Miksi noi Jehovat ei hiffaa, et ei kannata tulla uudelleen ovelle vaikka kuin suoraan sanois?

Vierailija

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

miksi ette ole rehellisiä ja sano suoraan, kuinka asia on? Jehovantodistajat kyllä uskovat ihan ystävällistäkin puhetta. Voi sanoa suoraan ettei halua heidän enää tulevan. Laittavat sen muistiin kyllä ja kunnioittavat pyyntöäsi.

Vierailija

Minä uskon,että Jeesus on Jumala,niin johon lähtevät.

Jehovat kun uskovat,että Jeesus oli enkelipoika. Eivät ole siis kristinuskovia.

Kerran jäivät mun kanssa änkkäämään,että ei Jeesus ole Jumala,ei missään niin sanota. Menivät hiljaisiksi,kun luin kohdan Ilmestyskirjasta,jossa Jeesus sanoo " minä olen A ja O(Alfa ja omega)ensimmäinen ja viimeinen,alku ja loppu." Siihen ei ollut niillä enää mitään sanottavaa ja häipyivät vähin äänin.

Vierailija

ja et halua että tulevat ovellesi uudelleen.takuuvarmana silloin eivät tule.

jos olet epävarma kiertelet niin silloin voi ajatelle että et ole varma, samoin talossa/asunnossa voi asua useita ihmisiä ja joku heistä voi olla kiinnostunut.elämäntilanne voi muuttua tänään ehdottomasti kielteisesti suhtautuva voi huomenna olla kiinnostunut.

mutta suora puhe on paras tapa.voit toki soittaa vantaalla sijaitsevaan toimistoonkin.

Vierailija

...kaverini isä on ateisti ja suhtautui heihin vihamielisesti, sieltä löytyi sellainen kynällä tehty merkki oven pielestä. Osasivat etsiä, koska naapuri oli pyytänyt katsomaan, mitä raapustivat sinne.

Jos et halua jehovia ovellesi niin voit myös soittaa heidän seurakuntaansa ja ilmoittaa asian sinne, hoituu sitäkin kautta. itse ratkaisin asian antamalla heille lapun, jossa on numero uskonnon uhreiksi joutuneiden auttavaan puhelimeen. Ymmärsivät yskän eivätkä ole tulleet täällä uudessakaan kodissa vaikka käyvät naapureissa...

Vierailija

sanoivat etteivät häiritse kun vauva voi vilustua vedossa ja kysyivät voivatko jatkossa puottaa postiluukusta lehtisiä.

sanoin joo,eivät ole pimputelleet kelloa sen jälkeen vaan tosiaan jättäneet vaan lehdet luukusta.

Vierailija

mitkäs muut uskontokunnat kiertää ovelta ovelle? Täällä imatran seudulla ainakin kiertää muitakin kuin Jehovantodistajia. Ei ole vain tullut kysyttyä ketä ovat.

Vierailija

Eli sanoin, että minä olen uskossa, kuulun ev.lut kirkkoon enkä halua heitä ovelleni enää. Että minulla on oma uskoni, enkä siitä luovu. Eivät tulleet enää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat