Atkinsin dieetin ohjeet suomen kielellä / Olen laihtunut jo yli 20 kg

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Aloitin Atkinsin dieetin noudattamisen toukokuussa. Lähtöpainoni oli 79 kg ja tänä aamuna vaaka näytti enää 58 kg. Aion jatkaa dieettiä, kunnes olen viiden vuoden takaisessa painossani, joka oli 52 kg.

Olen aikaisemmin kokeillut melkein kaikkia mahdollisia dieettejä, mutta tämä on ensimmäinen, jonka avulla olen oikeasti laihtunut. Hyvä puoli tässä on myös se, että en ole koko aikana kertaakaan joutunut olemaan nälässä.

Tuossa linkissä on kaikki tarvittava tieto suomeksi:

http://www.silikonitieto.net/artikkeli_haku.phtml?arID=849&ID=24

Kannattaa katsoa myös ne jatkolinkit. Niissä on paljon käytännön ruokaohjeita sekä ihmisten omia kokemuksia. :)

Kommentit (5)

Vierailija

Atkinsin dieetin aloittavalle erinomainen hankinta on tänä vuonna ilmestynyt kirja " Tri Atkinsin uusin dieetti" . Sen saa kirjakaupasta noin 25 eurolla. Teos kuuluu myös kirjastojen valikoimiin.

Vierailija

Jos ette oo huomanneet, niin meillä vähähiilarisen noudattajilla on oma pinokin tällä palstalla. Otsikoidaan KARPPIKASA tai jotain sinne päin! Jos kaipaatte vertaistukea tai muuten vaan keskustelua Atkinsista yms. vähähiilarisista ruokavalioista, niin tulkaa mukaan pinoon!

Vierailija

Sain selkeät ohjeet tuon sivun avulla!Nyt tiedän paljon mitäkin saa syödä ja paljon yhdessä kpl:ssä on hiilareita!=)Syön 2 viikkoa 20g hiilareita per päivä.Jouduin aloittaa alusta kun sorruin syömään pullaa ja tousti=/mutta takas ruodussa!Tää ei tosissaan ole vaikeaa=)

Vierailija

Piti kysyä että milloin olet aloittanut?Aloitin uudestaan 2 päivää sit ja kilo tippunu!Kyllä mul viimeksi lähti 3 viikossa 7kg.Tässä alussa pissittää hirmusesti,taitaa olla nestettä paljo!=)

Vierailija

Aloitin siis toukokuussa, ja taas on viikon aikana pudonnut kaksi kiloa. Tämä on ylivoimaisesti paras ja helpoin dieetti, jota olen koskaan noudattanut! :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat