Rohkein paikka?

Vierailija

Kaiholla joskus muistelen..

Olin juuri aloittanut seurustelun silloisen mieheni kanssa ja halusimme toisiamme koko ajan. Opiskelujen takia olimme viikot eri paikkakunnalla. Eräänä perjantaina pääsin vasta iltajunalla hänen luokseen. Hän oli junaa vastassa ja jatkoimme hänen kotiin bussilla. Matka kesti vartin, ehdimme pikaisesti vaihtaa kuulumisia. Ikävä oli ollut ja halutti. Kello oli jo yli puolen yön. Kävelimme toisiimme kiinni liimautuneena, suukottelimme välillä. Tunsin että hänellä seisoi.

Ala-aulassa odotimme hissiä ja siinä suutelut muuttuivat rohkeammiksi, hissi tuli ja valot sammuivat, mutta me emme päässet jatkamaan matkaa. Hän työnsi kättään minun housuihini, minä hänen.. Halutti aivan hirvesti.. jossain vaiheessä älysimme hivuttautua hissiin. siellä en voinut enää mitään, pudotin hänen housut nilkkoihin ja hän nosti hameeni. Pikkareita ei ehditty riisua, hän vain siirti niitä sivuun, kun hän nosti minua ilmaan ja survoi kalunsa sisääni. Minä olin hissin takaseinää vasten, pylly käsitangon päällä jalat hänen ympärillä. Olimme niin kiimassa että kauaa emme kestäneet. Pitkä odotus, kova kiima ja rohkea paikka saivat minut laukeamaan pian. Jos meitä ei oltu nähty (Hississä oli pieni ikkuna) niin kyllä meidät kuultiin.

Sinä viikonloppuna , hissimatkasta innostuneena, kokeilimme seisaallaan naintia uudestaan. Aivan yhtä ihanalta se ei enää tuntunut, vaikka hyvää tekikin.

Mikä sinun rohkein paikka on?

...Näitä on kiva muistella, nykyisin kun rohkeinta on rakastella omassa makuuhuoneessa.. jos lapset herää ; )

Kommentit (11)

Vierailija

Hyppyrimäen tornissa maaliskuussa, iltayöstä. Kylmää, jännää ja ihanaa. Voi, kun sitä on ollut niin kovasti rakastunut joskus..

m31

Vierailija

keskellä kirkasta päivää Suomenlinnan kalliolla pitkän hameen suojissa. lähin piknikkipariskunta oli noin 20 metrin päässä. upee kokemus.

Vierailija

-liikkuvan junan vessassa! (sellainen töminä oli ollut että poistuessamme vessasta seinän takana istuneet katsoivat virnuilevasti)

-koulun päättäjäisjuhlien aikana vessassa. (takana oli jonossa pari tyttöä, punastuivat kun tulimme poikaystäväni kanssa yhdessä ulos)

-metsässä(romanttista?)

-heinäladossa (ihan kuin leffoissa! Kyllä oli pieniä naarmuja koko kroppa täynnä, mutta ne huomasi vasta jälkikäteen)

ymsyms

Vierailija

hauska tuo sovituskoppi!

Itse jotain tullut kokeiltua julkisten paikkojen suhteen, mutta näitä seuraavia tulee haaveiltua, mitä tuolla yhdessä toisessakin keskusteluketjussa oli. Eli usein miettii paikkana kylpylää, yllättävän moni näemmä kokeillut, mutta mikä sen kivempaa kun istua miehen sylissä, tuntea kuuma kalu ja ujuttaa se bikinien alaosasta sisään.. liikehtiä hitaasti ja vielä kun mies salaa näykkisi nännin päitä bikinien raosta.. mä veikkaan että vois riistäytyä niin että unohtaisi jossain vaiheessa ympärillä olevat ihmiset.

Puhumattakaan höyrysaunoista.. Tuohon altaalla oloon vielä niin oon aika kade yhdelle tuttavapariskunnalle jotka oli olleet etelässä ja sitten myöhään yöllä menneet hotellin uima-altaalle.. ketään ei missään, altaassa palanu valot ja kuuma etelän yö. Aika romanttinenkin julkinen tilanne ois tuommonen.. jaahas kun vaan pääsis etelään ja semmosen herkkupepun kanssa...

enkä mä pistäisi vastaan sitä että tilatessa paukkua baaritiskillä, hame yllä, stringit alla niin mies painautuisi takaapäin ja hivuttaisi hametta hiukan ylös ja työntäisi kalunsa sisään.. yleensähän baaritiskillä on niin paljon tungosta että siinä paukkua odotellessa olisi kiva tuntea pientä kuumaa liikehdintää sisällään..

Vielä kun nämä saisi toteuttaa jonkun ihanan lappalaisen poromiehen kanssa, puhumattakaan siitä että joku poliisi pamputtaisi!

Ai, nyt kun tuota baaritiski kohtausta alkoi miettimään niin se ei TODELLAKAAN olisi hullumpi... hmm... hametta hiukan ylös ja stringiä sivuun. Keikuttaa lanteitaan ja antaa toisen tuikata sisään! Tietenkin se miespuolinen joutuisi enemmän funtsiin miten se saa niin ettei kukaan huomaa otetta minuun. Mutta ainahan se voisi kokeilla sormipelilläkin..

Ja ajatelkaapa jos se sama mies olisi juuri hetkeä aiemmin tanssinut teidän kanssa hitaita ja kuiskannut korvaan " saanko nuolla sun pimppiä myöhemmin illalla" ....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat