Hei sinä PAS-plussan saanut!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Muistatko,että kuinka monesti jakautunut alkio/ alkiot oli siirrettäessä? Onko kukaan onnistunut 2-tai 4-soluisella? Please kokemuksia...

Nim: epätoivoinen bambi pas-piinassa

Kommentit (3)

Vierailija

mulle siirrettiin kaksi alkiota eli 4-soluinen ja 2-soluiseksi surkastunut reppana 9.9. Plussasin eli jompi kumpi on kiinnitynyt. Mulle vakuutettiin, että sellaista alkiota ei siirrettä, jolla ei olisi mitään mahkuja kiinnittyä ja kasvaa! Ultra on ensi tiistaina, ja nyt jännitän onko huurunenä kiinnittynyt oikeaan paikkaan ja mutoinkin kunnossa. Kieltämättä pelottaa kovasti.

Plussaonnea peukuttelen sinulle!

Pirstale

PS: Ne aiemmat siirretyt top-luokan 8-soluiset eivät minulla johtaneet mihinkään. Ei tuoresiirrossa eikä pas-siirrossa. Siksi olin ehtinyt luopua tässä pas-siirrossa jo toivosta...

Vierailija

ja la on 5.5. Mulla ensimmäinen raskaus top-luokan 8-jakautuneella ja siitä poika 6/04. Tää " reppana" on varmaan nyt sitten tyttö.? ;) Eikös me tytöt selvitä kaikesta tiukoista ja kiperistä paikoista/tilanteista parhaiten ;))

Kaipa tämä on niin arpapeliä kuin saattaa. Toisella on hyvät alkiot eikä mitään postitiivista tapahdu ja toisella tärppää heti huonommastakin.

Tsemppiä sulle.

Vierailija

pääosin 4-, ja 6-soluisia. Tämä viimeinen sissi oli siirrettäessä 8- soluinen, josta plussasin. Meillä ei nuo hitaat tapaukset oikein lähteneet eteenpäin, mutta toivottavasti teillä tärppää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat