Huhuu ghia!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kävin jo jyväskyläläisten pinossa huhuilemassa, mutta laitan tämän myös näin omaksi aloituksekseen, jos löytäisit paremmin.

Me Vauvan sivuilta kadonneet Tammikset05 haluaisimme sinut mukaan yhteisöömme, jos haluat tulla. Laita mulle postia osoitteeseen kattimus@hotmail.com, niin kerron lisää meidän yhteisöstä. Sisälle pääset halutessasi mun kautta. Kaikkea hyvää sinulle ja pikkuisellesi!

Porenn, tammitytön05 äiti

Kommentit (8)

Vierailija

Me olemme tuolla Tammisten yhteisössä todellakin tietoisia Ghiasta.Ja ollaan nyt monen päivän aikana pohdittu Ghian mukaan pyytämistä!Sillä hän jos kuka ansaitsee ja tarvii vertaistukea meiltä ystäviltä,jotka aktiivisesti (minä kuitenkin vähemmän rankan raskauden vuoksi) kirjoittelimme tammisten pinossa täällä odotuspuolella.

Ghiahan kirjoitti täällä joku aika sitten,että hänestä olisi kiva joskus kuulla meistä.Siitä se ajatus lähti.Ei me tätä pyyntöä mistään lonkalta heitetty,vaan siltä pohjalta että me välitetään.Ethän Ghia ole pahoillaan?Meillä kun on hyvin lämmin henkinen yhteisö,niin ajateltiin näin!Täydestä sydämestä.

Ystävyydellä kotihaukka

Vierailija

Kauniisti sanoit kotihaukka; että olen tammitytön-05 äiti. Kyynel tuli silmään, taas kerran. Koska niinhän se on!

Mielelläni kuulisin muista tammiksista, olen niin monet kerrat miettinyt millaisia(tyttöjä,poikia,tummia,vaaleita jne!) lapsia saitte!

Joten varmasti laitan Porenn sinulle postia viikonlopun aikana!

Ja kiitos kutsusta!

Ghia ja papu rv20+5

Vierailija

Ihanaa kuulla sinusta!

Tervetuloa Tammisten yhteisöön! Kuten tammitoukka ja Porenn jo sanoivat, olemme siellä usein miettineet, miten voit ja mitä sinulle kuuluu.

Onnea odotukseen!

Tilli ja Tuuli (tasan 8kk tänään)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat