Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesäkuu -06 laskettuja aikoja?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Plussasin melkein vuoden yrityksen jälkeen neljännestä yrityskerrasta. Meille tehtiin icsi ja pakkassiirrot siihen päälle. Viimeinen jäljellä oleva alkio sitten tarrasi kiinni. Hyvä niin, hoidot olisivat menneet sitten tauolle pidemmäksi aikaa. Esikoinen on kohta 2v.

Onko muita joilla la on kesäkuun alkupäivinä? Alustava la laskurin mukaan on 5.6. Millaisia oloja ja millä mielellä olette ? Mulla on tänään rv 5+1 ja aika huonovointinen olen ollut. Nälättää ja väsyttää, lisäksi on outoa päänsärkyä. Vielä menee lugesteroneja ja zumenoneja lääkkeellisen pas:in tueksi, joten niistäkin saattaa johtua osa oireista, niin ja maha on aika turpea. Vähän pelottaa että tämä menee kesken kun näinkin pitkään yritettiin ja toivottiin. Odotan seiskaviikon ultraa jossa selviää enemmän.

Kommentit (7)

Vierailija

hauska on la-päivä sulla, niin mullakin - 26062006. jotain ennettä TÄYTYY olla kun esikoisen la oli 22022002 - syntyi sitten 59 minuuttia sen yli...

tällä kertaa juhannuksen odottaminen alkaakin jo hyvissä ajoin :-))))

Vierailija

Mulla historia on aika epätoivoinen :

2002 eteenpäin toivottu lasta ja oltu sen jälkeen 4 inseminaatiossa, 1 IVF ja 2 passia. Tuloksena meillä on 5 keskenmenoa. Nyt sitten viimeisestä hoidosta tuli kauan toivottu positiivinen tulos ! Tosin alavatsakivut on sitä luokkaa, etten ole kovin positiivinen tästä(kään).

Mulla on myös APC-resistenssi (veren mutaatio), mikä kuulemma voisi selittää näitä keskenmenoja.

No, joka tapauksessa kävin tänään naistenklinikalla, jossa lääkäri tsekkasi, että kohdussa näkyi ihan oikeassa paikassa kiinnittyneenä 2 munasolua !!! Nyt mä oon ihan onnesta soikeena ja todellakin ristin käteni, että saan nämä pienokaiset juhannukseksi kotiin tuhisemaan. Kuitenkin mun historialla ei kannata paljon alkaa hurraamaan, mutta saahan sitä toki olla iloinen niin kauan, kuin tätä kestää ! Murehdin sitten, kun/jos tulee taas ulos ennen aikojaan.

Nyt vetelen primaspania (100 mg), Klexanea ja vielä toistaiseksi lugesteroniakin, joten aikamoinen satsi otettavana jokainen päivä.

ET

Vierailija

laskettu aika 3.6.

Yritystä takana puoltoista vuotta ja yks tuulimuna. Hoidoissa kesästä saakka.

Tänään käytiin alkuraskauden ultrassa lapsettomuusklinikalla, eli nyt rv 6+3 ja siel oli 4,3mm alkio ja sydämen sykekin näkyi.

Eli helpotti ihan hirmusti! :) Nyt on sit keskenmenon riskikin kuulemma paljon paljon pienempi ku nähtiin syke. Kai sitä nyt uskaltaa sit soittaa kohta puoliin neuvolaankin...

Vierailija

... mutta niin onnellisena saanen ilmoittaa lasketun ajan olevan alustavasti 17.6. laskurin mukaan...

Kovin, kovin alussa siis ollaan, mutta pakko päästä purkamaan onnellisuutta ja samalla epätodellista oloa johonkin. Vanhemmille ja ystäville emme ole vielä uskaltautuneet kertomaan onnellisesta uutisesta. Katsotaan jaksanko odottaa sinne ekaan ultraan saakka...

Meille kävi samanmoisesti kuin teille Weetis, että viimeinen jäljellä oleva huurunenä antoi plussan testiin.

Olin aika epätoivoisin mielin tämän viimeisen huurunenun suhteen, koska se oli uudelleen pakastettu ja lisäksi siitä tuhoutui sulatuksen yhteydessä yksi solu (8->7), mutta sitten ennen siirtoa se oli ehtinyt kuitenkin jakautua jo 10-soluiseksi eli on varmaan sitkeä sissi =)

Taustasta sen verran, että eka Icsi tehtiin 3/03, jonka tuoresiirto ei onnistunut. 8/03 pas onnistui ja tytön tyllerö on nyt kohta 1v 5 kk.

8/05 tehty pas epäonnistui ja heti perään tehty pas 9/05 onneksemme onnistui. Toivottavasti tuottaa sitten aikanaan tulostakin.

Meilläkin hoidot olisivat menneet " jäihin" joksikin aikaa, jos onnistumista ei olisi tullut. Mielessä kävi jo hoitojen lopettaminen täysin, vaikka takana " vasta" yksi hormonistimulaatio. Lukumäärällisestihän meillä ei ole hoitoja paljon takana, jos vertaa jonkun muiden taustaan, mutta henkisesti aika on ollut rankkaa.

Eli olen kyllä Erittäin Kiitollinen tästä onnistumisesta, kunpa pienokainen nyt vain jaksaisi mukana loppuun saakka.

Huh, uskallanko mainita jo raskausviikot...?

Oiskohan niitä nyt sitten huimat 4+4.

Eikös ne lasketa niin, että siirtopäivä on rv 2 vai?

Siirto tehtiin luonnolliseen kiertoon, joten Luget loppu eilen.

Ajoittaista huimausta on ja etenkin iltaisin etovaa oloa, kuitenkin nälkä yllättää tämän tästä. Samat oireet ed. raskaudessakin. Lisäksi olen ollut erittäin väsynyt. Voisin ottaa pieniä päikkäreitä useasti päivässä ja nukkua yöunet kellon ympäri...

Onnellisin ja pelon sekaisin tuntein odotan ekaa ultraa, joka on 1.11. Silloin olis rv 7+4. Voi kunpa aika menis sinne saakka nopeammin...

Milloin Weetis sulla on ultra, joko tiedät päivän?

Epätodellisin terveisin

katti

Vierailija

Laskettu aika olisi 20062006 (mun laskut) eikös olekin hauska päivä?

Taustaa sen verran, että kaksi tuoresiirtoa ja 5.pas tulokset: esikoinen yli 2v, yksi km rv 16 ja loput tyylipuhtaita negoja nyt tätä lukuunottamatta. Tänään verikokeissa oli oikein hyvät arvot ja vaikka viime syksyinen keskenmeno kummitteleekin niin melko luottavasin mielin ilmoittaudun mukaan.

Pakkaseen jäi vielä yhteen olkeen alkioita odottelemaan, mutta meidän osalta hoidot on loppu jos tämä raskaus saadaan onnelliseen päätökseen ja sitten vielä katsotaan se viimeinen pas...

Onnellisesti mukaannne pyrkivä?!

Vierailija

Meillä on eka ultra takana, sitä vähän kiirehdittiin kun aloin vuodella kirkasta verta. Onneksi kipuja ei ollut. Ultrassa näkyi pienen pieni lapsenalku ja syke. Vähän tätä alkua nyt varjostaa hematooma joka vuotelee välillä. Odotan vain että nämä alkuviikot olisivat ohi ja päästäis 2/3.

Henkisesti en olisi jaksanut enää yhtään epäonnistumista. Meillä olisi ollut edessä uusi icsi jos nyt ei raskaus olisi alkanut. Olen todella onnellinen ja kiitollinen tästä mahdollisuudesta ja toivon että päästään loppuun asti.

Weetis 7+3

Vierailija

Katin kanssa mennään ihan samoissa. Ylihuomenna taitaa tulla 5 viikkoa täytee (jiiiha, tuuletusta). Vielä on piiiiitkä matka maaliin, mutta kunhan tämän PIINAAVAN alun yli päästään, niin sitten...

Mulla on ajatukset ihan koko ajan mahassa ja mietin, että mitenköhän siellä menee. Pientä väsymystä ja ehkä huonoa oloa ajoittain on. Voi tosin olla, että mun mielikuvitus tekee nuo oireet.

Ultra on 27.10., eli parin viikon päästä. Silloin sitten saadaan tieto onko kyydissä 1 vai 2 alkiota.

Katti, kyselin tuolla lapsettomuuspuolella, että onko edellisiä lapsia. Vastaus: kyllä on, tyttö 4v 9kk. Sai alun ihan luomusti, muttei mitenkään helpolla.

Hermoja tähän piinaan!!!

Uusimmat

Suosituimmat