Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mirëmbrëma!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ajattelin kun meitä suomi-albania perheitä tuntuu olevan vähän enemmänkin niin listataanpas tänne kaikki. Minä aloitan: Perheeseemme kuuluu äiti, isä ja 4-vuotias tyttö. Asumme Helsingissä. Mies on Tiranasta. Naimisissa olemme olleet pian kuusi vuotta. Olisi kiva tutustua toisiin suomi-albania pareihin.

Kommentit (11)

Vierailija

äityli22:

Lainaus:

Me tunnetaankin jo toisemme.. kirjoiteltiin joku aika sitten emaileja.. asuimme silloin pohjoisempana.. muistanet..?

Muistanhan minä. Tepäs olette kauas muuttaneet! Nimimerkki tuntui tutulta, mutta paikkakunta ei lainkaan sopinut kuvaan... Harmi kun meidän kolmen meilailu tyrehtyi jossain vaiheessa, pitäisi herättää yhteydenpito uudelleen henkiin. :o)

Töihinkös olette sinne pääkaupunkiseudulle ajautuneet? Vai opiskelemaan? Vai ihanko muuten vain päätitte vaihtaa maisemaa? Me täällä " kotikonnuilla" eletään tätä samaa tuttua arkea... Mies valmistuu keväällä ja sitten sen jälkeen katsotaan, että miten elämä siitä eteenpäin muovautuu. Toinen lapsi on myös kovasti toiveissa. :o)

Vierailija

Täältähän löytyi enemmänkin meitä suomi-albania perheitä. Me asumme Länsi-Vantaalla, itse olen mammalomalla esikoisemme pitäisi syntyä kuukauden sisällä :) Yhdessä olemme olleet 3,5v ja naimisissa siitä 6kk. Mieheni paiskii kovasti töitä ja odottelemme jo kauan kaivattua isyyslomaa. Olen ollut sairaslomalla heinäkuun alusta asti, joten koti on tullut välillä liiankin tutuksi... Niin, mä olen -83 ja mieheni -71.

minulle saa laittaa myös mailia osoitteeseen: soilesi@luukku.com

olisi kiva jutella ihan arkijutuista, mitään valituksia ei jaksaisi kuunnella! sori, tällainen kärkäs asenne, mutta tunnen niin monta supervalittajaa, joilla ei meinaa suhde albanialaisen miehen kanssa onnistua. oma mieheni on kultainen, toivottavasti tekin olette löytäneet hyviä albanialaisia!

Vierailija

Täällä lisää osallisia samaan joukkoon! Mukava nähdä että meitä näyttääkin olevan näin paljon...Mieheni on kotoisin Albaniasta ja tavattiin Kreikassa reilut 5 vuotta sitten. Naimisissa ollaan oltu kolmisen vuotta ja Suomessa asuttu pysyvästi pari vuotta. Lapsia ei vielä ole vaikka vauva toivomuslistalla onkin jo ollut vuoden ajan. Itse olen vuosimallia -76 ja mieheni -78.

Postia voi laittaa osoitteeseen chicomo@yahoo.com :-)

Vierailija

Mun mieheni on kotoisin Vlorasta, aika läheltä Sarandaa. Kävimme kesällä ekan kerran sukulaisissa ja perhe oli todella ihana! Millaisia kokemuksia muilla on albanian anopeista yms? Oma anoppini oli niin ihana että itkuhan siitä tuli kun pois piti lähteä, vaikka en puhu edes albaniaa..ymmärtäminenkin hyvin heikkoa :)

Vierailija

Heips!

me ollaan pohjosesta. perheeseen kuuluu isi(78) ja mie(83) ja poitsu(04). kuin myös ollaan tavattu kreikassa. naimisissa ollaan. oon yötä töis siks vähän kumma aika:) meitä on kyl paljon:) suomialbania pareja... mun mies Përmetistä. niillä on ihana perhe ja suuri myös:) käytiin 4ttä kertaa nyt syksyllä ja poika juoksi innoissaan aasien kanojen jne. peräs, kaupunkilais poika:) anoppila maalla, luonnon helmas! kiva kuulla muista!

Vierailija

me asutaan täällä pohjoisessa vielä(ainakin pari vuotta...) ja meitä on minä ja mieheni,molemmat ollaan vm80.Ja Meri-vauva 8kk.Äitylin tunnenkin,eikös me oltu samalla kurssilla koulussa?Ja anteeksi kaikki kirjoitusvirheet,meri nukkui kaikki 2 tuntia viime yönä:(

Vierailija

" mun mies Përmetistä. niillä on ihana perhe ja suuri myös:) käytiin 4ttä kertaa nyt syksyllä ja poika juoksi innoissaan aasien kanojen jne. peräs, kaupunkilais poika:) anoppila maalla, luonnon helmas! kiva kuulla muista!"

Hei!

Onpa mukava, että lisää suomi-albania pareja löytyy, meitähän on yllättävän paljon! Mistä päin Përmetiä miehesi on? Sekä Saranda että Përmet ovat tuttuja kaupunkeja... :-) Missäpäin pohjoista asutte?

Vierailija

Meidän perheeseen kuuluu minä (-77) ja mieheni (-73), vauva ajatuksissa. Asumme Lontoossa, tosin olen nyt itse Suomessa lopettelemassa opintojani. Yhteistä taivalta meillä on takana vasta noin vuosi, maa ja kulttuuri olivat kuitenkin minulle jo entuudestaan tuttuja. Mies on kotoisin pohjoisesta, vanhemmat ja veli vaimoineen asuvat tätä nykyä Tiranassa.

Vierailija

Perheeseemme kuuluu minä (-85) ja mieheni (-77). Asumme Tampereella. Mies on kotoisin Shkoderista. Naimisissa olemme olleet 1v ja 2kk, ja yhdessä olemme olleet 1v ja 7kk.

Vierailija

Meidän perheeseen kuuluu minä (-79), mieheni (-79) ja 5-vuotias tyttäremme. Asumme Vaasassa. Olemme olleet yhdessä 8 vuotta, joista 6 naimisissa. Mieheni on myös Tiranasta kotoisin. :o)

Sähköpostia saa " sukulaissielut" halutessa laittaa tulemaan: Liliana79fi@hotmail.com

Uusimmat

Suosituimmat