Miksi jotkut eivät huolehdi ehkäisystä ja sitten ruikuttavat kun ovat raskaana?

Vierailija

Tiedän kyllä, että ehkäisy kuin ehkäisy saattaa pettää eli tämä ei ole teille.

Nykyaikana on todella ihmeellistä, että ei osata ehkäistä. Jo ala-asteella opetetaan mistä ja kuinka ne lapset saa alkunsa. Yläasteella terveystiedontunnilla jaetaan oppilaille kortsu ja painotetaan, että mitään varmoja päiviä ei ole ehkäisyn suhteen.

Ja mielestäni vauvojen vanhemmat jotka eivät ole heti suunnitelleet uutta raskautta, voisivat myös käyttää esim. kortsua eikä luottaa täysimetyksen ehkäisytehoon.

Jos omasta tyhmyydestä ja huolimattomuudesta johtuen tulee raskaaksi, saa kyllä mun puolesta tehdä abortin jos katsoo sen parhaimmaksi. Mutta sitten voisi ottaa sen järjen käyttöön ja käyttää siitä eteenpäin ehkäisyä.

Kaverille on tehty KAKSI aborttia melko lyhyen ajan sisällä, luulisi sitä oppivan ekasta kerrasta, että ehkäisyä kannattaa käyttää...

Itse olen aina ollut todella tarkka ehkäisyasioissa, myös teininäkin. Ja onneksi olen ollut, koska kun vauvalle annettiin lupa tulla niin raskaus sai alkunsa todella helposti.

Nyt en tiedä pystynkö saamaan lisää lapsia saamieni syöpähoitojen vuoksi ja tuntuu pahalta, koska läheinen sukulainen on menossa teettämään aborttia toista kertaa. Ei hänellekään sitten tullut mieleen, että ilman ehkäisyä saattaa tulla raskaaksi. Itse haluan yli kaiken toista lasta, mutta ilman miestä se on vaikeaa. Enkä ole niin kevytkenkäinen ja idiootti, että iskisin baarista jonkun miehen ja panisin tämän kanssa ilman ehkäisyä raskauden toivossa.

En tajua kuinka joku voi olla yhden yön jutun kanssa ilman kortsua! Raskauden lisäksi saa pelätä kaiken maailman tauteja. Uskomattoman tyhmää porukkaa.

Kommentit (7)

Vierailija

KUKA IDIOOTTI NYKYAIKANA LUOTTAA IMETYKSEEN EHKÄISYNÄ??????

kun neuvolat ja lääkärit sitä painottavat, ettei se välttämättä ehkäise!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat