Vierailija

Tuleva aviomieheni on ollut väkivaltainen ja myös pettänyt edellisiä avokkejaan. Lapsia on useille eri naisille mutten tiennyt kaikista, koska mies ei tapaa säännöllisesti ketään lapsistaan (asui ennen toisaalla).

Miehen ystävä puhui suunsa puhtaaksi humalapäissään ja nyt oon TODELLA sekaisin...

Ollaan tunnettu jo puolisen vuotta ja luulin tuntevani miehen ;(

Kommentit (9)

No häät on onneksi vasta sovittu, ei pidetty.

Sinuna peruttaisin ne ja jos haluat vielä olla tämän miehen kanssa niin jatkatte seurustelua. Vaikka sitten asutte yhdessä, mutta opettelette tuntemaan toisenne.

En tiedä olenko tiukkapipo, mutta minusta 6kk jälkeen ei mennä naimisiin. Silloin ollaan vielä seurusteluasteella.

Aika hurjaa että uskaltaa edes ajatella avioliittoa puolen vuoden seurustelun perusteella.

Nyt äkkiä perut koko homman. Älä ala pilaamaan elämääsi tuommoisen miehen kanssa. Paljon helpompi sinun nyt on hänestä erota kuin vasta sitten kun teillä on lapsia ja yhteistä omaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joka ei välitä lapsistaan, aikalailla yksinhuoltaja saa olla vaikka parisuhteessa eläisikin.

Ehdottaisin että ei huolita tuollaisia miehiä, jotka lapsensa hylkäävät.

puolessa vuodessa kun ei opi toista tuntemaan, kuten huomasit!!!

aika hätäistä touhua muutenkin jos puolen vuoden seurustelun perusteella ollaan jo naimisiin menossa...yhteenmuuttamisen vielä ymmärtäisi mutta että avioon..

Miks hel*etissä menisit naikkuihin 6kk tuntemisen jälkeen ja ihmisen kanssa joka ei pidä yhteyttä lapsiinsa?!? Siihen vielä väkivalta ja pettämiset ni joopa joo... Tää penaali tarvis terottimen...

se joka hakkaa yhdessä parisuhteessa, tekee sen miltei takuuvarmasti seuraavassakin. Ja mieti, se on ollut niin pahaa, että suhteet ovat loppuneet.

Puoli vuotta on lyhyt aika. Itse olen naimisissa ollut 6 vuotta ja vieläkin mies jaksaa yllättää. Useimmiten ja onneksi sentään positiivisesti.

Lähde kun vielä voit eikä laopsia teillä ole.

Selvitä asioiden todellinen perä. Opettele ensin tuntemaan mies paremmin ennekuin ainakaan suunnittelette perheenlisäystä. Häät jäihin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat