mitä teen kun mies ärsyttää vaan joka päivä?

Vierailija

Ei näköjään pahemmin ärsytä enää...

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

et turhaan myrkytä ilmapiiriä ja tuhoa parisuhdetta.. hanki harrastuksia ja elämää, jotain mitä ajatella ja tehdä, muuta kuin " parantaa" puolisoasi

Vierailija

tuntuu vaan myös siltä, etten halua olla sen kaa loppuikääni, et toivon salaa et se tajuis lähtee.. mut kun se on kauemmin poissa, mullakin on ikävä

Vierailija

mutta oikeesti ehkä just se ärsyttää eniten, saa tuntemaan entistä enemmän syyllisyyttä tästä vitutuksen tunteesta!

sit monesti jossain vaiheessa aina " sorrun" olemaan taas kiva sille niin, että uhraan itseni.

kyllähän kiva haluan ollakin, etten suhdetta tuhoa, mutta tuntuu joskus että just siten parhaiten tuhoan itseni, kun oon koko ikäni ollut kiltti kaikille, niin kiltti, että jossain elämän vaiheessa en uskaltanut esim kieltäytyä seksistä ollenkaan...

ap

Vierailija

Kokeilepa välillä toisinpäin: tarkoituksella ajattelet koko päivän, kuinka kovasti häntä rakastat ja kaipaat, ja tahdot tehdä jotain mukavaa miehen eteen, ja tee se myös. Kun et koko aikaa vain keskity siihen oman ärsytyksesi märehtimiseen, niin alat huomata parisuhteessanne myös sen toisenkin osapuolen!!!

Vierailija

Olen yrittänyt ottaa tähän nyt sellaisen "avioliitto on elämänikäinen projekti, siinä mittakaavassa pari ärsyttävää vuotta ei ole paljon mitään" -tyyppisen asenteen... Jos mua ärsyttää näin hirveän paljon vielä parin vuoden kuluttua niin sitten on pakko ruveta miettimään eroamista, mutta sitä ennen yritän vain lakaista ongelman maton alle ja toivon että se menisi ohi.

Ärsytyksen aiheita on paljon, ja olen tietysti yrittänyt myös puhua niistä miehelle, mutta se menee tosi helposti nalkutuksen puolelle, joten ihan koko ajan sitäkään ei voi tehdä. Mitään muutosta ei sitäpaitsi kuitenkaan tapahdu.

Vierailija

äkäilemällä suotta... äkkiä saat miehesikin ilkeäksi ja sotajalalle jos haluat. Mieti miten olisit onnellisempi, miehesi ei varmaan sinua onnelliseksi tee vaan sinun on itse se tehtävä, ota etäisyyttä mieheen, harrasta enemmän tai jotain

Vierailija

että tuollainen negatiivinen ajattelutapa on helposti käsistä luisuva kierre, josta on vaikea päästä pois. Mietipä, oletko yhtä negatiivisesti suhtautuva kaikkiin muihinkin asioihin? Ja jos kaipaat jotain syvällistä ajateltavaa onnellisuudesta ja tyytyväisyydestä, niin lukaisepa Cutler, Howard C:n kirjoittama Dalai Lama Onnellisuuden Taito, niin voit oppia olemaan onnellinen ihan niillä eväillä, jotka sinulla jo nyt on.

t: edellinen

Vierailija

tosiaan lisää tällaista, en kaipaakaan kommentteja JSSAP :-), vaan jotain niskaperseotetta itelleni :-P

ap

ps. tänään ei ärsytä niin kovin

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat