Pitääkö tuossa Liberon sadevaate keräyksessä olla vain noita pupu-merkkejä ?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eikö ne poika-merkit kelpaa ? Siinä ilmoituksessa kun on maininta, että merkit näyttävät tältä eli pupuilta. Noita poika-merkkejä meillä on vaikka kuinka, mutta pupuja ei ole kuin pari. Tietääkö kukaan ?

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

vanhoja merkkejä 60kpl... katsotaan tuleeko meille ja naapurille sadevaatteet, minusta vanhat merkit pitäisi käydä koska meidän cm:ssä pari kk sitten ostetussa paketissa oli vielä vanhat merkit.

Vierailija

tuusannuuska:

Lainaus:

vanhoja merkkejä 60kpl... katsotaan tuleeko meille ja naapurille sadevaatteet, minusta vanhat merkit pitäisi käydä koska meidän cm:ssä pari kk sitten ostetussa paketissa oli vielä vanhat merkit.

Koska tarjousaikana 1.9.-21.12.05 ostetut merkit kelpaavat, niin aiotko tosiaan perustella Liberolle, että olet ostanut 30 pakettia vaippoja syys-lokakuun aikana?? Tulipahan vain mieleen...

Vierailija

Onko nämä nyt pupua edeltäviä vai kehtaanko ollenkaan lähettää näitä sinne naurettaviksi :)

Mulla olisi juuri 20 näitä ...

Ties mitä varten olen säästänytkin! (kun kuopus on kulkenut halpiksissa varmasti puoli vuotta jo...)

Vierailija

Eli meillä on myös ollut housuvaippapaketeissa vanhoja merkkejä ihan Prismassa sekä myös lähikaupassa eikä asuta missään tuppukylässä. Viime viikolla taisin ostaa lähikaupasta ensimmäisen paketin, jossa pupumerkkejä. Onneksi nuo pienemmän vanhat merkit teippivaipoista kelpaavat, niin saa edes jotain. Mutta epäreilulta tuntuu tuo " hyväksymiskäytäntö" ...

Vierailija

Kertoisitko kun/jos sadevaattet saat, että kävihän nuo vanhat merkit varmasti. Noista kamppiksista kun ei aina oikein tiedä, sanovat ja lupaavat yhtä mutta tekevät toista...

Kiitos!

Vierailija

mä lähetin ison satsin merkkejä (uusia ja vanhoja) ja tänään tuli kirje jossa hattu ja rukkaset, sadetakkeja en saanut kun vanhat merkit ei kuulemma käy... vähän harmittaa jos toiset on kuitenkin vanhoillakin merkeillä saaneet.

Vierailija

Laitoin merkit menemään (vanhan mallisia) ja samalla laitoin päivämäärän ja paikan, mists moisilla merkeillä varustettuja vaippapaketteja oli tarjolla (17.10.2005 eli täysin kampanja-aikana). Mutta housuvaipoissa ko liikkeessä oli kyllä jo pupumerkit.

Vierailija

Ostin juuri Citymarketista 2 housuvaippapakettia, sellaisessa laatikossa. Niissä ainakin oli vielä sellaiset vanhat vaippamerkit, eikä mitään pupuja.

Vierailija

Tuosta linkistä kun menee vaan siihen valokuvauskilpailuun..Eli mihin lähetetään ja montako merkkiä? Ja minkä kokoisia noi sadeasut ovat?

Vierailija

Lurulude! Mä lähetin just niitä merkkejä, joissa kaveri vetää pöksyjä jalkaan. Niitä mopomerkkejä en ole nähny missään meidän vaippapaketeissa. Oilisko niitä ollu isompien lasten vaippapaketeissa tai housuvaipoissa? Eiköhän nekin käy.

Vierailija

Olin tosi yllättynyt, kun tänään tuli postin mukana sadetakki ja -hattu. Viime maanantaina pistin merkit postiin ja viikossa tulivat. Yleensä Liberolta on saanu odottaa tuotteita pari kuukautta.

Eikä tosiaan tarvinnu olla niitä uusia pupumerkkejä, vaan vanhat merkit kelpasivat.

Mun mielestä se pupusadetakki oli oikein kiva. Mulla ei tosin ole hurjaa kokemusta sadevaatteista, mutta hyvältä tuntui ja näytti :).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat