Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko kellään tälläisiä oireita ihan raskauden alussa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Minulla on neljäs päivä menossa näitä oireita. Lihaskivut, päätä vihloo, oksettaa (en oo oksentanu), väsyttää, huippaa, paleltaa, öisin on vaikea nukkua kun pitää koko ajan vaihtaa asentoa jne. Miusta nämä ei kullosta ihan perinteisiltä raskausoireilta. Kävin tänään lekurilla ja hän siinä tutkiessaan kysyi pariinkin kertaan että voisinko olla raskaana. No meen nyt sit aamulla labrakokeisiin, kaipa he kattovat senkin että oonko raskaana.

Kommentit (9)

Vierailija

Kuumetta on ollu parina päivänä, joka ei kylläkään viittaa raskauteen. Ja nyt parina päivänä on ollu sormien nivelet tosi jäykät kun oon heränny (silloin kun odotin esikoistani minulla oli paljon tuota sormien jäykkyyttä ja muulloin sitä ei ole ollut) ja valkovuoto on lisääntynyt. Alavatsassa tuntuu vähän väliä pieniä nipistyksiä, yleensä jommalla kummalla puolella. Periaatteessa voisin olla raskaana mutta emme ole tekemällä tehneet vauvaa... Joo ja ne labrakokeiden tulokset saan vasta keskiviikkona. Kertokaa ihmeessä mitä mieltä ootte näistä minun oireista. Tämähän voi toki olla ihan vaan joku sairaus.

Vierailija

mua paleli ja lihaksia särki ihan kun flunssassa. Istuin helteellä viltti päällä sisällä, kun ulkona oli muka niin kylmä (muut ottivat aurinkoa). Eli toivottavasti vauva olisi kiva yllätys!

Kerro hei ihmeessä meille testituloksesi!

Vierailija

kuumeessa nyttekin olen, plussasin apteekin tikulle tai parillekin kun ei mies ollut uskoakseen että ne viivat on tosia. parin viikon päästä eka neuvis. kauhee jomotus ja huimaus ja närästää. alavatsaa juilii ja turvottaa. nyt kahdeksan viikkoa täynnä, ehkä.

Vierailija

Lisäys tuohon äskeiseen, alavatsa on jotenkin ihan turvoksissa. Verkkareissa ja muissa löysissä housuissa olen viihtynyt viime päivät. Vatsa ei varsinaisest ole kasvanut mut jotenkin vaan turvoksissa. Omituista... Menkat pitäis alkaa viikon päästä.

Vierailija

Mulla siis pitäisi menkat alkaa vasta ens viikon lopulla, mutta toivottavasti ei ala. Laskurin mukaan nyt olisi siis vasta menossa rv4.

Noita samoja oireita oli eilen, lähinnä huimausta ja pahan olon tunnetta.

Eli onko muilla ollut siis noita oireita jo näin aikaisessa vaiheessa?

Sari

Vierailija

Ihan samaa minulla. Epäilen, että kipeäksi tulossa... Pitäisiköhän käydä kuitenkin raskaustesti tekemässä =).

Olisipas iloinen melkein vahinko =)))... Kuopus 5 kk...

Kerrohan miten kävi kun tuloksen saat!

Uusimmat

Suosituimmat