Lennen talvihalarit

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mitä mieltä olette olleet tämä vuotisista malleista? Meillä käytössä viime syksynä ostettu välikausihaalari ja ollaan tykätty kovasti. Odotin kovasti talvimallien tuloa myyntiin - turhaan.

Mikäköhän idea on laittaa karva tyttöjen malliin, karvareunus oli irroitettavissa vain yhden värin hupussa. Ei vaikuta minusta järkevältä?! Seuraava ihmetyksen aihe oli jalkaleksujen puuttuminen... Miten muut oletteko tykänneet näistä Lennen malleista? Onko Lennen talvihaalarit olleet aikaisempina vuosina millaisia? Lukisin mielelläni myös positiivisia komentteja näistä malleista ;)

Kommentit (8)

Vierailija

... enkä näe millä tavoin se olisi epäonnistunut :-). Jalkalenksut löytyy, ei ole mitään karvareunusta ja kaikin puolin haalari vaikuttaa laadukkaalta ja kivalta. Aika tavanomaisen näköinen se on (kuten jokseenkin kaikki haalarit Ticketiä lukuunottamatta) mutta yläosan vaaleansininen on helein mitä markkinoilta tällä hetkellä löytyy - tai mitä itse olen nähnyt.

Vierailija

Ylaosa vaaleansininen, alaosa tummansininen. Tykkasin puvusta kovasti, koska oli niin selkeat varit, ei mitaan raitoja. Hupussa ei ollut karvaa ja jalkalenkit loytyivat. Hyvin kesti kaytossa ja tana talvena on serkukku-tytolla.

Vierailija

On helppo ommella itse napit housujen sisäpunttiin ja siihen kiinnittää reikäkuminauhat. On sitten tarvittaessa helppo myös vaihtaa uuteen.

Eli niiden puuttuminen ei ole mikään ongelma.

Vierailija

olleet mitä meillä on ollut käytössä.

Tuo myyntipolitiikka ihmetyttää minuakin..

eri paikoissa näkee aivan eri malleja...erilaisilla hupuilla samaa haalaria yn.

Ainoastaan väristä voi päätellä minkävuoden malli kyseessä.

Itse en myöskään välitä noista karvahupuista.

Vierailija

Lenne haalari. Lennen sivuilla on kuva ko. haalarista poikaväreissä, tytölle se oli t.sin alaosalla. Yläosassa vaaleanpunainen ja marjapuuronpunainen. Minusta ihan mukava " perushaalari" ei mitään karvaa hupunreunassa ja hyvät jalkalenkit. Hattuja oli sitten sitä vaaleampaa punaista ja rukkaset marjapuuron punaiset.

Linkki lennen omaan kuvaan. Haalari siis malliltaan numero 514.

http://www.lenne.ee/index.php?id=1171

Vierailija

Kaikille kolmelle lapselle Lennen talvivaatteet. Isoimmalle tytölle karvahuppuisen ruusuaplikaatiolla olevan roosan värisen takin ja olkaintoppahousut. Pojalle haalarin jossa yläosa vaaleaa havunvihreää ja beigeä, alaosa musta. Pikku tytölle vauvamallin haalarin niillä metkoilla kukkajutuilla, mitä yhdessä tyttöjen hatussa on Lennen sivuilla kuva. Tätä kukkajuttua oli hupun sisäpinta ja hihansuiden käänteet ja sisäpuoli ihanaa pehmeää fleecen tuntuista kangasta, hihoissa ja punteissa liukaspintaista. Vaatteet ovat todellä lämpimän oloisia ja kankaat veden kestäviä. Jokaiseen asuun ostin hatut ja rukkaset samoilla väreillä.

Ostin ne Tallinasta ja siellä myös huomasi sen, että oli hieman eri malleja ja värejä tarjolla eri paikoissa. Erittäin kauniita tosin aivan kaikki.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat