+~+~ENSIKOT~+~+ (6.10.)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[color=green]Hyvä Herra Haikara,

tässä on lista kaikista meistä [b]Ensikoista[/b], jotka haaveilemme ensimmäisestä ikiomasta vauvasta. Tilaamme kaikille ainakin yhden nyytin ja toimitus tietenkin pikana. Jos törmäät tätiin matkalla, harhauta sitä niin, ettei se enää pääse kiusaamaan meitä!

Parhain terveisin,

[b]Ensikot:[/b][/color]

[color=deeppink]♥ [b]NapNap[/b] olen 23v ja avomieheni on 22v. Yritys aloitettiin helmikuussa 05.[/color]

[color=deeppink]♥ [b]jansku82[/b] ikää molemmilla 23. Yritys alkoi huhtikuussa 05.[/color]

[color=blueviolet][b]tokkopa[/b] Me ollaan 29-vuotiaita, pillerit jätettiin pois helmikuun 05 lopussa.[/color]

[color=blueviolet][b]Kristiin@82[/b] olen 23 ja mieheni 27. Pillerit jätettiin pois 10/04. Todettu pco 8/05 -lääkitys clomit+terot.[/color]

[color=deeppink]♥ [b]Sande81[/b] Mulla ikää 24 ja avomiähellä 21. Pillerit jätettiin kaappiin huhtikuun 05 alussa.[/color]

[color=deeppink]♥ [b]ally81[/b] Kolmenkympin puolessa välissä molemmat, mies pari vuotta mua nuorempi.[/color]

[color=deeppink]♥ [b]katju84[/b] Oulusta ollaan ja ikää molemmilla 21v. Pillerit jätettiin pois joulu-tammikuussa ja tammikuussa 05 alkoi yritys[/color].

[color=blueviolet][b]Nepsu75[/b] Ikää mulla on 29 ja miehellä 33. Miehellä jo entuudestaan yks lapsi. pillerit jätettiin huhtikuussa 05.[/color]

[color=blueviolet][b]jessica2[/b] Minä siis myös 29-vuotias, tänä vuonna vielä pamahtaa 30 lasiin kylläkin. Mies on 33-vuotias. Asumme Turun seudulla. Yritys aloitettu 06/05.[/color]

[color=blueviolet][b]Daalis[/b] Ikää on minulla 28 ja miehellä 30. Ensimmäistä on toivottu meidän perheeseen 12/04 lähtien.[/color]

[color=blueviolet][b]pepsimax7[/b] Molemmat ollaan 26vee ja yritys alotettiin toukokuussa 05.[/color]

[color=blueviolet][b]Nuppu-78[/b] Yritys aloitettu pari viikkoa sitten eli 06/05. Olemme molemmat avopuolison kanssa 27 vuotiaita ja asustellaan Lahden seudulla.[/color]

[color=blueviolet][b]Katariina77[/b] Viides kierto lopuillaan totista yritystä.[/color]

[color=blueviolet][b]tiituli[/b] Minä 25 ja mies 24. Yritys alkanut elokuussa 2004.[/color]

[color=deeppink]♥ [b]K@isa[/b] Olen 29-vuotias ja mies 30-v. Asustelemme pääkaupunkiseudulla ja aloittelemme tässä hiljalleen tositouhuja.[/color]

[color=blueviolet][b]Tintu80[/b] Minä ja mies ollaan molemmat 25 vuotiaita ja esikoisesta haaveillaan. Jätin pillerit pois toukokuun 05 alussa.[/color]

[color=blueviolet][b]viivi99[/b] Yritystä on ollut elokuusta 04 lähtien ja ikää on itsellä 25v. ja miehellä 31v.[/color]

[color=blueviolet][b]justagirl[/b] Täällä turkulaistyttö, ikää 26 v, miehellä 30.Yritys alko helmikuussa 05.[/color]

[color=blueviolet][b]mooli[/b] Olen 30v. Suur-Helsingistä, mies kymmenisen vuotta vanhempi ja ekaa kiertoa yritetään nyt kesäkuussa 05.[/color]

[color=blueviolet][b]marinda[/b] Minä 26 v ja avomieheni 27 v. Ensimmäisestä vauvasta haaveillaan, pillerit jätetiin pois huhtikuussa 05.[/color]

[color=blueviolet][b]anvi82[/b] ollaan yritetty toukokuusta 05 asti.[/color]

[color=blueviolet][b]Brooke73[/b] Olen 31-v, miehellä ikää jo 43-v.[/color]

[color=deeppink]♥ [b]JJ-82[/b] yritys aloitettiin 07/04 ja yksityisellä käytiin tutkimuksissa 04/05, jolloin sain neljän kierron clomikuurin. Plussa tuli meille kuitenkin luomukierrosta kun noi 4kk clomit oli kokeiltu :-)[/color]

[color=blueviolet][b]mimmiliina-82[/b] Helsingistä ollaan, ikää 23 vuotta ja yritys aloitettu 05/2005. Eli kaksi " kunnon" yritystä takana, ilman tulosta. Pillerit olen lopettanut jo joskus pari vuotta sitten ja sen jälkeen ollaan käytetty vain kondomia.[/color]

[color=deeppink]♥ [b]April76[/b] 29v., mies 30v pääkaupunkiseudulla. Pillerit jätetty pois jo joulukuussa 04.[/color]

[color=deeppink]♥ [b]Br1t[/b] me ollaan minä 19 ja mies 25, pillerit pois 7/2005. Haaveissa ollut silti jo vuodesta 2003.[/color]

[color=deeppink]♥ [b]Lilli81[/b] Pillereitä söin noin 7-vuotta, pois jätettiin 6/05. Minä olen 24-vuotta ja avopuolisoni 28-vuotta. Yhteistä taivalta on 7-vuotta, joista kihloissa viimeiset 3-vuotta.[/color]

[color=blueviolet][b]Jansku1974[/b] Minä olen 31v ja mies 32v. Heinäkuussa aloitimme yrittämisen ja ensimmäinenhän tämä on, minulle![/color]

[color=blueviolet][b]Minttuli79[/b] Ikää 26 vuotta, miehellä 31 vuotta. Yritys aloitettu 08/04, silloin jätin pillerit pois. Tuulimuna 07/05.[/color]

[color=blueviolet][b]quiero3[/b] Olemme pk-seudulta, minä 24 v ja mies 25v. Vauva ollut tilauksessa jo tammikuusta 05 lähtien.[/color]

[color=blueviolet][b]Emmi979[/b] olen itse 26 ja mieheni 29 ja Helsingissä asustellaan. Pillerit jätin joulukuussa 04.[/color]

[color=blueviolet][b]taelsa[/b] Minä vm. 78 ja mieheni vm. 65. Yritystä ollut joulukuusta 04 lähtien, vaikka ehkäisy jätettiin pois jo vuosi sitten.[/color]

[color=blueviolet][b]Rietu76[/b] Minä 29 ja avomies kohta 34. Asustellaan iloisessa Itä-Suomessa. Toukokuussa 05 ehkäisy jätetty pois, edetään nyt " fiilis-pohjalta" . Epäsäännöllinen kierto vaikeuttaa asiaa :-([/color]

[color=blueviolet][b]daami76[/b] Minä 29v, mies 34 v pk-seudulta. Yritystä 11/2004 alkaen.[/color]

[color=blueviolet][b]Tappert[/b] Minä 25v ja avokki 23v. Eka luomukierto vasta meneillään pillereiden jäljiltä (syyskuu 05) - ja nyt jo kauhee jännitys päällä.[/color]

[color=blueviolet][b]olivia-80[/b] Ollaan molemmat 25 ja varaslähtö yritykseen otettiin 09/05.[/color]

[color=blueviolet][b]jj31[/b] Pääkaupunkiseudulta, minä 31-v ja mies 30-v. Yritys aloitettiin elokuussa -04. KM 9/05.[/color]

[color=blueviolet][b]Oon@77[/b] 28 v. Pillerit pois 12/04, yritystä enemmän ja vähemmän siitä lähtien.[/color]

[color=blueviolet][b]PauliNea[/b] Ikää minulla jo 34 ja miehellä enemmän :).Ehkäisy jätettiin pois 4/-05.[/color]

[color=blueviolet][b]Diotima[/b] Minä ja mies 30v, Helsingistä. Pillereistä luovuttu kesällä -04, jonka jälkeen " varmoilla päivillä" menty. Kunnon yritys aloitettu elokuussa -05 eli tähtäillään vähän toisin päin noita päiviä.[/color]

[color=blueviolet][b]Niamey_85[/b] Minä 20v ja avopuoliso 28v. Yritys aloitettu toukokuussa 05. Yksi keskenmeno (8.9.05) rv.6.[/color]

[color=blueviolet][b]hippi-hiiri[/b] Täällä olisi yksi ekasta haaveileva 22 vee tyttönen, mies 23. Yritys aloitettu 6/05. Pco todettu 8/05 ja terot lääkityksenä... [/color]

[color=blueviolet][b]keinuhepo[/b] Mä oon 28-vuotias ja mies 24v. Pirkanmaalla asustellaan ja jälkikasvua yritetty heinäkuusta 2005 alkaen.[/color]

[color=blueviolet][b]QueenBzZ[/b] Me ollaan 22v aviopari Lahdesta, Vauvakuumeilu ja vauvan puuhailu 7/05 :)[/color]

[color=blueviolet][b]Mii-[/b] 26 vuotta ja Keski-Suomi.[/color]

[color=blueviolet][b]käärö[/b] Ite oon 22 vuotta ja mies 25. Ollaan Tampereelta, ja yritys alotettu 06/04 ja yhtään haamun haamua ei oo tikkuun tullu. Ite oon testeissä keväällä käyny ja ultrattukin on endo epäilyn vuoksi, miestä ei oo vielä testattu.[/color]

[color=plum]+ ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ +

PLUSSANNEET:[/color]

[color=deeppink]

♥ jansku82 la 27.2.06

♥ NapNap la 8.3.06

♥ katju84 la 23.3.06

♥ ally81 la 7.4.06

♥ Sande81 la

♥ Nepsu75 la 15.4.06

♥ April76 la 17.4.06

♥ JJ-82 la 9.5.06

K@isa la 23.5.06

♥ Lilli81 la 5.6.06

[/color]

Kommentit (5)

Vierailija

elikkä siis olen 20 ja mies 23, pillereitä söin vuoden ja lopetin ne 07/04. eli yritystä siitä asti. niin kaukaa pohjoisesta ollaan :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat