Peppusexsistä!!!!

Vierailija

Miten saisin eukkoni kiinnostumaan peppusexsistä??

Olen monen monta kertaa ottanut aiheen puheeksi mutta ei. Meillä sänky puuhat menee aina saman vanhan kaavan mukaan, hän ei ole kiinnostunut minkäänlaisesta vaihtelusta aina samaa, asentokin on melkein joka kerta sama vanha lähetyssaarnaaja. alkaa todentotta tympimään.

Olen tosiian ehdotellut mm. peppusexsiä, se kiinnostais minua todella paljon, asiasta ei ruveta edes keskustelemaan sanoo vaan et kyllä sit joskus. Millonhan se joskus on, olen kullut ton saman jutun jo 3vuotta. Olen muutaman kerran koittanut järjestää sänkyyn jotain uutta, esim. kerran eukon ollessa päälläni ratsailla aloin hyväillä hänen kakkospesää mutta yllätys yllätys hän suuttui hyppäsi pois satulasta ja homma jäi siihen. Todella masentavaa.

Miten saisin asiasta edes keskustelun aikaan??

Alkaa pikku hiljaa tuntumaan että olen valinnut ilmeisesti naiseni värin, eikait kukaan voi elää lopunelämäänsä parisuhteessa jossa sahataan samaa vanhaa rataa, ei vaihtelua, ei mitään.

Antakaahan vinkkejä asiaan??

Kommentit (14)

Vierailija

en ollut ensin kovin innostunu, mutta suostuin kokeilee koska mies niin halusi ja sillä ehdolla että jos en tykkää niin ei koskaan enää.

Yllätyin todella koska se olikin ihanaa, nykyään se kuuluu meidän seksielämäämme säännöllisesti.

Suuseksiä rakastamme molemmat joten sitä on myös.

Vierailija

Mies kerrtoi kerran " salaisesta" fantasiastaan harrastaa kanssani peppuseksiä. Meni siinä hetki sulatellessa, mutta sitten päätin yllättää mieheni ja ehdotinkin sitä itse. Mies oli äärimmäisen onnessaan siitä, että saa toteuttaa fantasiansa. Minäkin opin pitämään asiasta. En varsinaisesti nauti, mutta kiihottaahan se, kun mies on aivan hurmoksessa saadessaan naida peppuun. Nykyään se kuuluu osana seksielämäämme. Mielestäni peppuseksi on asia johon ketään ei saa pakottaa eikä sellaista edes niin toiselta odottaa. se on kiva ekstra puolison kanssa, jos molemmat sitä haluavat. Minä haluan, että seksielämämme on monipuolista ja molemmat saavat siitä tyydytyksen. Asentoja vaihdellaan joka panon aikana ja joka kerta on siis aivan oma lukunsa. En ymmärrä naisia jotka eivät voi rakkaalleen antaa nautintoa. Vaikka seksi ei itseä niin kiinnostaisikaan niin voihan sitä joustaa toisen takia.

Vierailija

On myös tärkeätä, että peppusormitusta tehdään oikealla ajoituksella. Lähellä naisen orgasmia on oikea ajoitus! Kiihottavaa! Mutta ei varmaan kaikista naisista!

Meillä kokeiltu penistä peppuun joskus, mutta ei oikein sytyttänyt kumpaakaan. Ehkä joskus kokeilemme taas paremmin valmistellen..

Vierailija

eiköhän se vaimosi siinä ala sitten lämmetä kun näkee miltä se anuksen venytys näyttää ja tuntuu.

tiedätpähän itsekin vähän paremmin mitä olet vaatimassa

Vierailija

meinaat siis tuon takia vaihtaa eukkoa?se onkin h-tin järkevä syy.oletko ajatellut että kaikki EIVÄT todellakaan pidä siitä.itse suostun siihen vain humalassa ja hyvältä se ei juurikaan tunnu.mielestäni tuo toinen mesta on tarkoitettu siihen touhuun!mahtaisitko itse tykätä,mieti sitä.ehkä kannattaa vaihtaa eukkoa jos rakkautesi on kiinni sexi leikeistä,panopuita löytyy joka lähtöön!!!!!

Vierailija

Kaikkihan eivät ole kovin " vapaamielisiä" seksin suhteen, vaan pidättyvyys kahlitseet. Toisaalta tekis mieli kokeilla vaik mitä, mut sit ku tosi paikka tulee, niin aina jänistää...

Eli mun kohdalla homma toimi niin, että pikkuhiljaa kuvioihin tuli lehdet, filmit ym. lelut. Mieheni tunsi tietty mut tarpeeks hyvin ,että uskalsi tuoda kaikkee lehdistä alkaen. Siitä se sit lähti. Sit kun sain itselleni tunteen, että kaikki onkin vaan musta kiinni ja homma etenee just siihen tahtiin kun ite haluan...

Eli tuo voi viedä aikaa pitkäänkin, mutta kannattaa...

Reissut ja muut yhteiset jutut tukee hommaa. Osta kullallesi vaik aluks joululahjaks geishakuulat. Minä sain ne ekana leluna...

Tsemppiä yritykseen.

Vierailija

onko teillä suu-sexiä?vastatkaa kaikki ketkä eivät pidä suihin-otosta?pitäisikö tehdä vain sen takia kun tietää että mies pitää?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Viimeinen kysymys lähinnä miehille. Miten tästä asiasta ja sen " oikeasta" suoritustavasta vihjata isännälle? Tuntuu jotenkin tylyltä sanoa, että " jos haluat kakkoseen niin sitten muistat kortsun tai liukasteen jne." Varsinkin, kun meillä ei ihan kauheasti noista sänkyjutuista puhuta..

Vierailija

Kertokaapas vinkkia miten tuo peppusexi kannattaa hoitaa. Kerran on kokeiltu muttei mitenkään erikoiselta tuntunut. Jäi kuitenkin ajatus kytemään, että potentiaalia voisi olla vaikka minkälaiseen nautintoon. Ja mieskin vaikutti nauttivan jo silloin..

Eli siis liukastetta, entäs käytättek kumia? Joskus muistan lukeneeni, että mikäli tarkoitus siirtyä " normaaliin" sen jälkeen niin bakteerit siirtyy helposti.

Viimeinen kysymys lähinnä miehille. Miten tästä asiasta ja sen " oikeasta" suoritustavasta vihjata isännälle? Tuntuu jotenkin tylyltä sanoa, että " jos haluat kakkoseen niin sitten muistat kortsun tai liukasteen jne." Varsinkin, kun meillä ei ihan kauheasti noista sänkyjutuista puhuta..

Vierailija

Minusta kaikkein tärkeintä on avoimuus ja toisen huomioon ottaminen. Ei toiseltaa voi vaatia, tai jos vaatii, niin ei siitä ainakaan mitään hyvää seuraa. Itse oon naisena ollu kovin vastahakoinen peppusexiin. Se vaan tuntuu aika vastenmieliseltä, varsinkin kun on peräpukamia.. Mut suihkun jälkeen sekstaillessa oon joskus nauttinu siitä, kun mies sormittaa peräaukkoon. Mutta niinkun joku sano, niin ajoitus on tosi tärkeää. Yleensäkään mulla ei mikään mee läpi, jos mies on liian " kerralla asiaan" -linjalla. Oon hidas lämpenemään. Joskus tietty oon valmiiks kovin kiihottunu, mutta yleensä se kyllä vaatii aika pitkää lämmittelyä, ja minusta se kaikessa rauhassa lämmittely on nautittavaa. Suuseksistä nautitaan molemmat (molemmin päin), mutta mä en kykene ottamaan loppuun asti. Jotenkin se sperman suuhun tuleminenkin tuntuu vastenmieliseltä. Seksi on niin herkkä alue, että kannattaa edetä toista kunnioittaen. Kun huomioi toisen, niin voi saada peljon enemmän itsekin.

Vierailija

Tosi hyvä tuo ed. vastaus!!

Mieluusti menet ostamaan PITKÄN ja PAKSUN kurkun. Annat sen eukolles ja eikun sitä sun peräreikään n. 10 minsaa. Eiköhän ala eukkokin syttymään -- voi ollatosin, että ite et enää vouhkaa asiasta. Lycka till.

Vierailija

Itse saan parhaat nautinnot peppeseksistä, kun tyydytän itseäni samaan aikaan sormilla, myös mies tuntee tämän, plus nauttii siitä visuaalisesta puolestakin...

Paras asento on tähän nainen selällään, tyyny pepun alla...

AP, turha vissiin ees kysyä, mutta naisesi ei ilmeisesti ole koskaan tyydyttänyt itseään edessäsi????

Yritä rohkaista naista tähän...

Ja A&O peppuseksissähän on liukaste ja HYVIN rauhallinen aloitus!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat