Kuinka hankkiutua eroon ikävästä " kaverista" kohteliaasti??

Vierailija

Tämä ihminen luovi itsensä tuttavapiiriini työnsä kautta. Minulla ei ole mitään uusia tuttavuuksia vastaan enkä arvostele ihmisiä hätäisesti ulkonäön perusteella. (Ehkä pitäisi). Nyt tämä ihminen on kuitenkin alkanut tympiä minua ainaisine yhteydenpito vaatimuksineen, ripustautuu minuun kun ilmeisesti hänellä ei ole pahemmin ystäviä. Ja jos minusta ei ole hetkeen kuulunut tai hänen ehdottamansa tapaaminen ei minun aikatauluuni sovi, hän selvästi murjottaa tai osoittaa muuten että on ottanut nokkiinsa.

Meillä on täysin erilaiset elämäntavat, hän elää perheineen vapaasti " kuin vasikat pellosssa" ja meillä on tiettyjä sääntöjä joita noudatetaan ja rajat lapsille, sekä haluamme viettää aikaa myös oman perheen kanssa kun se on mahdollista (kun miehellä vapaata vuorotyöstä).

No tyyppi joka tapauksessa jurppii. Kuinka pääsen hänestä ystävällisesti eroon vai pitääkö olla vaan törkeä ja sanoa ettei seura kiinnosta. En haluaisi loukata. Ja yhteydenpidon välttäminenkin on vaikeaa kun voimme törmätä missä vaan kun asumme aika lähekkäin. Auttakaa ja kertokaa miten itse hoidatte em. tilanteet tai kuinka osaatte välttää edes tutustumasta?

Kommentit (4)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat