+20 kg veks!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Pistän mittoja uudestaan:

- lähtöpaino:64kg

- väli tavoite:58kg

- tavoite:50kg

painoindeksi 25,2

Nyt suurta zemppausta kyllä me pystytään!Lähdenkin tästä

aamulenkille.(poltaa enemmän rasvaa kehossa kun lähtee tyhjällä vatsalla)

Kommentit (11)

Vierailija

Eli vähähiilihydraattisen ruokavalion,jos olet kiinostunut niin käy lukemassa www.karppaus.info ja silikonitieto.net.Et siis syö leipää,perunaa,riisiä,vaaleita jauhoja,pastaa jne.On tosi tehokas mulla nyt 4 päivä ja 2kg lähtenyt!Jos kiinnostuit niin pomppaa tohon karppaus listalle=)Toki olen kanssasi meidän omalla +20kg veks!Se pointsaus ei ollu mun juttu=/Helpompi laskea hiilareita....

Vierailija

Paino tänä aamuna=59kg

Lähtöpaino=65kg

Tavoite=50kg

Johan se paino alkoi taas tippua!Olin jo varma että paino ei putoa=/Mutta ainahan on näitä välikausia kun paino junnaa paikallaan.Ens viikonloppuna on mun vapaailta ja lähden siskoni kanssa juhlimaan.Pitää light juomia juoda...Olen ollu viimeksi tammikussa joten mammat vp on sallittu=)Ihanaa että mun farkut kokoa 40 alkaa olla jo vyönkin kanssa isot.Mites sinulla?

Vierailija

mun mies aloitti karppaamisen tuossa viitisen viikkoa sitten (on muuten lähteny 7kg pois!) ja hän löysi kaupasta hyvän tuotteen..

Pirkalla on Luomu Lehtileipä.. (täysjyvävehnänäkkileipä)

yhdessä palassa on n. 3,3g hiilareita (esim tavallisessa ruispalassa on 11g)

Itekin yritän saada painoa pois, mut en oo millään varsinaisella dieetillä.. Mullakin pudotettavaa on 20kg (olen tuolla painontuunaajissa..) mutta varmaan jossain vaiheessa on otettava järeämmät keinot käyttöön.. joko pointsaaminen tai sit tää atkins.. (tuo pointsaaminen vaan on ehkä vähän vaikeeta kun on niin paljon ristiriidassa karppaamisen kanssa..ja mies kun on jo sillä niin pitäs melkein tehä kahet ruuat..)

tuli vaan mieleen että paljonkohan on tavallisessa näkkärissä hh? ei oo koskaan tullu katottua..

Vierailija

Eli kaikki liha.kala,kana,äyriäiset on sallittuja.Kanamuna kaikissa muodoissa.SOKERI KIELLETTY!KÄYTÄ MAKEUTUKSEEN HERMESETASTA.JUOMAT EI SAA SISÄLTÄÄ FRUKTOOSIA!ASPARTAAMI JA ASESULFAANI K ON SALLITTUJA.Ei leivitettyjä/paneroituja tuotteita,ei leikkeleitä jotka sisältää nitriittejä

Vierailija

Mulla vaaka näytti tänään 60kg!-5kg pois yes!Taitaa kyl suurinosa olla nesteitä,mutta toivottavasti katosi läskiäkin=)on mulla kyl kevyempi olo!!Tsemppiä kovasti!

Vierailija

Munakas on alkanut minuakin yököttää=/Nyt jumitan 60kg,mutta olenpa silti tyytyväinen=)2 viikossa 5kg pois,on se aika hurja vauhti,mutta niinhän se alussa meneekin.Aamupaloja siis.

-paistetut salaminakit(saa lidlistä)

-pekonia ja salaattia

-bulgarian jugua ja marjasekoitus(itse laitan vielä 4tlk mansikka fun light mehua)

-leipäjuustoa,kahvia,oltermannia,meetwurstia ja kurkkua jne.

-liha lautanen(meetwurstia,salami nakkeja,pekonia)

Vierailija

- kananrintaleike valkosipulivoilla vihersalaatti

- pekonisalaatti(kurkkua,tomaattia2kpl,jäävuorisalaattia,paprikaa,kermajuustokuutioita)

- juustomunakas,kinkkumunakas,pekonia ja munakokkelia

- tonnikalaa,kanamunaa(keitettyä)kurkkua yms.

- leipäjuustoa

- jauhelihapihvit kinkkujuusto täytteellä

- lohimedaljongit sitruunan,tillin ja salaatin kera

- valion maitorahka,tilkka kermaa marjoja.

- mehukeitot

Vierailija

Sain peräti tasan 1kg putoamaan viikossa. Vähän antaa tsemppiä sekin.

Minä olen kans kovasti kiinnostunut tuosta karppaamisesta. Vositko oikein rautalangasta vääntää mulle, et mitä siinä saa syödä ja mitä ei. Tuo laittamasi linkki oli kyllä hyvä ja antoi paljon tietoa, mut kerro vaikka mitä olet yhden päivän aikana syönyt, niin ehkä pääsen jyvälle siitä ja kokeilen itsekkin.

Minä vaan olen ihan kauhean kova syömään leipää ja se voi olla aika tiukka paikka..

Vierailija

Olin tuossa muutama vuos sitte Zone-dieetillä pitkään ja mielikuva on että hiilareita lakseskeltiin silleen.. Oli muutne tehokas, kunhan vaan jakso laskee..

Laskeskelen itse tällä hetkellä pointseja, mutta jos ei tahdonvoima riitä, niin täytynee kokeilla jotain uutta... Nyt vielä onnistuu, kun on kotona, mutta vuodenvaihteen jälkeen tulee ihan varppina onkelmia, kun palaa töihin. Olen opettaja ja menepäs sitä nyt sitten pienessä koulussa oman luokan edessä ronkeloimaan... ja sitten se yli innokas keittäjä vielä...

Vierailija

koettanut hillitä leivän ja puuron syöntiä ja hyvin on mennyt. Jospa tämä karppaaminen alkas pikku hiljaa mennä päähän.

Alkuun tuntui ihan hullulta, että saa syödä tuollaisia ruokia, kun on oppinut laskemaan pisteitä ja joka suupalasta suunnilleen kauhistelin, että kuin taas menee pisteitä, mutta hitaasti hyvä tulee.

Pistä hyviä vinkkejä aamupalaksi, kun tuo munakas ei oikein ole minun suurta herkkua, vaikka kuin siihen puskee täytteitä..

Mutta palataan asiaan..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat