Jos eka synnytyksesi oli yliaikainen ja käynnistettiin, miten kävi tokan tai kolmannen kanssa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli onko näissä jotain kaavaa kukaan havainnut?

Kommentit (12)

Vierailija

kaksi käynnistettyä synnytystä viikoilla 41+5 ja 41+3, käynnistys viikkojen ja oman toivomuksen vuoksi. Nyt meneillään 39 viikko, ja olen alusta asti ajatellut että yli mennään tälläkin kertaa. Mutta saapas nähdä...

Vierailija

Esikoinen käynnistettiin rv 41+6.

Kakkonen leikattiin kiireellisellä sektiolla rv 34+4.

Kolmas alkoi käynnistymään itekseen, kerralla alkoi tyhjästä supistukset 10 minuutin välein ja vauva syntyi rv 39+2.

Nyt neljäs mahassa rv 36+3 ja jänskättää miten käy...

Vierailija

koska epäiltiin lapsiveden vähentyneen & verenpaine oli nousussa.

Toinen lähti itsekseen käyntiin myös rv 41+6 supistuksilla ja lapsiveden tihuttelulla.

Vierailija

Esikoista käynnistettiin kohdassa 42+5, käynnistyi laiskasti ja lopulta leikattiin 42+6. Toinen syntyi 39+2 ihan omia aikojaan alakautta ja mulla oli synnytyksessä semmoinen olo, että " nytkö? eihän tämän lapsen pitäisi syntyä vasta kuin kuukauden päästä?" ja kolmas tuli tismalleen laskettuna päivänä.

Vierailija

esikoisen synnytystä " vauhditettiin" , omat hiljaiset, laiskat supistukset tuli 10-15 min välein ja pieni oksitosiinitippa auttoi ne vauhtiin.. tosin synnytys pysähtyi ja lopulta mentiin kiireelliseen sektioon. Viikkoja oli 41+6.

Toinen meni myös samoille päiville, ei vaan käynnistynyt ite, eikä edes lääkkeillä/tipalla, joten taas leikattiin.. Viikkoja oli 41+4.

Tälläinen kokemus minulla..

Vierailija

Kaksi seuraavaa alkoivat itsekseen ja syntyivät alakautta (esikoinen siis syntyi kiireellisellä sektiolla). Kuopus myös käynnistettiin rv 42+2 ja hänkin lopulta syntyi kiireellisellä sektiolla.

Vierailija

Apua...

Mitä nää 42+ ja 43+ viikot on???

Eikö raskaus pitäisi käynnistää viimeistään 42+0 ?? Että on vielä 43+5 viikoja tuntuu hurjalta...

Epätietoinen

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat