10 asiaa joita kaipaat kun taaperovuodet ovat ohi!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Luin työmatkalla kotiin tullessa junassa Vicky Iovinen kirjaa Tyttökavereiden opas taaperovuosiin ja itkua pidätellen luin tän listan. Myönnän, olin väsynyt ja ikävä kotiin mutta silti...Oli niiiin hellyyttäviä. (Mulla 1v8kk poika)

10. Suhina joka taaperon vaipasta kuuluu kun hän kävelee.

9. Hänen pömppövatsansa joka pilkistää paidan ja housujen välistä.

8. Tapa jolla hän lausuu sanan " nannekavhu" .

7. Hänen mehukkaat suukkonsa.

6. Hänen kykynsä muuttua takaisin vauvaksi kun häntä väsyttää.

5. Hänen kätensä jotka kertovat hänen ruumiinlämpönsä.

4. Hänen uskonsa taikuuteen.

3. Se miten hän on puhuvinaan puhelimessa.

2. Se miltä hänen hiuksensa näyttävät kun hän herää aamulla.

1. Se miten hän ottaa kasvosi käsiensä väliin ja sanoo:

Mä lakattan sua.

Jatkakaa listaa!:)

Kommentit (9)

Vierailija

Jalkoja kaipaan varmaan eniten. Niille puristelen joka päivä ja kattelen kun ne on niin hassun näköiset kun hän juoksee vaippasillaan. Ne on niin suloiset! Kohta ne alkaa ohentua neitimäiseksi..nyyh.

Sitä kun laulaa Ihahhaata niin tosissaan ja sekoittaa sanat:)

Nyt tuli jo niin ikävä että pakko mennä antamaan pusu kun nukkuu..

Vierailija

IHan tulee tippa silmään,vaikka just on tyttö tullu taaperoikään,mutta isoveljen ajoilta osaan ajtella että nämä on juuri ne katoavat ihanat jutut..

Vierailija

Pienet kädet jotka aamuyöllä ilmestyvät hiuksiini.

Pyyntö päästä " äitin sysiin" .

Omat sanat, joita olen ahkerasti kirjannut muistiin ja jotka ovat juuri katoamaisillaan (2v3kk).

Vierailija

meidän 1 v 8 kk ikäinen poikamme...

*nukkuu yönsä yhdessä 3 vuotiaan isoveljensä kanssa yhteisessä huoneessa.

Hyvin usein aamuyöstä/varhaisaamusta kuuluu parkettiin paljaiden jalkojen " lämpsivä" ääni, ja poika tulee jalkopäähän, punnertaa itsensä sängylle ja könyää väliimme. Tyytyväisenä tuhahtaa ja nukahtaa kiinni äitiin ;)

*Kun hän kävelee/juoksee syliin ja sanoo hellyttävällä äänellään " äiti tyytty" (= äidin syliin) ;)

*kun hän näyttää vekkuli-ilmettään, puree etuhampaillaan tuttia ja heiluttaa sitä jännästi suussaan ;)

*kun hän yllättäen tulee viereeni, ottaa päästäni (niskasta) kiinni, kietoen pienet kätensä pääni ympäri ja moiskauttaa pusun poskelleni ;)

*kun hän kikattaa (kikattaa kuin pikkutyttö), en voi olla ilahtumatta ;)

*pienet hyppyset, mitkä vilkuttavat somasti ;)

Vierailija

Lapsi tulee yllättäen halaamaan ja sanoo " Ihana äiti!" Epäilen vahvasti, että tapa tulee karsiutumaan viimeistään murrosiässä...

Vierailija

11) miten nauraa ja juoksee heti suoraan syliin, kun menen työpäiväni jälkeen hakemaan hoidosta.

(töissä nyt ja tuli ikävä heti kun luin tuon listan...)

Vierailija

kaikkia ei varmaan vielä osaa sanoa, kun lapsi edelleen pikkuinen taapertaja, mutta jo nyt osaan kyllä veikata, että se paljaiden varpaiden tepsutus / läpsytys lattialla. Isommat lapset kävelee käsittääkseni niin hyvin, ettei niistä enää kuulu samanlaista hellyyttävää ääntä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat