Yökestoilukriisi!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

En tiiä mitä oikeen tekisin yökestoilun kanssa. Meillä on tällä hetkellä käytössä harsot ja yöbumpyt, kuivaliinana fleece. Paljon pissaava tyttö 5 kk on alkanu pissiä entistäkin enemmän, viime yönäkin tuli vaan kertakaikkiaan läpi pissat vaikka vaippahousut on tosi pitävät. Voishan laittaa lisäimuakin tietysti vielä lisää, mut lähinnä mun kriisi on tällä hetkellä se ettei voi olla mukava nukkua yltä päältä märässä vaipassa. Viime yönäkään en kaikkien kukkumistenkaan jälkeen nukkunu viiden jälkeen ku mietin vaan vieressä makaavaa märkää tyttöressua. Pitäsköhän hommata fuzzeja tai jotain jotka ois kokonaan kuivana pysyvää matskua sisältä? Oisko vinkkejä? Vaihdatteko te yöllä vaippaa? Me periaatteessa oltais voitu vaihtaa viime yönäkin ku tyttö kukku hereillä niin paljo, mut en lopen väsyneenä tajunnu koko asiaa ku on jo pitkään totuttu nukkumaan ilman vaihtoa. Sitä paitsi se virkustuu siitä vaan niin ettei nukahda enää ollenkaan. Tai ainaki mua pelottaa että siinä käy niin. Kohtuumärkänähän tyttö on tosin tähänkin asti nukkunu, nyt vaan iski huono omatunto heti kerralla.

Kommentit (5)

Vierailija

Taitavat vaatia tosi pitkän sisäänajon, koska läpi tulee. Kasisäikeisestä hahtuvalangasta neulotut hahtuvat pitävät hyvin jo käyttöönottopesun ja lanoliinikäsittelyn jälkeen. Parin pesun ja lanoliinikäsittelyn jälkeen, aavistuksen huopuneena, hahtuvat ovat TOSI varmat. Rohkeasti kokeilemaan vaan ja reilummin imua siihen yövaippaan!

Vierailija

Eipä taida teidän tyttö paljon pissiä, jos olet todella harson ja yöBumbyn kanssa pärjäillyt 5 kk ikään asti öisin. Meillä on pojalla kotikäytössä Ruskovillan harsot ja Bumbyt päiväsaikaan ja jo yhden isomman pissan jälkeen harso on edestä aivan litimärkä.

Yöksi suosittelen lämpimästi hahtuvavillahousuja. Ne ovat uskomattoman pitävät ja taatusti hengittävät kuoret. Jos haluat harsojen kanssa kestoilla, niin kannattaa hankkia vaikka sisätäyttövaippoja, joissa olisi itsessään jonkin verran imua ja taitella harso sisään pötköksi. Oma poikani on nyt 5.5 kk ikäinen, eikä mielestäni pissaa kovasti yöllä. Päivisin kyllä sitäkin enemän. Meillä on yökäytössä sisätäyttikset. Laitan sisään kaksi kolmikerroksisesta froteesta ommeltua imua ja hahtuvat päälle. Ihoa vasten laitan kuivaliinan. Toisinaan käytän sisävaippana nauhavaippaa, jonka sisässä on Ruskovillan harsopötkö ja hahtuvaimu. Paketti on aamuisin edestä aivan litimärkä, mutta sänky on aina pysynyt kyivana. Nukumme perhepedissä, joten vaadin vaipalta todella paljon.

Älä lannistu, vaan hanki tyttärellesi pari kunnollista yövaippaa!

Vierailija

ruskovillan pöksyt on merinovillaa ja hahtuvat hahtuvalangasta neulotut housut. hahtuvat toimii heti, ja rv:n housut tarttee pidemmän " sisäänajon" .

alkuperäseen kysymykseen vielä, ainakin joitain sisätäyttövaippoja mun mielestä löytyy, joissa on koko sisäpuoli fleeceä, ja sinne sisäänhän voi laittaa sitten vaikka harsopötkön jne. tällasia fleece-sisuksisia vaippoja on muistaakseni ainakin igulla ja ronjalla. ja itekinhän voi tällasia tehdä! mun mielestä sisätäyttövaipat on kivoja kun kuivuvat nopeasti ja voi laittaa täytettä ohuelti tai paksulti tilanteen mukaan.

Vierailija

3-kertainen frotee, ei todellakaan pelkällä harsolla pärjättäis. Taisin jättää mainitsematta. :)

Mutta kiitos vinkeistä. Meillä on yhdet Ruskovillan villahousut, niihin ehdin välillä jo tympääntyä ku ne kastu aina läpi. Nyt oon taas pitäny niitä välillä, mut ei ne vieläkään oikeen hyvin pidä. Hahtuvia en oo kokeillu. Tarttis varmaan kokeilla ku niitä niin paljo ihmiset kehuu.

Nyt jo tuntuu pää paljo selvemmältä ku aamulla edellistä viestiä kirjottaessa, sillon tuntu kaikki maailman asiat äärimmäisen hankalilta ja stressaavilta. Kyllä tää tästä. :) Mut lisäideoita otetaan vastaan, jos joku haluaa esittää oman yövaipparatkaisunsa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat