Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkaan opiskellut, ja lopulta itseaan niskasta kiinni ottanut, gradun kuukaudessa rypistanyt vastaa ahdistuneiden opiskelijoiden kysymyksi...

Vierailija

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

mutta OLEN VALMISTUMASSA! Opinnot suoritettuna ja olo helpottunut! Olisi mukava kiittää viestiketjun ap:ta kannustuksesta =)

t: vihdoinkin!

Vierailija

Ruotsi tuli hylsynä takaisin, toinen tentii meni läpi. Joten tuon ruotsin joudun uusimaan. Nyt vähän kirkkaampi mieli, kun enää yksi kurssi uupuu, vaikka on se työläin minulle. Hitaasti kohti tavoitetta. Onkohan ap:ta näkynyt linjoilla?

Vierailija

Jotenkin olen sellainen kun jotain lupaan niin sitten se on ainakin yritettävä toteuttaa! =) En muista koska olisin itkenyt helpotuksesta ja ilosta kuin saadessani tämän tiedon, uskomatonta. Olen itsekin ylpeä itsestäni!

Vierailija

Kypsäri tehtynä. Enkun tentti tehtynä, ei kyllä mennyt parhaalla mahdollisella tavalla. Saa nähdä tuleeko hylsy...

Ruotsi ja yksi tentti vielä edessä...

Se joka lupasi raportoida

Vierailija:

Lainaus:

Tueln raportoimaan kuinka etenee joskus loppu viikosta! Kiitoksia!

Vierailija

Mulla suhun verraten kevyempi taakka. 2kk:tta aikaa suorittaa tasokurssit kielistä AMK:ssa tai lennän koulusta... Ei vaan jaksa kiinnostaa... Lopputyökin jo tehtynä =(

Vierailija

mutta OLEN VALMISTUMASSA! Opinnot suoritettuna ja olo helpottunut! Olisi mukava kiittää viestiketjun ap:ta kannustuksesta =)

t: vihdoinkin!

Vierailija

Älä nyt hyvä ihminen heitä hanskoja tiskiin tässä vaiheessa! Kadut sitä koko loppuelämäsi jos nyt luovutat! Mene yksityistunneille, lainaa kirjastosta äänikasetteja, seuraa television kieliohjelmia.. älä vaan luovuta! ap

Vierailija

opintoja kohtaan. Paljon enemmän sua ahdistaa, jos et nyt keskity täysillä opintojen loppuunsaattamiseen! Ja kuitenkin sua koko ajan painaa tää asia, eikö niin? Hae vaikka kirjastosta kielioppikirjat enkusta ja ruotsista heti huomispäivänä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat