksi.

Vierailija

Itse olen noudattanut joitain, vain JOITAIN FlyLadyn periaatteita viimeisen puoli vuotta, ja on uskomatonta miten koti järjestyi ilman tolkutonta suursiivousta ja pysyy järjestyksessä. Kyllä se toimii! Decluttering rules! :)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Aamulla ennen töihin lähtöä teen kolme asiaa (sijaan vuoteet, siistin keittiön ja täytän pyykkikoneen), töistä tullessani kolme asiaa (kerään lelut, tyhjennän pyykkikoneen, vien edellispäivän pestyt vaatteet kaappiin) ja illalla ennen unia kolme asiaa (tiskikone, tiskipöytä, yleinen siisteys).

Aikaa menee kerralla kymmenisen minuuttia, yhteensä siis puolisen tuntia päivässä ja paikat pysyvät siistinä.

Ehdottomasti se vaatisi myös imuroinnin vähintään joka toinen päivä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat