Lapsettomien keskusteluryhmä aloittaa KOTKASSA!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ensimmäinen kokoontuminen on 8.11.2005 klo 18.00. Paikkana on Appelmedi-klinikka Kotkansaarella, osoite on Kirkkokatu 8 B.

Yhteystiedot: www.appelmedi.fi

Helena Appelberg puh. 05-2230 444

Olen ainakin itse menossa tapaamiseen. Toivottavasti muitakin tulee mukaan.

Kommentit (5)

Vierailija

Me saatiin myös Helenalta kirje ja pyyntö ryhmään. Itse en oikeen oo varma, että haluanko / haluammeko tulla. Toisaalta olisi kyllä helppoa puhua kun muutkin samassa tilanteessa, mutta toisaalta olen aika avoin ja kertonut missä mennään omille tutuille.

Ehkä jos muutama hoito olisi takana eikä silti tulosta niin sitten mutta nyt on vielä isot odotukset...En sitte tiiä. ...

Vierailija

Hienoa HelinäKeiju75, että ryhmään on muitakin tulijoita!!!Vaavahaavekin vielä ehtii miettiä tulemistaan. Oma mieheni sanoi ettei ainakaan ekalla kerralla tule mukaan vaikka muuten on mahtavana tukena ollutkin matkan varrella.

Meillä ootetaan PAS-hoitoa, toivottavasti ehditään ennen joulua, muutoin menee tammikuulle. Se olisi meidän neljännen IVF:n eka ja vika PAS, vain 2 alkiota pakkasessa ja molemmat sulatetaan ja siirretään jos mahdollista.

Tapaamisiin!

Vierailija

ja minä ainakin meinaan tulla. mies ei todennäköisesti pääse, koska sillä keikkahomma.

tosin jutteli, että jos siellä muitakin miehiä, niin voisi mahdollisesti pyyttää niille päiville lyhyen päivän.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat