Hyvä lääkäri Itiksen Pikkujätissä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta!

Olen varaamassa pikkuneidille aikaa Itiksen Pikkujättiin, olisin kysynyt kokemuksista kuka siellä olis hyvä lääkäri. Neidillä on pitkittynyt nuha ja niin kauhee yskä, ettei saa nukuttua yöllä eikä lima meinaa tulla pois ollenkaan.

Kiitosta taas!

-Tiziana

Kommentit (14)

Vierailija

...Pikkujätissä viimeisen kolmen vuoden aikana ihan kiitettävästi... Kaikki lääkärit ovat olleet hyviä. Jo mainittu Timo Vartia osasi käsitellä 3-v. poikaa mukavasti. Meidän pikkuneitimme oli 3-viikkoisena Sinikka Anttilan hoidossa, hoiti aivan ihanasti. Samoin pojan kanssa meillä on Anttilasta hyviä kokemuksia.

Mutta kuten sanottu, kaikki Pikkujätin lääkärit ovat ottaneet meidät vakavasti ja hoitaneet hyvin, eli minä kelpuuttaisin hoitamaan kenet tahansa.

TEL ja kullannuput

Vierailija

... jo noin kahden vuoden ajan. Irina Björk hoitanut meidän lapsipotilaamme aivan loistavasti, samoin muut lääkärit kuten tuo huumorilääkäriksikin tituleerattu Hannu Kuisma.

Minusta P-Jätin kaikki lääkärit ovat erittäin ammattitaitoisia mutta sittenhän meillä vanhemmilla on niitä niitä erilaisia lasten sairaustumisista johtuvia tilanteita - missä olemme niin maxihuolissamme lähes kaikesta lapseen liittyvästä, että saatamme ylireagoida lääkärin tai hoitajan puhumaan tai lapselle tehtäviin toimenpiteisiin tms. ja sitten todetaan, että lääkäri on sitä ja tätä.

Itse olen joutunut ' opettelemaan' lääkärissä käyntiä lapsen kanssa ja viimeksi meni jo vallan hienosti. 2,5 v tytär antoi lääkärin kuunnella keuhkot, katsoa korvat ja katsoa suuhun. Istui itse tuolilla ja äiti oli aivan ihmeissään. Lääkäri vielä lopuksi kehui tytärtä kuinka hienosti kaikki meni, aikaa käytti runsaasti ja selvitti asiat perusteellisesti. Enpä voi valittaa. (" ;)

Vierailija

Lämpimimmin voisin suositella Timo Vartiaa. Hän on erikoistunut vastasyntyneisiin, mutta osaa todella hyvin käsitellä myös isompia lapsia. Muutenkin on todella mukava ihmisenä ja ottaa aina vanhempien huolen todesta!

Toinen suosikki Itiksen pikkujätissä meillä on Hannu Kuisma. Hänkin on todella ammattitaitoinen.

Itse yritän aina ensin saada ajan Timo Vartialle, mutta jos ei onnistu niin sitten Hannu Kuismalle.

Asuttiin ennen Helsingissä, mutta vieläkin, vaikka asutaan Tuusulassa, niin ajetaan lääkäriin itiksen pikkujättiin Timo-lääkärin luokse! :o)

Tulehan sitten kertomaan mitä mieltä olit lääkäreistä!

Vierailija

Yritän saada ajan jommalle kummalle. Lähinnä juuri tuo on tärkeää että meidät otetaan vakavasti(en todellakaan juokse turhan takia lääkärissä) ja sit se että otetaan huomioon, että kyseessä on pikkupotilas. Sunnuntaina käytiin Ruusulassa ja sattui " huono" lääkäri. Tunki stetoskoopin välittömästi rintaan ja voitte arvata mikä huuto:( Ei ollenkaan rauhoitellut tai jutellut tytölle. Korvatkin katsoi mielstäni vain ohimennen, vaikka tytöllä kertyykin nopsasti vaikkua korviin ja ne pitää yleensä puhdistaa hyvin, enneku sinne edes näkee mitään.

Mutta kiitoksia vinkeistä, nyt soitan Pikkujättiin.

-Tiziana

Vierailija

1 v 8 kk ikäisen pipiläisen kanssa, ja lääkärinä oli Fjalar Suni.

Mukava ja osaavan oloinen lääkäri :)

Reilu viikko sitten samoisessa lääkärissä kävimme saman pojan kanssa, tällöin lääkärinä Anne Mäkipernaa. Mukava hänkin :)

Muiden lääkäreiden nimiä en nyt muista, aina ollut mukavan ja osaavan oloisia lääkäreitä, mutta nämä nimet tulevat mieleeni näin lähiviikoilta.

Vierailija

Aivan ihana tyyppi joka todella ottaa pikkupotilaan huomioon. Juttelee lapselle ja siinä sivussa vanhemmille. Toinen hyvä on Hannu Kuisma, jos tykkää huumorintajuisesta lääkäristä.

Uudestaan en itse mene Irina Björkin luokse, oli hieman ikäviä kokemuksia hänestä.

Mutta nämähän on vain mielipiteitä ja niitä löytyy niin monta kuin ihmisiäkin.

Onnea matkaan ja toivottavasti pikkupotilas paranee pian.

T. Nuhanenäisen pikkupojan mamma

Vierailija

Irina Björk ainakin, niistä mitä nimeltä muistan.

Asiallinen, mutta ei mitään parempaa mielikuvaa sitten tullutkaan.

Itse toivoisin taaperolääkäriltä jonkunlaista kontaktia ja hymyilyä lapselle yms. Mutta ihan ehdottoman hyvä Lääkäriasema tämä kuitenkin on. Aina mielummin Pikku-Jättiin, kuin johonkin räkäselle Terveyskeskuspäivystykselle jonottamaan vastausta " kyllä toi tosta ohi menee.. -JA SEURAAVA POTILAS" ;)

Vierailija

Eli kiitokisia kaikille, jotka vastasitte viestiini.

Käytiin perjantai-iltana Kristiina Malmströmillä ja oli oikein mukava asiantunteva. Ensimmäistä kertaa meidän pikkuneiti antoi lääkärin kuunnella, tutkia korvat ja nielun ilman itkuja, istui nätisti mun sylissä:)

Saatiin lääkkeet, mutta tyttö saa edelleen yöllä karmivia yskänkohtauksia:( Toivottavasti yskä alkaisi jo helpottamaan tai muuten joudumme taas kerran lääkäriin.

-Tiziana

Vierailija

Me ollaan myös käyty kerran tuolla oliko se nyt Irina Björk..vaikka kaveri kovasti varoitti. Mulla ei mitään valittamista, asiallinen lääkäri ja meillä oli oikein hyvät keskustelut.

Sain illaksi ajan Kristiina Malmströmille, jota eräs ystäväni on kovasti kehunut. Hänhän on erikoistunut allergioihin, mutta on kai päivystysvuorossa. Joten käydään nyt katsomassa.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

-Tiziana

Vierailija

Mun lapset ovat nyt 34,25 Ja 23 vuotiaat.Hannu Kuisma on hoitanut heitä kaikkia vauvasta 18 vuotiaaksi. paras lääkäri.Muisti vielänperheemme kun sattumalta tapasimme kaupungilla. Olimme kanta-asikkaita kun pojilla vakava astma.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat