Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

****KESÄKUISTEN ESITTELYPINO****

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Selailin viitisen sivua taaksepäin enkä löytänyt vielä moista pinoa, joten aloitanpa kerrankin sellaisen itse..

Eli minä olen 27 vee, 6 kk ikäisen pojanvesselin äiti Vaasasta. Mies täytti just kesällä 30 vee. Asustellaan rivitalokolmiossa, mies päivät töissä, insinööri/reissumies, ja minä siis äitiyslomalla ja ammattina pankkineiti, yrityspuolella tosin.. Nyt siis toista kertaa äidiksi ja tunnelmat on vähän sekavat vielä, varsinkin kun tuo eka lapsi on vasta sen 6 kk, olin aina ajatellut sellasta 3 vuoden ikäeroa lapsilleni, nooh... :)

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

olen tosiaan toista odottava hoitovapaalla oleva 27 vuotias äiti Satakunnasta. Esikoinen on 1v7kk ja kuopuksen LA taitaa olla 4.6. Mukava ikäero siis tulossa, mikäli kaikki menee hyvin.

Asustelemme rivarissa,mutta omasta talosta haaveillaan varsinkin nyt kun pikkukakkonen ilmoitti tulostaan.

rv 5+4(?)

Vierailija

Minä 29 vuotias, mieheni 37. Meillä on kaksi tytärtä 7.v ja 5.v. Viime syksynä yritimme kolmatta mutta se päättyi kaavintaan koska minulla oli tuulimunaraskaus. Nyt pidetään sitten peukkuja pystyssä, vauvalaskurin mukaan LA olis 8.6. eli käytännössä jo toukokuun lopussa koska olen diabeetikko eikä meidän raskauksia koskaan päästetä ihan loppuun asti, Mutta tyttöni ovat kyllä syntyneetkin ihan itsestään pari viikkoa ennen laskettua aikaa. Jotenkin vaan pelottaa sen tuulimunaraskauden uusiminen,täytyy yrittää varautua siihenkin.

Vierailija

Vielä löytyi lisää kesäkuisten listoja, joille on ihan pakko laittaa puumerkkinsä.. Meille siis on tulossa vauvalaskurin mukaan 12.6. ensimmäinen nyytti.. Tällä hetkellä perhe muodostuu allekirjoittaneesta 27v, miehestä 30v ja koiralapsesta 1 1/2v. Onnellisesti asumme omakotitalossa Etelä-Suomessa. Hieman jänskättää kuinka meidän käy kaikkien koittelemuksien jälkeen. Toivottavasti nyt onni on myötä koko odotuksen ajan..

Vierailija

Olen 25v kotiäiti/yksityinen perhepäivähoitaja(työskentelen 3pv/vk), pohjois-pohjanmaalta.Mies on 30v oppisopimusopiskelija(valmistuu 6/06).Esikoinen,poika on 1v9kk. La aika laskurin mukaan 9.6.06.Asutaan rivitalonpätkässä ja haaveillaan omakotitalosta...

Vierailija

Minä olen 26v ja mies vuoden vanhempi. Odottelemme toista lasta. Esikoinen on nyt 1,5v.

Palasin esikoisen jälkeen takasin toukokuussa töihin, joten noin vuoden kerkeen olemaan töissä ennen uutta äippälomaa.

Omakotitalo on rakenteilla, pitäisi valmistua loppuvuodesta.

Vierailija

Joo, rakennamme lähelle pääkaupunkiseutua. Talo on 169/192 neliötä + autokatos/varasto. Meillä on muutto parin kuukauden päästä. Ihanaa päästä kohta laittamaan ja sisustamaan uutta kotia!

Synnyttämään menen Helsingin Naistenklinikalle.

Vierailija

Minä olen 27-vuotias ja mies muutaman kuukauden vanhempi. Ennen lapsen syntymää ehtii mullakin 28 tulla täyteen. Asustellaan Oulussa rivitalokaksiossa. Tarkoitus kesällä alkaa katselemaan isompaa asuntoa, mutta vauva saa vielä syntyä tähän.

Mulla on yliopisto-opinnot loppusuoralla, viimeinen vuosi nyt menossa. Yritys ajoitettiin siten, että vaikka heti tärppäis ehtisin kuitenkin valmistua. No, heti sitten tärppäs ja laskettu aika ois tuossa 5.6. ja tarkoitus ottaa paperit ulos toukokuun lopussa. Tietenkään nyt ei voi tietää, meneekö kaikki niin hyvin, että voin täysillä tehdä opintoja loppuun asti. Mulla on menossa jo toinen tutkinto ja olen ehtinyt välissä olla töissäkin, joten nyt tuntuu hyvältä vaiheelta aloittaa jälkikasvun tekeminen ja olla kotona vaikka muutama vuosi putkeen.

Hyvää torstai-päivää kaikille kesäkuisille ja toivotaan, että tämä pino kasvaa!

Vierailija

Esittelen minäkin myös itseni. ikää on 22v ja avomiehellä saman verran. Espoossa asustellaan, ja tällä hetkellä opiskelen hoitoalaa ja toukokuun lopussa olisi tarkoitus valmistua. Ja Mies tekee töitä autojen parissa, vaikka onkin sähkömiehen paperit.. :) Eihän sillä väliä ole mitä tekee, kunhan tykkää työstä..:)

Toivotan kaikille kesä-äideille paljon onnea ja tsemppiä!

Huono olo on vain merkki siitä, että pikkuisella on kaikki hyvin!

Vierailija

Täälä ilmoittautuu kans kesäkuussa ensimmäisen saava neitokainen vm 81, mies on vm 77. Molemmat työelämässä ollaan, mies insinöörinä ja minä viransijaisena. Vaasassa asustellaan kerrostalokaksiossa.

siis laskettu aika on kait tossa 5.6.2006. (kiekon mukaan) Ensimmäinen neuvola on 18.10.05. Vähän jänskättää kun ne ei silloin kun soittelin laittanu mihinkään raskaustestiin uudestaan. (kotitesti on kuulemma tosiaan luotettava)

Raskaus on sujunut aika huonosti alussa. Olin ihan tuskassa kivuista ja välillä itkun välillä huusin tuskasta kun oli niin kovat supistukset. Nyt ei supistuksia ole tuntunut. Tällä viikolla on ollut vähän etova olo. Ja meinasi pukla tulla töissä kun haistoin työkaverin hiushoitoaineen tuoksun.onko mulla ollut jotain vastaavaa?

Vierailija

Esitten myöskin itseni:

Olen 27 v rouva, mies kohta 30. Esikoista odotetaan. La olisi laskurin mukaan 11.6.06.

Innolla odotamme ensimmäistä neuvolaa, mikä on marraskuun alussa.

Tää on kaikki niin uutta ja ihmeellistä, eikä osaa vielä edes käsittää tätä todeksi!!! : )

Vierailija

Täällä yksi kesäkuussa kolmennen mahdollisesti saava äityli.

Ikää on 30v ja mies 31v, vanhemmat lapset 5v ja 3v, molemmat tyttöjä, joten saa nähdä kasvaako akkavalta meidän perheessä edelleen. LA on kait joskus 11.6 vaan eiköhän tuo varmistu jahka joskus saan sen neuvola ajan varattua. Hyviä vointeja kaikille,

täällä voidaan hiukan pahoin ;)

Vierailija

Eli minä olen 30 v ja mies 33 v, ja esikonen 2 v . Laskettu aika on 5.6. . Lapsille tulee aika tarkkaan 3 vuotta ikäeroa.

Oulussa asustellaan, ja pitäisi varmaan katsella vähän isompaa asuntoa. Itse olen töissä yliopistolla tutkimushommissa ja mies team managerina IT-alan firmassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat