***ENSIKOIDEN iloinen viikonloppu 40***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

mulle kävi pari vuotta aivan samoin, reippaana tyttönä aloin tekemään villasukkia isälleni joululahjaksi ( pihi kun olin, ajattelin säästää ja ostaa vain langat..) ja niinhän siinä kävi että niistä tuli aivan jätit :) mutta harjoitus on tehnyt hyvää, nyt tulee suhkot sopivan kokoisia, kun itselle tekee. muut saavat jäädä ilman :)

lueskelin tuossa nuita aikaisempia ajan kuluksi, ja huomasin ett olin saanut Q:lta oikein kehuja :) kiitos positiivisylistyksestä, parhaansahan tässä yrittää, vaikka välillä hirmuvaikeaa onki.. :) mutta asiasta nuttuun, niin voi kun osaisin myös tehdä sellaisia.. pitäis olla kyllä tosi tarkat ohjeet, että tulisi edes sinne päin :)

kuten jo aikaisemmin mainitsinkin niin meillä todellakin oli sitten niitä sukulaismiehiä kylässä, ja siinäpä se ilta sitten meni oikein taidokkaasti, kun yritit selittää miksi meillä on farmariauto, hyllyt täynnä piirrettyjä, talonrakennus aikeet jne, muttei kuitenkaan lapsia tulossa. oli TOSI piinavaa.. :( onneksi on nuo meidän haukkumakoneet jotka tarvitsee pihatilaa ja kunnon auton kuskaukseen :) mutta piirrettyjä ei voinutkaan laittaa niiden piikkiin, sai siinä sitten selitellä että nokun itse tykkään niin hirmuisesti niistä :)

oma napa: kp 35 / epämääräinen menossa. päätin etten enää ikinä edes yritä arvata kierron pituutta enää. kerranki mulla jäi " kahdet menkat tulematta" (ajallisesti olis näin voinu olla..) mutta kertaakaan en plussaa saanut aikaiseksi. ja nyt näyttää siltä että vois ihan hyvin käydä taas niin... :( mutta kuten joku sano, niin kauan kun tätiä ei näy, toivo elää :) ehkä nämä viime päivien mahanippailut onki ollu ovisnippailuja, kuka tietää :)

odotellen ja toivoen, fiorella

Vierailija

Huikauhistus, kuinka surullisia uutisia oli vanhan listan loppusilla! (Eilen en ehtinyt pariinne ollenkaan, joten nyt kovalla kiireella päivitän tapahtumia...) Jansku: oon kauhean pahoillani puolestasi, IIIIiso rutistus sinulle! Ja pikaista tervehtymistä Pepsille!!!

Moolin juhlinta alkaa tarttua! Täytyy tästä itsekkin yrittää raahautua baanalle, vaikka viime reissusta onkin jo aika kauan aikaa... Pikku piletys saattaisi virkistää. * jää suunnittelemaan ....*

Oikein mukavaa viikonlopun alkua koko köörille!

Vierailija

Tässä olisi vielä vajaa nelisen tuntiä töitä jäljellä ennen kuin viikonloppu koittaa. Ajattelinkin samantien suunnata kauppaan ja sitten varmaan pienille päikkäreille kotiin.

Jospa sitä sitten illalla pääsisi pyörähtämään vielä koiran kanssa ulkosalla. Ressukka eilen ei päässy muuta kuin vähän pellolle juoksentelemaan pallon perässä, kun tällä tädillä oli ratsastustunti vielä illalla.

Täällä ei mitään kummempia ole luvassa.

Tätiä odotellaan saapuvaksi nyt viikonlopun aikana ja niin siinä varmasti tulee käymäänkin, koska mitään kummallista ei tunnu kehossa tapahtuvan että vois edes kuvitella olevansa raskaana. =(

Monet teistä onkin jo kierron puolessa välissä taas pikku hiljaa ja se onkin sitä kaikkein mukavinta aikaa. ;)

Toivokin aina jaksaa silloin nostella päätään.

Toivottavasti kaikilla enskoilla on mukava viikonloppu ja kuullaan taas viikolla (tulee niin vähän käytyä koneella kotona, että tuskinpa tulee tänne kirjoteltua. Mutta eihän sitä tietenkään tiedä..).

Tervetuloa myös uudet ensikot ja Pepsille pikaista paranemista!!

...kuulosti aika ikävältä tuo, että olet sairaalassa ollut.. toivottavasti ei mitään mahdottoman vakavaa.. =( ?

Vierailija

jatkan Fiorellalle:

Itse olen jotenkin niin taikauskoinen tai jotain, etten ole uskaltanut ostaa yhtään esinettä, vaatetta tai tavaraa sille tulevaisuuden nyytille. Ajattelen että jos ostaisin jotain niin sit kävis kuitenkin niin että en ikinä saa vauvaa. Vähän outoa varmaan teistä, mutta näin olen miettinyt jo monta vuotta...

Noniin, nyt oikeasti teen vielä vähän aikaa töitä - heipat taas kaikille!

J.

Vierailija

Toivottavasti viikonlopusta tulee iloisempi, kuten pinon otsikko lupaa!

Ensinnäkin siis pahoittelut Janskulle! Voi vain yrittää kuvitella, miltä susta tuntuu, kun haamu ei sit vahvistunutkaan. ja kuten sanoit, ois ollu helpompaa, jos et ois ehtinyt testaamaan, niin et tietäisi mitä menetit. Voimia, onneksi sulla on kuitenkin ihana iso perhe ja saat varmaan ajatuksia käännettyä välillä muuallekin.

Pepsille pikaista toipumista!

Niin ja tervetuloa kaikki uudet!

Ja +++++++++++++onnea ihan kaikille enskareille!!!!

D.

Vierailija

Olit mooli ainaski mun osalta oikeessa, kävin oikein kunnon juoksulenkin pitkästä aikaa. Eilen oli ajatus, että olisin jokusen siiderin nautiskellu, mutta.. Kai sitä on vanhaksi tullu, kun yhen pullon jälkeen tuli uni.... Tai sit harjotuksen puutetta.

Fiorella: ootteko yrittäny kauan, en muista enkä jaksa noita vanhoja pinoja kaivaa.. :) Eläkä vielä luovuta, ei se plussa kaikilla heti käsittääkseni näy vaikka raskaana olisikaan. Tai sit parempi onni seuraavassa kierrossa. Nyt ei muuta kun hymyä huuleen ja illaksi jotakin kivaa, vaikka yöelämään.

Omaa napaa: kp (joka ikinen kerta joudun sen laskemaan) 17, eli vielä melkein pari viikkoa piinailuun, meneepä aika hitaasti! Parina päivänä (ke ja to) tikuttelin huvikseni, ke oli yhtä vahvat viivat ja to toinen viiva oli jo selvästi himmentyny, eli kai se ovis oli ti tai ke, toivottavasti. Viimeksi kun tikuttelin niin plussa näky monta päivää. En tiedä mistä johtuu... Vai oisko niin etten nyt ovuloinu? Mahaa kyllä nippaili, mutta ei niin kipeesti kun joskus... No ei kai auta kun ootella...

Mukavaa lauantaita! =)

Vierailija

Otin Q:n neuvosta vaarin ja pykäsin viikonloppupinon! JEE!!

Ja kiitos, Q-kuoma, boolikaveria tarvitaan:=)

Tervetuloa taas uudet (joiden nikkejä en muista)!

Täällä mennään kp 15/26-29 ja ovistikkuun pamahti terävä plussa, odottelen miestä kotiin klo 5 maissa ja sitten riennän frendiä vastaan junalle. Menemme tänään kippistelemään ihan Helsingin yöhön! Joten booli-mooli on vauhdissa:=)

Pikaista toipumista ja tervehtymistä Jansku & Pepsis ja iloista viikonloppua ensikoille! Minä sitten niin tykkään teistä!!!:=)

-b-m

Vierailija

Voi hirvitys! Pari päivää pois " kanavilta" ja heti tällaisia uutisia!! Pepsille pikaista paranemista! Ja Janskulle iso hali ja onnea uuteen kiertoon!

Hirveesti olitte ehtineet kirjoitella, kävin kyllä lukemassa viikon ketjun, mutta tähän aikaan ei juuri enää liiku päässä mitään... Kävi kuten ajattelinkin, että viikonloppu menee työkiireissä.. Mutta pakkohan mun oli tänne pikaisesti tulla vierailemaan!

Omassa tilanteessa ei juuri kerrottavaa, ens viikon ovisaikaa odottelen. Kirjoitelkaahan ahkerasti; on kiva lukea teidän juttuja!!!

Öitä!

- Oon@ -

Vierailija

no niinpä sitten tänä aamuna testasin, ja negahan se sieltä tuli.. TAAS. alkaa oikeasti jo jurppia tämä touhu. jotenki kaikki tuntu tuplapahalta kun se meidän hoitolapsi oli meillä viimeyön ja kaikki oli niin ihanaa ja yöki meni tosi mainiosti. niinpä tuli vain sitten tunne että tämä on sellaista elämää mitä me ei varmaan koskaan saada. plääh.

mitäs muille kuuluu?? onko kukaan plussannut? mites kierrot? täällä siis odotellaan tädin visiittiä hampaat irvessä.. :( olen oikein suivaantunut.

pitäisi varmaan tänä iltana ottaa mallia muista ja lähteä vapaalle, eikä jäädä möksöttämään koko illaksi :)

terkkuja ja positiivista energiaa joka impille !! :)

Vierailija

Tappertille pahoittelut äkäpussitädistä! Miten se nyt noin ilkeäksi äityi?

Ja fiorellalle tietysti myös lohtuhali - teillekin olisi suonut jo plussan! Mutta eihän sitä vielä varmaksi voi sanoa, joten odotellaan vielä ja pidetään pientä toivonkipinää yllä, jookos?

Arvatkaa mitä mulle nyt kävi? Saa nauraa!!! Aamulla yritin laskea sitä ovismittarin " elohopeaa" alas mittauksen jälkeen... Sitä pitää ravistaa tosi lujaa ja monta kertaa, kun se ei siis ole oikeesti elohopeaa vaan jotain muuta myrkytöntä (onneksi) seosta. No, reippaana tyttönä sitten heiluttelin sitä niin, että se lensi kädestä päin makkarin ikkunaa ja hajosi tuusan nuuskaksi! Ja nyt pitää sitten maalata taas uudelleen ikkunalauta ja sipaista yhteen kohtaan maalia myös seinään. Voi *******!!! Mehän ollaan siis remontoitu puol vuotta tätä taloa, eikä tää ainakaan tuu ikinä valmiiks, jos aina kaikki hommat pitää tehdä kahteen kertaan, kun mä sössin!

Että mittailut loppui sitten toistaiseksi tähän, kunnes saan hankittua uuden vempeleen. Tekis mieli ostaa ihan tavallinen kuumemittari, kun siinä saa elohopean laskemaan ilman että ranne revähtää :) Mutta en taida uskaltaa, kun sitten jos rikon senkin niin on pahempi juttu sen myrkyn kanssa...

Mitäs muille? Moolilla alkaa taas piina häämöttää, jee! Ens kierrossa piinaillaan sitten taas samoihin aikoihin, kun sä otat mut kiinni. Ai niin, mutta unohdin, että sähän siis plussaat tässä kierrossa! :)

-Q-

Vierailija

Mulle kävi samoin kuin Diotimalle - hukkasin johonkin pitkät sepostukset! Plääh!!!

Krapula alkaa taittua,toista sidua availen:=)

Pahoittelut Tappertille tädistä ja fiorellalle negasta!!! Uuteen yritykseen vaan:=0

Q; olet tosi reipas kun jaksat sitä pikkunuttua vääntää...minkävärinen siitä tulee? Ja olitpas riehunut sen uuden mittarin kanssa....huh...ota vähän iisimmin:=)

Mä olen samoilla linjoilla jessican kanssa, en ole mitään hankkinut tulevalle nyytille enkä edes vauvaosastoilla vieraillut. Olen kait taikauskoinen...

Mitäs sitten muuta...täällä koti-iltaa vietetään, mies katsoo futista ja mä palstailen...

mukavaa iltaa***

-mooli

Vierailija

Joo, haahuillakin on kai odotuspuolella oma pinonsa, ex-haahut vai mikä se nimi nyt olikaan. Olis se kiva, kun sinnekin saatais ensikkopino, joten nyt hopihopi kaikki siirtyy odotuspuolelle. Tehdään oikein joukkovaltaus!

Moi Pepsis! Kiva kuulla sunkin ääni sieltä sängyn pohjalta! Toivottavasti paranet pikavauhtia niin kerkiät hyvinkin plussa-aaltoon!

En tiedä mikä siinä oli, mutta en viimeksi kestinnyt tätiä oikeastaan kuin 3 päivää! Yleensä noin viikon, mutta en siis todellakaan valita. Hyvä kun äkkäsi lähteä ja kun vastaanotto oli näin nuiva, toivottavasti älyää pysyäkin poissa!

Älkääs nyt mun kutomistaitoja turhaan ylistäkö, just eilen täällä vauvapalstalla huhuilin, josko joku osais neuvoa mua niiden nutun osien kokoamisessa, kun on noista käsityötunnin opeista jo aikasta kauan aikaa. Saa nähdä mitä siitä syntyy, raportoin teille sitten :)

Nyt täytyy tehdä taas muutama rivi gradua ennen kuin bb alkaa...

-Q-

Vierailija

pakko kertoo tää, vaikka pitäis olla nukkumassa jo tähän aikaan... Reippaana tyttönä innostuin viime talvena kutomaan. En millään muista mistä innostuksen sain, mutta sillä on varmasti ollut jotain tekemistä kuukautiskierron ja tehokkuuden kanssa. No, päätin siis kutoa miehelle sukat. (Käsityötaidot on oikeasti aivan onnettomat, ei mitään lahjoja.) Ja teinhän minä ne viikkokausien kuluessa, ohjetta lukien ja satakertaa purkaen. Sukat tuli juu, mutta ne on vaan ihan sairaan suuret. Niitä vois käyttää vauvan makuupussina, koska miehen jaloissa ne ei valumatta pysy. Kyllä mies niitä kiltisti kylminä talvi-iltoina piti jaloissaan ja koitti vielä aina kehuakin niitä... Ei haitannu kuulumma jos toinen vaikka hukkuisi, koska molemmat jalat mahtui yhteen sukkaan...

Että en sitten viitsi edes yrittää mitään vauvan nuttuja. Tai voishan sellaista toisaalta alkaa väkertää: puuhaa riittäisi pitkään ja valmistuisihan se varmaan sitten kun lapsi olisi jo koulussa.(jos vaikka raskauskin alkais tässä vuoden parin sisään...) Mahtuis se varmaan silloinkin, kun on tosiaan ollut tapana kutoa VÄHÄN ohjeissa sanottua suurempia juttuja...

Joo, paras tosiaankin varmaan mennä unten maille, koska jutun tasokaan ei tästä varmaan enää parane... Hyviä öitä kaikille!

Vierailija

Vai on kutojiakin joukossa :) mä en osaa kutoa ees villasukkaa, tai osaan muuten mutta kantapää jää kyllä tekemättä - oli ohjeet tai ei. Muuta en sitten jaksa edes alkaa yrittämään, tein mä joskus kaulahuivin - se on paljon se :D

Kukas olis kiltti ja kertoilis mulle oviksen tikuttamisesta?? Missä välissä kiertoa pitää alottaa ja mitä ne tikun viivat (onko niissä viivoja?) kertoopi? Odottelen että posti tois tikut :)

Omaa...eli kp2 menossa - huikeeta! En tiedä miski täti äityi niin pirun häijyksi eilen ja toissailtana, mutta kamalaa se oli. Epäilen että johtuupi niistä pillereistä, tai siis niiden lopettamisesta- siitähän nykyään kaikki johtuu :) myös mun lievä lihominen, kiukutus, sisustusvimma, työallergia, nukutus, ratsastusinnostus ja koiran karkaaminen (sekin johtui, ihan varmasti).

Mutta...mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille...mä nappasen omenan ja lähden taasen töihin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat