Lokakuun inssiläisiä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Avasinpa uuden pinon, kun syyskuun inssi ei tuonut tulosta. Näyttihän täällä olevan pinoja eka kertalaisille jne. mutta en ainakaan huomannut meille " inssikonkareille" pinoa. Ei tainnut syyskuun inssiläisissä ollut juuri onnistuneita, yhden plussan taisin huomata tuolla ensikertalaisten pinossa...??

Meillä edessä viides inssi, kaksi tehty yksityisellä luomukiertoon, kaksi naikkarilla clomien kanssa. Ja tässä kierrossa sitten kokeillaan puregon+pregnyl tukea... Hohhoijaa, on jo usko noihin insseihin mennyt. Kp4 ja huomenna ultra sekä opettavat tuikkaamaan tuon puregonin nahkaan. Se ei pelota niinkään kun pitäisi kynällä olla helppo homma mutta sitten sen pregnylin OIKEAN ruiskeen pistäminen...

Sivut

Kommentit (128)

Vierailija

Enni-Maija; tuo paleluhan on hyvä merkki :)

Tiedättekö mikä hormooni virkistää? Olen ollut nyt piina-aikana normaalia virkeämpi, kuten myös viimeksi tuloksettoman inssin jälkeen. Illalla ei väsytä ja aamulla herään ennen kellon soittoa. Hoitona oli Clomit + Pregnyl. Virkeys alkaa inssin jälkeen eli voisko Pregnyl vaikuttaa? Siinä näyttää olevan LH:ta.

Tää ei oo normaalia mulle, mutta olisi tietysti kiva, jos saisi tällaisen normaalin olotilan. Siis tiedättekö virkistääkö LH vai joku muu hormooni? Mulla on varmaan jostain puutetta. Voisiko asialle tehdä itse jotakin esim. auttaako soija tai joku muu aine? (LH oli verikokeissa 4,4 reilut puoli vuotta sitten).

Pahoittelut neganneille ja onnea piinistelijöille.

Kamu pp10

Vierailija

menkat alkoi tänään kuten aavestelinkin. Kohti uutta ja viimeistä inssiä, kunhan tästä suosta taas noustaan...

Liliumille peukkuja!

Siili

Vierailija

osa on varmaan kuulumisiani jo lukenu. eli molemmilla puolilla yhdet n. 14-15mm munikset kasvamassa. limis oli vain n. 5mm eli aikas ohut. sain käskyn alkaa tikuttelemaan ja to menen näytille jos ovista ei ole vielä tullut. olin pe todella alamaissa mut nyt on jo helpottanut. lisäksi minusta löytyi kysta?? joka ei ole ollut siellä aiemmin.

no nyt kysymys teille kanssa tovereille. jos minulla ei tule ajoissa ovista ja kaikki näyttää muuten hyvältä, niin voiko clomi kiertoon antaa irrotus piikin ja mitä vaikutuksia sillä on???? osaisitteko vastata tuohon?? hyvää alkuviikkoa kaikille :)

-p-

Vierailija

Kp 22 / pp 7. Eipä juuri mitään tuntemuksia. Vähän paleltaa mutta tuo sää on viileä ja flunssaakin paljon liikkeellä. Kuumetta ei itselläni kuitenkaan ole, 36.8 mittari näytti.

Askel askeleelta...

Tsemppiä kaikille, joilla vielä mahdollisuuksia siis on!! Pakkohan nyt jonkun on junan kyytiin hypättävä!!!

Vierailija

Yritin viikonloppuna kirjoitta kotoa, mutta kone ei antanut kirjautua sisään keskusteluun. No, tässä pikaisia kuulumisia:

Tervetuloa kaikille uusille piinailijoille! Mä taas lasken että inssipäivä on pp1. Ny mulla menossa tän laskutavan mukaan kp22 ja pp10. Perjantaina eli kp25/pp13 olis tarkoitus testata. Aina eiliseen asti olin toiveikas, tuntui siltä että kyllä tää nyt onnistuu. Mutta nyt tuntuu yhtä-äkkiä siltä, että ei tainnut tässä kierrossa onnistua. Normaalit PMS-oireet vaivaavat. Yritän olla ajattelematta koko juttua ja perjantain testausta (helpommin sanottu kuin tehty!). Onneksi on koko viikon paljon kokouksia ja juttuja töissä joten aika menee nopeasti... Tsemppiä kaikille!

Vierailija

Taidan minäkin tänne pinoutua:) Meillä siis toinen lääkkeellinen inssi tulossa. Tänää kp 4 ja huomenna alkaa gonal-F:än piikittäminen..

Voi itku sonjaemma (en oo varma menikö nimi oikein;)). Kyllä varmasti ottaa päähän ja kovaa!! Koita jaksaa..

Vierailija

pinoudun mukaan.. ekaa inssiä puuhaillaan..

clomit jo otettu, seuraavaksi pistetään menogonia 3 päivää.

simppatestin tulos saadaan torstaina,

perjantaina 14.10. olis follikkeliultra, kp11. saa sitten kait jotain osviittaa, milloin tuikkaan pregnylin.

en oikein tiedä, että jännittääkö, vai mitä..

taustalla pco, eka lapsi (ja 3 km) saatu clomeilla, mutta synnytyksen jälkeen en clomeilla enää ole ovuloinut.

-ennis- kp8

Vierailija

eli toinen.

tänään aamulla n. klo5 heräsin ja tunsin että nyt joku räjähtää mun sisällä olin siis aivan älyttömän kipeä,

kontrolli ultra oli 8.30 lääkäri katsoi tilanteen ja totesi että on aamulla puhjennut niinpä meillä tämä inssi meni kotihommiksi.

on kyllä eroja näissä kierroissa ku viime kierrossa inssi tehtiin kp16 eikä ollu irronnu vielä ja nyt kp13 ja poksahtanu itekseen.

ei auta muu kuin pupuilla kotona tän vuorokauden jos siitä olis sitte apua eli suurinpiirtein täällä tänään pp 0.

nyt oli ollu molemmilla puolilla munis joista vasen puhjennu jo aikasemmin (luultavasti tukossa).

oikein paljon onnea teille kaikille inssiin joilla edessä ja toivotaan et onni olis myötä usealle ku viime kierto meni vissiin kaikilla pipariksi.

ai niin ja vielä hyvät viikonloput

t. äippä_67

Vierailija

mörötin-81: Onnea inssiin sinulle!!

Luin tuossa juuri kuinka joku oli vyöhyketerapialla (joku meridiaaniterapia) saanut luomuplussan. Itse olen perusvyöhykettä kokeillut ja kyllä se varmasti vähän auttoi muttei plussaan asti... Tuota meridiaania ei vain valitettavasti täältä Itä-Suomesta löydy!!

Kp 23 ja pp 8... Miulla oli v 2003 kaks keskenmenoa. Sillon huomasin et aamulämmöt ei noussut mutta iltalämmöt nousi; 36.9-37.1. Ja nyt on taas 36.9...Mut muutenpa ei tunnu missään, ei edes rinnoissa - kun alkais edes se kaamea väsymys!

Tsemppaillaanhan!!

Vierailija

Tuun mukaan vähän jälkijunassa, toka inssi takana ja piinailua ensi viikkoon. Mukana clomit+menogon. Follikkelit olivat ultrassa 19 ja 23 mm (plus ainakin 4 pienempää...!) ja samana iltana mies tökkäsi pregnylin takapuoleen ;) ja sitten kahden päivän päästä oli inssi. Inssin jälkeen tuli vähän limaista verta ja maha oli kuin jalkapallo ja tuntui että vatsalihaksissa oli suonenveto (onko muilla ollut tällaista?). Ekan inssin jälkeen kun ei tuntunut missään. No, pidetään peukkuja, jotenkin on vähän optimistisempi olo kuin viimeksi.

Vierailija

HEI!

Kävin tänään ultrassa ja vasemmalla puolella 10 mm rakkula. nyt menossa kp 11. Maanantaina uusi ultra ja ehkä keskiviikkona inssi. Puregon 50 IUI nyt menossa ja pregnyl piikki ensi viikolla. Saas nähdä kuinka käy. Minulla todettu PCO.

Vierailija

Tänää alkoi kunnon vuoto pp 13. Ensimmäinen inssi ei siis tuonut tulosta. Soitin lääkärille ja seuraavaan kiertoon tehdään taas inssi. Eli lauantaina puregon pistokset taas alkaa ja 7.11. ultraan. Mutta jospa sitten kirjoittelen marraskuun inssiläisiä listaan enemmän.

Vierailija

Lähtipä nopeasti käsistä äskeinen viesti... Siis pahoittelut negasta. Mutta jos vuoto ei ole vielä alkanut niin ainahan on vielä toivoa. Mulle lääkäri on aina merkinnyt testauspäiväksi pp16. Parempaa mieltä toivottelee Siili

Vierailija

...Syyskuun vielä seurailin sivusta...

Inssi tehtiin ke 5.10 eli taitaa olla pp7?

Meillä lapsettomuuden syynä miehen väärän muotoiset simpat (on toki normaalejakin mut vähän), pesun jälkeen ovat kuulemma olleet ihan A-luokkaa.

Viime kuussa ei onnistanut, samalla lääkityksellä yritetään nytkin eli kp 3-7 clomifenia ja kp 8-9 gonal-f:ää masunahkaan. kp 12 kävin ultrassa ja oikealla puolella 18mm rakkula ja saman tien hoitaja pisti irrotuspiikin ja seuraavana päivänä tehtiinkin jo inssi.

Kummallakin kertaa lääkäri ollut tosi kiireinen, toimenpide kesti about 3min ja kiitti hei...Oli tosin ihan kivuton, pientä nipistelyä lukuunottamatta.

Minusta myöskin olisi ollu kiva jos ne olis vielä inssi päivänä varmistanu ultralla et kaikki ok... nyt sitä pitää miettiä et olikohan ajoitus ihan oikea jne...

Tällä kertaa lääkäri määräsi mulle sellaista emätingeeliä, crinone tais olla nimi. Nyt oon sitä laittanu joka ilta inssin jälkeen.. Onko kellään kokemusta kyseisestä lääkkeestä? Onko auttanut raskautumisessa?

Peukut pistän pystyyn meidän kaikkien puolesta :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat