G: Keinoja väsymyksen poistoon? Mitkä toimivat omalla kohdallasi?

Vierailija

oletko saanut apua vitamiinikuureista, ruokavalion muutoksesta tms? Väsymyksellä en nyt tarkoita univajetta vaan yleistä väsymystä.

Kaikki ideat kehiin!

t. äiti jonka väsymykseen ei löydy syytä sitten millään

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

- nukkuminen aina kun on mahdollista

- lapsi hoitoon isovanhemmille ja itse kotiin nukkumaan

- terveelliset elämäntavat

- energiajuomat

Vierailija

sanoi, että kannattaa kokeilla, jos korvaushoito auttaisi. Kela ei korvaa lääkettä, koska arvoni eivät ole riittävän alhaiset että voisin saada kilpirauhasen vajaatoiminta -diagnoosin. Mutta onneksi lääke on kohtuullisen edullinen, että pystyn ostamaan sen ilman korvaustakin. Googletapa vaikka hakusanoilla " hypotyreoosi oireet" ja katso, sopisivatko oireesi. Minua korvaushoito on auttanut suunnattoman paljon, olen pystynyt käymään töissä ja jaksanut hoidon aloittamisen jälkeen liikkua iltaisinkin! Olen laihtunut kahdeksan kiloa, vielä olisi viisi kiloa pudotettavaa että olisin taas monen vuoden jälkeen normaalipainossa.

Voin rehellisesti sanoa, että sisätautilääkärini ja kilpirauhashormonikorvaus on pelastanut elämäni :)

t. 5

Vierailija

Joitakin kuukausia nyt käyttänyt Möllerin tupla-kapseleita ja ollut todellakin paljon pirteämpi. Jos on veren hyytymisessä ongelmia niin silloin niitä ei suositella.

Vierailija

Pitää kuulemma ottaa molemmat arvot, koska harvinaisessa tapauksessa vajaatoiminta ei johdukaan kilpirauhasesta vaan aivoista, ja pelkkä TSH ei mittaa sitä aivoista johtuvaa muotoa. Toivottavasti nyt muistin oikein miten se oli. Joku lääkäri/hoitaja voinee korjata jos on tarpeen?

t. 5

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat