miehen työkännystä seksiviesti-mies väittää että joku muu läh.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Uskonko miestäni?kun huomasin hänen työkännyn lähetetyistä viesteistä että siellä oli epämäär.viesti,seksiin vihjaileva, ja soitin numeroon ja nainen siellä, joka lopulta myönsi,että hänellä suhde mieheni työkaveriin,mutta ei suostu kertomaan tämän miehen nimeä.Eikä oma mieheni ole pystynyt asiaa paremmin selvittämään muuta kuin kieltää sen. Sanoo että hänen kännyä lainaa joskus muut...Mutta viesti oli lähetetty nimettömänä ja numero oli tallennettu kännyyn nimimerkillä. Mihin uskon? Meillä pieni vauva, ja 3 isoa lasta aiemmasta liitostani.Seurusteltu yli 5 v ja mies halusi lapsen,suostuin.Muutimme hänen kotipaikkakunnalleen, muutin kaikki lasteni ja omat työkuviot, tulin raskaaksi,sain lapsen ja muutin takaisin entiselle paikkakunnalle, koska mies niin vähän kotona ja 3 isompaa lasta kaipas vanhoja kuvioita ja isäänsä(matkustelivat vuoden).Nyt vauvan isä käy luonamme ja sitten kännystä löytyi tollainen juttu. Hän yleensä varjelee kännyänsä tarkoin,mutta nyt unohti pöydälle suihkun ajaksi, ja vakoilin,koska pelkään etten voi luottaa täysiin. Mies haluaisi perheen meidän kanssa, mutta ei osaa oikeasti sitoutua ja menee ja tulee miten sattuu-on lähes 40v. MUTTA SIIS USKOAKO MIESTÄ?Soitin naiselle ja hän ei kerro kuka mies on,koittaa kieltää että se olis mun mies, vaikka tosiaan mun miehen kännystä se viesti lähti.Nainen myönsi että mies on varattu, mutta ei suostu kert nimeä. Miten toimin? Haluaisin ehjän perheen vauvan isän kanssa ja vihaan salasuhdejuttuja ja valehteluja.Olen rakastanut miestä jne, ja välitän edelleen, mutta tuntuu,että hän rikkoo mut.

Kommentit (9)

Vierailija

Oletteko naimisissa tai puhuneet yhdessä perhe-elämästä? Jos asutte erillään on hyvin luonnollista että miehellä toisia naisia. Lapsi sinällään ei tee ketään uskolliseksi.

nimimerkillä kokemusta löytyy...

Vierailija

Että on hyvä muisti työkaverilla kun kännystä hiipu virta niin muisti ulkoa puhelinnumeron salaiselle seuralleen!! Hoh hoi... tokko uskoisin... toivottavasti kuitenkin saatte välinne kuntoon vaikka tulee kyllä vedättämään sinua jatkossakin kun olet noin hyväuskoinen!

Vierailija

Miehelläni myös työkännykkä, mutta sitä ei tasan muut käytä kuin mies. Olisi tosi tökerö selitys että kaveri käytti seksiviestien lähettelyyn. Mites sitten kun " kaverilla" ei ole miehesi känny käytössä? Sittenkö se " kaveri" käyttää vaan omaa puhelintaan?!? Tuskin monella tulisi mieleen käyttää toisen puhelinta tuollaisten viestien lähettämiseen tai kännyn omistajalla olla vastaavasti intoa säilyttää toisen lähettämiä viestejä...

Kaisu

Vierailija

nimin.kokemusta on....

sanon vaan, että hätävalheita kyllä keksivät kaikkiin pikkunarahduksiin!

Mulla on kokemusta yli vuoden ajalta; itsellä oli kurja aavistus ja merkit viittas miehen suhteeseen mutta mitään TOSI konkreettista ei sit ollut. Kunnes sitten oli pyytäny kaveria valehtelemaan alibia itselleen. SOitin tälle kaverille ja loppujen lopuks hän suostui kertomaan, että valehteli mieheni puolesta ja mieheni oli iiiiiihan toisessa paikassa ja toisen henkilön kanssa mitä mulle kertoi.

Joten pistäisin nyt miehen seinää vasten (vaikkei ne mitään tunnusta) et nyt sitten lopettaa " sen" - mitä ikinä se onkaan tai sitten....

Vierailija

hei, joo, kuullostaa ehkä naiivilta, mutta en oo selittänyt(jaksanut kirjottaa) jokaista yksit.kohtaa asiasta, eli ette toki voi tietää, mihin kaikkeen nyt käsitykseni loppujen lopuksi perustuukaa. Sillä eronneella miehellä kuitenkin on nyt olevinaan joku " vakavampi " suhde ja sitten sivusuhteita, jotia salaillaan...(YÖK) ja hänen känny oli hiipunut jne , mieheni lainas omaansa jne..olen puhunut sekä työkamun että sen muijan, jolle viesti meni, kanssa..Turhaa energiaa kylläkin asiaan mennyt...Vois paremminkin aikansa käyttää. Mutta tosi on ettei meidän suhde oikein normaali ole..Minulla kun sattuu olemaan aika " huithapeli" mies, nyt vasta oikein huomaan, kun lapsi meillä ja sitten exliitostani mulla lapsia ja jotain yhteistä arkea osi pitänyt kehittää...ei oikein oo sujunut...kun tämä uusi mies elää kuin poikamies, mutta hirveästi haluaa perhettä ja tykkää lapsestaan, MUTTA??! ei oikein osaa aikuisen miehen, perheellisen systeemejä...huokaus. Ja sitten tollasia kännyjuttuja vielä.Kyllä hän ihan kuiteskin rehellinen loppujen lopuks on, mutta koittaa vaan liikaa salailla ja touhuilla omiaan ja tietää etten mä siiät tykkää- JA SE TieTENKIN ON SILLOIN VÄÄRIN. Mutta mitäpä itse tässä voin kauheasti-ei kauheasti huvita ihan yksinkään olla tai ottaa jotain 3. miestä vielä tähän!!! lapsille EI HYVÄ!!!! eli vaihtoehdot on olla joko yksin tai koittaa saada meidän suhde toimimaan....niin , asia nyt hiukaan eksyi aiheesta...

mutta miksi kaikki nykyään eroaa ja on niiin sekavaa ja lapsille kurjaa? ja sitten jotain salajuttuja vielä ? miksei normaali perinteinen arki ja elämä riitä? media on yksi P...! Ja ihmiset hulluina seuraa kaikenmaailman paska-salajuttusarjoja ja nataa vielä lastensakin katsoa ja lukea iltalehdet jne jne.

Vierailija

Viittaan ap aloittamaan keskusteluun ja hänen omaan viimeiseen vastaukseensa joka jäljenpänä.

Kuinka naivi ihminen voi olla? Mitä syytä eronneella miehellä on laitella seksiviestejä työkaverin puhelimesta? :)))) Itselläni sekä monella kollegallani on työpuhelin ja ei koskaan tule edes mieleen lainailla omaa puhelinta muille. Mitä mahtaa " marjat" miettiä kun tuommoisen selityksen uskoo? On hyvä että on kova halu uskoa miestä, mutta tuo on jo kaiken huippu..... Onnea kuitenkin uskossa elävälle!

marjat:

Lainaus:

hei kommentoijille! Kiitos kommenteistanne ja pahoittelut että ise kommentoin näin viiveellä...Kiirettä piisannut ja inhottaa se energiahukka joka meni multa tähän jupakkaan miehen kanssa...Viestin lähettäjä oli sitten kai työkamu joka eronnut jne -juttelin sen kanssa ja sen naisenkin jolle viesti meni...Oma mies ja sen työkamu saa lopettaa tollaset sekoilut!! No, nytkin kiire vauvan luo.Mutta tosiaan taidan uskoa miestäni...:)

Vierailija

hei kommentoijille! Kiitos kommenteistanne ja pahoittelut että ise kommentoin näin viiveellä...Kiirettä piisannut ja inhottaa se energiahukka joka meni multa tähän jupakkaan miehen kanssa...Viestin lähettäjä oli sitten kai työkamu joka eronnut jne -juttelin sen kanssa ja sen naisenkin jolle viesti meni...Oma mies ja sen työkamu saa lopettaa tollaset sekoilut!! No, nytkin kiire vauvan luo.Mutta tosiaan taidan uskoa miestäni...:)

Vierailija

Ikävä sanoa, mutta minä ainakin olen niin epäluuloinen että jos tuo kävisi omalle kohdalle, en uskoisi tuollaisia selityksiä ollenkaan. Miksi siis sinulle ei kerrota kuka mies oli kyseessä, jo pelkkä tuollainen salailu saisi minut suuttumaan vaikka olisi tottakin. Miksi numero oli tallennettu kännykkään? Miksi viesti olisi lähetetty nimettömänä toisen kännykästä? Minusta vaikuttaa siltä kuin tuossa olisi nyt jääty rysän päältä kiinni ja hätäpäissään keksitty älytön selitys. Epäilyksiä herättää myös se jos mies varjelee kännykkäänsä, sehän on ihan klassinen merkki että jotain outoa on tekeillä. En halua olla ilkeä mutta kyllä tuo tilanne nyt tosiaankin näyttää siltä että jotakin luvatonta miehellä on meneillään. Otahan mies kunnolla puhutteluun, toivottavasti tuo sählääminen olisi vasta tekstaritasolla eikä kerinnyt edetä sen pidemmälle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat