Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaisko joku auttaa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Millainen määrä on normaalia kiinnittymisvuotoa? Alkoi menkat viikkoa ennen kierron loppua, tai niin luulin... kahtena päivänä nyt tullut pyyhkiessä vähän verta, ja pieni raita pikkuhousunsuojaan... yleensä runsaat kuukautiset ja aina ajallaan. Lisäksi menkkakipuja ei ole ollut, mutta nipistelee ja vihloo välillä oikeaa puolta ja vatsassa paineen tunne...

Kommentit (9)

Vierailija

Koko iltapäivän on etonu, mutta testi negaa... Toisaalta, ei oo kyllä rinnatkaan kipeet, eikä mitään sellasia oireita joita " mainostetaan" ... Paha mieli taas vaan tuli kun hötkyili ton testinki kanssa

Vierailija

odottelisin ihan rauhassa (mahtaako olla mahdollista ;)) ja testaisin, kun menkat ovat oikeasti myöhässä.

Tippa päivässä ei kuulosta normaaliluulautisiltakaan, vaan mistäs sitä tietää. Tilannettasi raskauden suuntaan vie ehkä hieman se, ettei sulla vissiin ole mitään syytä, miksi hormonit heittäi yllättäen.

Alkuraskaudesta tosiaan voi olla vuotoja ja toisilla on pienet menkat menkka-aikaan. Voithan tietysti soittaa paikalliseen neuvolaan ja kysyä mielipidettä. Lääkäriä tuskin tarvitset

Vierailija

mulla kesti tuo ihmevuoto viikonlopun yli.

Ensin tuli ihan punaista verta hiukan parina päivänä ja sitten se muuttui rusehtavaksi ja loppui kokonaan. Oireista en muista muuta, kuin että olin kokoajan varma, että menkat alkaa. Sitten kun vuoto loppuikin, olin täälläkin kirjoittamassa, että mikäköhän mua vaivaa...

Ö+Bile-Hile 34+2

Vierailija

Moi

Minä taas heräsin yöllä tunteeseen, että jotain valahti housuihin. Ajattelin, että kuukautiset eivät vielä voineet alkaa joten innoissani kipitin vessaan kun luulin että se on vaan runsasta valkovuotoa (olin kuullut että raskauden aikana lisääntyy).

Noh, pettymysten pettymys! Ei ollutkaan valkovuotoa vaan kirkkaanpunaista verta. Tämä oli siis yöllä noin klo 05. Seuraavana päivänä verentulo loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin, ei minkäänlaista tuhrun turhua. Siitä se toivonkipinä syttyi.

Tästä yöllisestä episodista rohkaistuneena testasin vahvan plussan vain seitsemän päivän kuluttua. Nyt pitää vaan toivoa, että pysyy kyydissä kesäkuuhun saakka...

Toivotaan, että sullakin johtuu kiinnittymisestä!!!! Tsemppiä!

Vierailija

Alkuraskauden verinen vuoto on melko tavallista. Sitä esiintyy joka viidennellä raskaana olevista, eikä se yleensä ole vaarallista. Joskus on vaikea erottaa onko kyseessä niukat kuukautiset tai verinen kiinnittymisvuoto. On kuitenkin tärkeätä, että otat yhteyttä neuvolaan ja varaat ajan terveydenhoitajalle mahdollisimman pian tilanteen selvittämiseksi. Jos vuoto alkaa uudelleen tai tunnet kipua alavatsalla mene heti lääkärille.

Vierailija

Tuo vuoto jatkuu vieläkin, tai siis tuhru... Voikohan enää olla edes kyse kiinnittymisvuodosta, tai onkohan joku pahasti vialla...

Uusimmat

Suosituimmat