Ratsastus ja raskaus?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Te, joilla omia hevosia tai muuten vaan harrastuksena ratsastus, oletteko vähentäneet ratsastusta raskauden aikana vai lopettaneet kokonaan? Itse olisin menossa issikkavaellukselle raskausviikolla 7+5, mitä mieltä? Ratsastuskokemusta on,kylläkin muutaman vuoden takaa...

Kommentit (4)

Vierailija

viikoilla vauvanalku on vielä niin hyvässä suojassa kohdussa ja vatsanpeitteiden alla ettet voi itse aiheuttaa keskenmenoa muuta kuin lääkkeillä tms. Eli hevosen selkään voi ihan hyvin mennä jos muuten olo on ok.

Iloista vaellusta!

Vierailija

Sit rupes supistelee aina kun vaan istukin hevosen selässä, niin katsoin aiheelliseksi lopettaa... Siinä vaiheessa myös maha rupesi olemaan tiellä selkään noustessa.

Vierailija

ja keskustelufoorumi. siellä on varmaan kymmenittäin keskusteluja koskien ratsastusta ja raskautta. saat varmasti mielipiteitä suuntaan ja toiseen. toiset, jotka ovat olleet raskaana ja ratsastaneet loppuun asti, suosittelevat mutta jotku suosittelevat lopettamaan jo melko varhaisessa vaiheessa tapaturmariskin takia. itse en olisi kuvitellutkaan ratsastavani enää 12 viikon jälkeen ja ajohommatkin jätin samoihin aikoihin, syntymätön lapseni on kuitenkin niin suojelemisen arvoinen asia etten sitä halua altistaa sitä tarkoituksella vaaroille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat