apua kaipailen..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

miehellä on synttärit 5.11, hyvä päivä siis lauantai..no itellä laskettuaika on 23.11 joten kovin ei pysty mitään ihmeitä kehittelemään tms mutta jotenkin olisi häntä kiva muistaa kun on niin hienosti mua jaksanut ja tukenut..vuosiakin tulee täys 25. onko kellään siis mitään ideaa mitä voisi hälle järkätä?? upseeri ammatiltaan ja moottoripyörät mielenkiinnon aiheena mutta mistäs mä sellaseks muka muutun..urheilijaluonnekin..laitoin hohtokeilauksen jo korvantaakse mut sinnekin tartteis saaha kamuja mukaan ja niistä ku ei koskaan ota selvää..mutta ideoita kaivataan :)

-neitoperhonen ja Toukka 33+1

Kommentit (1)

Vierailija

Mutta se ei taas toimi enää marraskuussa...mutta entäpäs jos ottaisi yhteyttä miehesi kavereihin ja keksisitte heidän kanssaan jotain kivaa?

Esim. järjestätte pikku bileet vaik teille kotia ja kaverit yrittää viivytellä miestäsi jossain et saat huushollin bile kuntoon, sit pojat tulee suoraan illan viettoon...

Tai sit sovitte miehenne kavereiden kaa et kukaan ei muka pysty lähteen minnekkään (kaikilla valemenoja) sit joku järkkää bile paikan ja yksi kavereista soittaa et voi sittenkin lähteä ja pyytää miestäsi hakeen ja kun mies tulee paikalle on siellä ylläty, kun kaikki kaverit onkin mukana...siellähän voi sit vaikka pelata pleikkarilla, lautapelejä tms.

Jos haluat itse mukaan niin ehkä jokin leffa ja hyvää ruokaa ylellisesti ulkona olisi kiva tai sit vaan ostat kaikkea hyvää ruokaa mistä mies tykkää kotiin ja kokkailet hänelle ja vietätte laatu aikaa ihan vaan kaksitaan.

Mutta luulen että miehesi kaverit lähtevät innolla mukaan järkkäämään yllätystä ja hehän tietävät mistä miehesi tykkää ja mistä innostuu!

Onnea vaan yllätyksen järkkäämiseen. =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat